![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen! Dagen er over 3 timer lenger/lysere og det klager man ikke over. I den lyseste delen av fredagen skal det jobbes - møter inne på kontoret. Ha en flott fredag og en enda bedre helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. -10 grader nedi byen ifølge den derre internetten. Snart bærer det avsted til jobben. Bordet mitt kom visst igår også så da blir det å få hentet det etterpå. Ellers blir det en rolig kveld og stikker bort til de gamle for middag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Endelig fredag, og det er dagen før Valentine!
Tar med min bedre halvdel på en overraskelsesweekend i Oslo! Jeg klarte å holde meg helt til hun våknet i dag ![]() Så nå sitter jeg her med min kaffe og hører på romstering i klesskap etter at dusjen ble stille ![]() Planen var Color Fantasy i ettermiddag, men jeg var litt "treg på avtrekkeren", så jeg tror ikke vi rekker avgangen i etermiddag . . . Time Will Show! Apropo show, tenker vi drar og ser "Boeing Boeing" i morgenkveldd om vi fremdeles er i Oslo da! Noen som har sett showet? Vel vel, Mosjøen melder om 5 minus og lettskyet! Kan se ut som natten har vært her med ca 5 nye cm med hvitt avfall... E!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Ble litt sen på i dag pga av busser kom ikke kom
![]() Ferdig med det nå, det er tross alt fredag og ungefri! ![]() Ha en fin dag da forumister
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hæ Valentine? Jeg trodde det var Ballantinesdagen og har kjøpt inn masser av Whisky
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Trista nyheter att vakna till om CO olyckan och man tänker lite extra på det när det berör branschen man själv arbetar i. Snart tar jag på mig uniformen och beger mig till ARN och arbete 12-20, ser ut som vi får en hel del charter mot Thailand och med vinterferie i Uppsala och övriga delar av mellersta Sverige (ex. Stockholm) kan det bli en del att göra. Temperaturen i detta nu -4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Stavanger - her er det strålende og kaldt vær...det er ikke ofte vi har slike stabile forhold her i Stavanger på vinteren :-) Men det er litt for kaldt for min del. Det skal bli deilig å reise en liten tur til Kuala Lumpur igjen
![]()
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
En stk Audi levert på EU kontroll. Blir spennende å se hvordan dette går... Ellers er snuppa ikke helt i form ennå, så i dag blir det legebesøk. Og pappa må jobbe litt hjemmenfra. -15 ute i dag tidlig, men nå skinner solen så det blir forhåpetlighvis litt bedre utover dagen. Ha en god dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Frokost for en gangs skyld, en time med oppgaveløsning hjemme gjennomført, og nå snart til "marathon"-forelesning 11-1630.
Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Senator Loungen i HAM. Etter et komplett kaos (etter OSL standard) på OSL, tok det i dag en hel time for å få meg fra Flytoget til Scandinavian Lounge på OSL, bare for å finne ut der at det faktisk har tatt en hel time og flyet allerede hadde go to gate!
![]() Dermed er jeg nå vel fremme i HAM og venter på neste leg til MUC på dagens melkerute. Her er det forresten masse snø, og alt av brøyteutstyr er ute, men det ser ikke ut til at det er alt for mye forsinkelser totalt sett. Jeg skal ikke videre før 13:40, så jeg har god tid. Sånn går det vel, når en skal kjøpe en rimelig billett på Orbitz, med routing OSL-HAM-BCN, før finanskrisen har kommet og tatt ruten HAM-BCN. Det er grunnet til min lille omvei om MUC. Jaja, jeg skal tross alt bare rekke baren i kveld, og den har jeg jo nå rukket allerede, så jeg får vel si.....SKÅL! TGIF.
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg liker generelt ikke morgener, men fredag morgen er ihvertfall ukas beste... ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'fredag..
Til tross for at det er fredag den trettende, slapp jeg unna med bare en nestenulykke på vei til jobb i dag. Hvorfor må det komme biler fra venstre i rundkjøringa ved GA-terminalen hvor det går an å holde hvertfall 80 (160 hvis du spør Speedbird ![]() Satser på at dagen videre går greit, til tross for noen vaktbytter og fridager som er blitt tatt, som resulterer i litt mer jobb for meg, men en overlever nok det og. Ønsker alle en god fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() - Som man ser når man kommer fra nord, så slipper man å ta hensyn til de som kommer fra venstre..! Dette skulle være gjort i de fleste av de 11 rundkjøringene mellom Maura og OSL! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Den ved GA-terminalen er veldig fin, om en kommer fra Maura og skal til OSL - Egentlig litt for fin, mtp. hvor fort man kan kjøre, og hvor sent man ser de bilene som evt. kommer fra venstre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var en litt mer inne i den "Takke-f**n-for-at-det-snart-er-helg"-følelsen
![]() Skål, tror jeg.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det er lov å skåle nå ja
![]() God helg folkens!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hvilken herlig fredag!
fri fra jobben og akkurat rundet 43 km på ski rundt Østmarka i strålende solskinn i dag. Jaggu dukket det noen fly over meg også fra tid til annet. Ut å nyte vinteren, den varer ikke evig her i disse trakter!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettremiddag fra hjemmePCen - ferdig med litt jobbing, en skitur (i dagogså) og litt annet småplukk. Nå blir det god mat og drikke i hovedstaden hvert øyeblikk.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da har jeg vasket vinduer i det pene - dog iskolde været i Køben - og fjorårets siste juleøl går nok ned!
God weekend!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Og da er bilen hentet fra EU kontroll. Det blir nok 10-15 tusen for å få den godkjent. Ikke fullt så ille som jeg hadde fryktet. Lite nok til at det er greit å fikse. Men nok til at det svir litt.... Hadde det vært litt mer hadde det blitt ny bil, nå må det vurderes litt mer hva som skal gjøres.
TGIF S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag... | EB | Flyforum | 27 | 20-11-2018 22:18 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 31 | 21-07-2018 07:11 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 29 | 05-10-2009 19:25 |