![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag - nye muligheter. Torsdagen er ca. 50 minutter lengre/lysere og det kan f.eks benyttes til en treningsøkt i ettermiddag. Ellers står det interne og eksterne møter på programmet - ha en bedre torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra OSL-loungen. Litt kaffe og en liten matbit må til her før boarding. I dag starter den lange julebord-reisen.
Gårsdagens tåkelegging i London medførte ikke andre konsekvenser for meg (så langt i dag) enn at flyet er satt opp 35 min sent ut. Tipper det er crewets hviletid det går på. Ellers står det to stk. BA airbusser her og fryser så litt kluss har det blitt en plass. Ha en fin dag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Litt lysere, og snart helg. Slett ikke verst. Solruta sesam, frukt og kaffe går ned som frokost på kontoret. Ellers har jeg begynt å legge inn små omveier på spaserturen hjem, slik at man nå er godt over en halvtime spasering om dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus! Da var vi på plass for ukens nest siste arbeidsdag. Forum skal skumleses før dagen tar til.
Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. På plass på kontoret og power point og excel er fyrt opp. Et møte er det også tid til i morgentimene, og ved lunsjtider skal etter planen Joe the Plumber kommer å montere oppvaskmaskinen min. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Nydelig morgen og det blir en bra dag her. Møter og jobbing med årets planer står på arbeidslisten idag. I kveld er det nyttårs party på Grand Hotell i hovedstaden for alle i Prosjektet vårt. Veien er kort ut i Karl Johan for å banke opp pøbelen dersom det skulle oppstå bråk i løpet av kvelden. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rocketeer
|
![]()
God dag, er på farten ut til Værnes hvor jeg skal opp i en Cessna og fly en tur. Det er meldt sol og 8 minusgrader i dag så det borger for en fin fin tur det.
Solen gløtter akkurat inn over NTNU såvidt det er. Hurra for lengre og lysere dager! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Lite skyer i Krsand også i dag, og et par minus.
Dagen skal tilbringes på kontoret, og kvelden foran tv'en, så ikke de store planer her med andre ord. Skal bli godt med helg snart! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Her på Byåsen er det nede i -14 i dag, så det er bare å trekke på stilongsen til jeg skal på jobb kl 12. Men klart og fint, så det er en skikkelig fin gammeldags vintermorgen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen..
Starter dagen med en runde golf i Oslo så da er sesongen 2009 i gang.... Ellers blir det grunning/maling av soverommet slik at jeg kan flytte inn i løpet av helgen.. He en fin dag...
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
FY F**N! Idag kom forsikringsbeviset for reiseforsikringen jeg har gjennom jobben. Siden arbeidsgiver har avtale med AIG så var valget gitt.....men for helvete heller, hva er vitsen med å gi ut korten med den stygge Manchester United logoen i det ene hjørnet?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
På Fornebu er det pakking av koffert og fotoryggsekk som er devisen - om få timer starter årets først flytur til øyriket med tomme minnekort.
![]() |
#13 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Tenk å reise rundt å være forsikret av Man Utd???? Kan jo ikke være verdt papiret den er trykket på engang! ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ikke sol som lovet her i Oslo, men den dukker vel opp. Møter idag, som jeg håper resulterer i nye oppdrag. Trengs virkelig nå, og jeg er optimist med tanke på nye prosjekter i løpet av de nærmeste ukene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morn fra Maura.. Endelig våken, etter en (for en gangs skyld, kanskje..) god natts søvn!!
Konstaterer at det er to dager igjen av denne uka, før neste uke som også er to-dagers! Og nå er det også nøyaktig en uke igjen til jeg sitter halvveis nedi den første pilsen på OSL, ventende på SK457 ![]() God torsdag, folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Etter nattevakt på Ambulanse 5-1 Smestad uten altfor mye å gjøre inatt, er man nå tilbake til fremtiden. Fikk noen timer på auget inatt, og jaggu noen til nå.
Været er flott, det er for kaldt, men skal vel ikke klage. Helgen bringer 3x senvakt på OSL ![]()
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
God formiddag fra Chicagosibirsk. Minus tjue ettellerannet grader her i dag. Bikkja nekta aa gaa ut i morges, maatte baere henne til gresstubben saa hun fikk gjort ifra seg. Ellers lite aa melde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |