![]() |
|
![]() |
#1 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Da var den siste januar dagen her, -5, skyet og litt sur trekk
![]() Er klar for en tur med Color Magic til Kiel litt senere idag, skal bli deilig, oppgradert til 5* Suite med hav utsikt ![]() En forsatt god helg. TK
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nu er det bare 2 1/2 time til pick-up fra hotellet her i PEK. Skal bli godt aa komme hjem til grovbroed og snemaaking!
Etter et siste anfall av fyrverkeri i gaar kveld, saa er det naa litt stille her paa formiddagen. Det har gatt i knallskudd og raketter i ett siden vi kom. Det hele minte litt om krigfoering paa Gazastripa. Meget slitsomt i lengden. Fyrverkeriet soerget ogsaa for at bilalarmer hylte til stadighet. Naa har jeg faat nok PEK for i aar! Ha en fin helg.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag morgen. Dagen skal tilbringes på Norges Idrettshøyskole - med trening og foredrag i bøtter og spann. Ellers er den siste dagen i januar over 2 timer lenger/lysere. Nyt dagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God Morgen, da er det straks tid for å forlate hjemmet så får vi se når vi er tilbake. Kan bli en bra dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Da er frokosten i gang, og etter frokost er det å komme seg ut og handle inn for to uker
![]() Ha en fortreffelig lørdag ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morn!
Her kan man endelig stå og jobbe, kjekt med pulter man kan heve og senke gitt.. skal ikke klage på utsikten heller! Ontimen ligger vel såvidt jeg vet enda på 100% ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen. Sjeldent jeg har tid til å slenge meg på disse morgen trådene.
I dag blir det bygging av racer til en kompis og innflyttings fest i det nye huset til de gamle. Med blandede forventninger jeg går på fest med 50 - 60 åringer i kveld....... Kom dere ut og nyt vinteren. Marka ligger klar med nye spor!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen til dere alle her fra Røros. Tenkte å lufte 172'n idag, men får se hva det blir til. For øyeblikket skyfritt og -29 grader.
Fikk X-plane i posten igår, så jeg får kose meg med den til så lenge. 73,5 gb installasjon ![]() God helg til dere alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen... Her er vi ferdig med frokosten og er på vei til senteret for litt formiddagstrim :-) 1430 er det jobbing igjen, og vil gratulerer Thomas og company med nye lokaler... Kommer på inspeksjon en dag....
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Ur sängen lite senare än planen, nu sitter jag och försöker ta itu med en liten backlog av personliga saker innan det blir dags för en brunch och efter det städning av den här lägenheten. Pratade med mina föräldrar nyss och TG hade INTE imponerat på hemvägen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God formiddag frå TRD
![]() Sola skinner, og det er supert! Endelig helg, og det innebærer fri og avslapping. God mat også! ![]() Ha ein herlig lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God dag fra Krsand!
Her er det grått, trist og rundt nullpunktet! Deilig med fridag. Gårsdagen bød på fersk laks med hvitvin. I kveld blir det biff og rødvin. Ingen planer for helgen bortsett fra at jeg må innom butikken en tur. Men det står vi nok av! I kveld blir det nok noen glass! Schkååål, kosmonauter! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta! Her meldes det om -3 og solskinn. Stoke-ManC på satelittradioen, og jobbhelgen er i full gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra 42nd street
På tide å komme seg ut for å få litt frokost. Siste dagen før kursen settes tilbake mot EWR og CO38 i kveld. Blir spennende å se hva slags transportmiddel vi velger utover i dag. En ting er sikkert, supershuttle blir det ikke ![]() Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdag ettermiddag. Helgen tilbringes i Halden sammen med barna og hunden Mosse.....
Akkurat nå er det film på kjøreplanen, og vi har vært og sett på det nye huset de skal flytte inn i før sommeren. Det er jo sånn at her i Halden får man en stor villa for den samme som en mindre leilighet i Oslo. Ungene gleder seg allerede..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Oslo. Tilbake i leiligheten etter en skitur i Marka. Hammeren-Kobberhaugen-Kikutstua-Bjørnholt-Hammeren med VR40 under skiene er en grei måte å tilbringe lørdagen på. Nå blir det å fortsette ryddingen i leiligheten før det blir litt seidelsvinging senere ikveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |