![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Konnichi wa her fra Tokyo. Her er man snart halveis inn i lørdagen. Fiskemarkedet er besøkt og sitter i Ginza og spiser frokost. Endel vind her idag men varmere enn hjemme. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God aften/morgen fra den andre siden av Stillehavet. Her er noe av det vi gjorde dag.
Men nå skal vi ut og drekke øl! I morgen tidlig bører det opp til Everett for å bese Dreamlineren på nært hold!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Graderstokken viser +1C og det er oppholdsvær enn så lenge. Arbeidshelgen begynner om ikke så lenge.. Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad morgen... Ble en bedre middag på Hotel 33 på økern i går og da ble også natten tilbragt der. Innom hjemem for å hente det jeg trenger for arbeidsdagen på Økern - den blir for å si det veldig flyrelatert... Have a flying day!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Mornings´fra Arlanda, en av årets lengste dager for min del, startet for 12 og en halv time siden i Bangkok, og enda er ikke klokken mer enn 06.30 her :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
OSL denne morgenen= mye hvit nedbør. Plasstjenesten her vil få nok å gjøre. Godt å sitte innendørs under slike forhold. Ingen øldrikking denne helgen, den består av jobbe sove jobbe sove!!!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Morgonkaffet och frukost är konsumerad och snön faller i snabb fart idag. Snart bär det av till utkanterna av staden och repetitioner inför CD inspelningen i början på februari. Ha en strålande lördag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Lurer jo nesten på hva som er galt, men jammen har jeg klart å komme meg på lesesalen allerede hvor jeg skal skrive en "liten" oppgave. Ihvertfall begynne. I kveld blir det sushi med en vennine samt ut på en cocktail bar. Ha en strålende dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her er pakkingen til 6-dagers stoppet i PEK såvidt igang. Snøen laver ned og hvert øyeblikk blir nyinnkjøpt snøfreser levert. Rekker vel en omgang før avreise til OSL. Ha en fin helg.
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra avdeling midlertidig øst. Det er ikke mange timene siden vi var ferdig i natt og om jeg får viljen blir det noen timer til med søvn nå... men all flytting av data-utstyr og lagring i natt har forløpt bedre enn planlagt, og forumet er nå over på nye disker.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. I går kveld ble man skikkelig dårlig (ikke selvpåført), men i dag er man faktisk bedre. Dermed unngår man legevakten. Noen Ibux, lettere mat og Cola skal nok gjøre meg brukbar igjen.
Ref en del snakk om Syltes pærebrus i min siste tripreport: Syltes pærebrus er å få kjøpt hos Deli de Luca i Universitetsgata, ikke langt fra Norli. Last edited by AirbusTrond; 24-01-2009 at 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger,
Her skal huset spyles ned etter siste tids kulinger. Sjøsaltet ligger som en grå hinne på husveggene og vinduer. I kveld er det partytime med Burns Supper , den skotske tradisjonsfesten på denne tiden av året i Stavanger. Nei , jeg har ikke kilt. Ha en fin dag alle- |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() God midt på dagen fra Krs som har fått litt snø, men det forsvinner nok snart med 2 plussgrader ute. Man skal nok 4 meter opp før snøen legger seg vil jeg tro. Men her i byen er det supert at det kommer ned ferdig skuffet. Etter dobbel jobb i går, skal det bli deilig med en god biff med en god rødvin til i kveld. Ellers ingen planer her! Kanskje litt indretjeneste hadde vært fornuftig, når jeg tenker meg om! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God aften! Dagen har vært særdeles rolig etter gårdsdagens overdådige årsmiddag i Vinforeningen. Mat og drikke på Michelin-nivå, og 10 medlemmer med ditto skallebank dagen derpå
![]() Siden det både snør og blåser ute, blir det å sette seg foran TV´en resten av kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God aften... Har nå spist, og gjøre som Bizflyer bruker å gjøre....drikker....
![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra SeaTac. Pga. mandagsjobbing må jeg forlate julebordgjengen i dag, og BAs 747 skal bringe meg østover i natt. Skulle vært med B777, men den ble kansellert så avreise ble to timer tidligere. Stor dag for mange i dag på Everett - kjempebra opplegg Dag og Boeing har greid å få i stand for oss.
![]() |
#17 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Skål, kosmomauter!! Det er akkurat derfor jeg drikker! ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |