![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Sitter og titter på Las Vegas tur i april, og vurderer fordeler og ulemper med mange selskap. Så langt er det BMI til ca. 7.050kr T/R Oslo som er mest aktuelt, men ser at jeg får T/R Oslo-Las Vegas med AA for 6.240kr. Hvordan er de? Jeg har aldri prøvd de.
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
AA er .. greit nok. Hverken bedre eller dårligere enn de fleste amerikanske selskapene på transatlantic.
Vil tippe at du vil komme en tusenlapp til nedover hvis du venter til over nyttår .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tja, spørsmålet er vel litt om det er verdt det. I og med at jeg har *G, så gir jo det en ekstra verdi i å dra med et *A selskap på en slik tur. 1000kr ekstra betaler jeg lett for å få loungetilgang på hele turen. Eneste grunnen kunne være å få prøvd et nytt selskap, evt. andre ting som ga verdi.
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er VS eneste selskapet som flyr direkte fra Europa til Las Vegas?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det var jo en stund snakk om charter fra OSL til og med (og hadde det kommet i gang med en spotpris kunne jeg sett for meg å fløyet direkte til LAS og videre PHX...). Så tipper det går charter fra andre steder i Europa.
Condor flyr fra Frankfurt og BMI fra Manchester frem til April. Denne er vel neppe charter. I tillegg flyr våre venner i Thomas Cook fra Belfast, Glasgow og Manchester; om vi skal tro Wikipedia. Last edited by JoeW; 27-11-2008 at 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ser LH har priser ned til 6650,- i april på lufthansa.no
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er ikke helt enig med LN-MOW. AA har elendig benplass, nesten helt KLM. Baade UA, CO og NWA er mye bedre der.
BMI har dessverre kansellert sin LAS og ORD rute fra i vaar.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ser fra seatguru at AA sine 763 har kun 30 " og 762 33-34" ! Stemmer dette ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det blir i tilfelle 777 fra LHR-LAX som er aktuelt. Retur kan muligens gå med 763 via BRU. Denne ruten går for $806 OSL-LAS T/R nå. Ikke så verst det egentlig. Jeg kommer til å vente litt til å se, men tviler på at den faller så veldig mye lenger. Kan jo se om NW kommer ned på denne prisen. Da blir plutselig valget enkelt.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg kan ihvertfall skrive under paa at AAs 777 er ENORMT trang i kjipklasse. Har flydd ett par ganger DFW-ORD foer jeg fikk status og det var TRANGT!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp til å finne billige billetter til USA | RSL | Reiseforum | 4 | 06-07-2012 08:00 |
Tips til førstegangsreisende til USA? | LN-GAB | Reiseforum | 15 | 05-04-2011 23:45 |
Hjelp til pris forslag til USA i sommer | CFN_001 | Reiseforum | 3 | 24-05-2010 18:09 |
De nye USA- flygningene fra CPH til USA | litt-amatør | Flyforum | 21 | 24-05-2006 10:50 |
Litt on topic; Hjelp til tur til Florida, USA | Herlov | Flyforum | 14 | 24-01-2005 07:59 |