![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var man straks klar for denne jobbperiodens siste morravakt, iallfall av den typen som begynner 0430
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Og jeg var klar for seng. Natti.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Kuala Lumpur. Her er det lunch tid. Det har blitt en fin dag selv om det var noen skikkelig truende skyer ute tidligere. Har allerede rukket å besøke et firma i 67. Etasje i Petronas tårnene :-) nå er det snart squash tid :-)
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra en hovedstad i tåke... Arbeidsdagen starter med et møte på Kaffebrenneriet klokken 07:00. Forhåpentligvis vil dagen også innholde en treningsøkt. Ha en bedre tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Godere morgen fra Stavanger. Natten har blitt tilbragt på ekstra nattevakt. Overtid = mer gryn i kassa og jeg begynner å øyne muligheten for en tur til Praha løpet av våren. Håper Norwegian setter prisene ned.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Check-in fra Texas. God temperatur for tiden. Klokka er nå 23:30 og det er 13 grader ute. Torsdag er det meldt om 25 grader! -Celsius! -I februar. Varmt selv for nordre Texas sies det her omkring.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo!
Tørker grønske ut av øyne, å drar straks avgårde på jobben for å være der helt til 1630 i dag...ikke mye lyst for å si det slik, men blir penger i kassa! Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim
![]() Stabilt grått vær i Trondheim for tida. Satser på lysning til hegla -det er då det gjelder. Oslotur denne veka, så eg får meg ein liten tur. Ellers dei vanlige oppgåvene. Serve and protect ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da var tilbake i Hovedstaden. I dag blir det en hektisk dag som avsluttes med en tur til det blide sørland. Skal også gjennom nok en hyggelig samtale med SAS Eurobonus for å høre hva som skjer med noen savnete poeng. Det blir vel kun 7. eller 8. gangen jeg etterlyser de. Tipper svaret nok en gang er: "De ligger til godkjenning hos US. Vi tar kontakt med deg/Vi kan ringe deg tilbake". På den andre saken får jeg nok helt sikkert svaret (igjen) "Vi venter på tilbakemelding fra WF. Kommer nok en av de nærmeste dagene." Noen som tør vedde mot?
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
Efter en trevlig kväll med CK på besök igår vaknade jag upp med tungt huvud och besked att vi kanske har en kunglig förlovning i landet idag. Blir en tur till universitetet för en föreläsning och därefter hem till en hög med studier. -2 grader och det ser ut att bli strålande sol så vi får se exakt hur mycket studier det blir ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her har vi allerede vært på kontoret en stund og har allerede rukket og forbanne IT avdelingen. Vel, vel, nå er tingene tilsynelatene oppe og går. Lunchmøte i sentrum idag og ikveld blir det å se fotball med noen kamerater. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Thailand. Her er det tid for en snartur på stranda, før tannlegen skal besøkes før det blir helt kveld. Fantastisk bra tannlegestandard her nede, til en femtedel av prisen hjemme. Det er faktisk en god del folk som nå reiser fra Europa for å gå til tannlege her.. og får reise og behandling til under prisen hjemme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God tirsdag fra Øst-Europa! Her skinner solen og det ser ut til å bli en flott dag i "Skandinavias Hovudstad" (hmph!). Etter avstikkeren til Uppsala i går - som ble en time lengre enn planlagt ettersom jeg kom 20 sek. for sent til toget (og ingen ropte "final call") - ble det sent i går. Dette sammen med en forkjølelse i startgropen gjorde at morgenens løpetur ble erstatte med en ekstra halvannen time under dyna. I dag kommer mor på besøk, og skal spandere middag på meg i STO. Hyggelig av den gamle damen, hva? Ikke noe frossenmiddag eller pizza fra hjørnet i dag med andre ord!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lett overskyet morgen. Tydeligvis en dose dårlig karma ute og går i dag, når hverken bil, kaffemaskin eller PC fungerer som det skal. Tar høyde for at dette bedrer seg ut over dagen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus/Tananger,
Ny dag med gode muligheter igjen her over i sørvest. Noe trøtt i skallen etter gårsdagens jobbtur til andre siden av sjøen. Det blir en passe travel dag her i prosjektet før en ny travel dag imorgen på andre siden av langfjella. SK4002 ligger inne på reiseplanen for morgendagen. Tidlig i kveldingen skal det trimmes. Nødvendig for å holde seg i form i en travel hverdag. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra sentrale strøk av hovedstaden. I går ettermiddag var man innom UiO og hørte på Richard Stallmann som snakket om copyright-lovgivingen - meget interessant, og det var en del tankevekkere der også. Han informerte også om den nyopprettede protestsiden mot NRKs bruk av lukkede formater på NettTV. : http://nrkogg.wordpress.com/
I dag blir det nok jobbing-kaffe-jobbing-kaffe-jobbing... Ha en fin dag i nord og sør, øst og vest!
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 24-02-2009 at 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Aurskog/Høland (et forlatt sted i Akershus om dere lurte på hvor det er). Natten virket kort og dagen skal bli brukt på skole, lekser og øving til prøver. Det vanlige med andre ord =P
Upcoming flights: 14.03.09 SK809 OSL - LHR SAS B736 14.03.09 SQ321 LHR - SIN Sinpagore Airlines A380 15.03.09 SQ221 SIN - SYD Singapore Airlines A380 01.04.09 SQ232 SYD - SIN Singapore Airlines B744 01.04.09 SQ322 SIN - LHR Singapore Airlines A380 02.04.09 SK806 LHR - OSL SAS B738 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra WIAS HQ Mosjøen!
Det laver ned noe hvitt fra himmelen i dag også, håper naboen har vært ute med snøfresern når jeg kommer hjem i kveld ![]() Solgløtt innimellom, så det er ikke helhvitt, ha ha! Quote:
![]() E!
![]() |
![]() |
#20 |
Banned
|
![]()
God Tirsdag fra SVG
Her er det vinterferie men syk ![]() ellers en fin dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |