![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God Morgen fra Oslo!
Da har jeg 3 timer igjen av nattevakta mi, før jeg går hjem å legger meg! Ser ut til å bli en flott dag i hovedstaden i dag! Synd jeg må sove meg igjennom den men men, det må til! Ha en ellers flott og fargerik dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen! Dagen er 12 timer kortere/mørkere - det merkes. Snart avgang med AR159 til Geiteryggen og møte der. Hjem i ettermiddag til en treningsøkt. Nå er det forum og Nespresso - ha en bra tirsdag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tidlig morgen her i sør. Men det må til skal jeg rekke SK2ettellerannet til Oslo i morgentimene i dag.
Først møte i Oslo før de neste par dagene skal tilbringes ombord på Color Fantasy på båttur tur/retur Jägermeisterens hjemland! Er det rart jeg drikker? Nå venter dusjen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen, nytraktet kaffe i koppen og fortsatt fri til torsdag. Blir en slaraffendag på meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra H-3 BOO. Ikke mye som skjer i dag, men i kveld skal jeg på Sivilt Luftfartskurs i kontrolltårnet på BOO.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra prærien....
Her er vi oppe og ETD til barnehagen er 0740Z .... Så skal jeg faktisk på trening.... Hører EB snakker så varmt om dette så jeg tenke jeg skulle prøve :-)
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra et snöhvitt STO. Det kom ca 20 cm snö i går, og det ble fullstendig kaos på ARN og i den svenske hovedstaden. Ble tre timer forsinket fra CPH - inkludert vening på slot i CPH, sirkling over STO og sitte på tarmac på ARN og vente på at noen skulle kjöre frem broen.... Moro!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]()
I dag er det bare papirarbeide og administrasjon opp til anklene her.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God Morgen. Jeg koser meg med Anne Rimmen på NRK 1 Morgennytt. Ha en fin tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Helt opp til anklene? Det hørtes jo egentlig litt behangelig ut!
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]()
Det er faktisk ganske bokstavelig til knes, om vi skal være presis, det var en del utstyr som ble pakket ut i all hast i uken som var, og kontoret har papp og plast i omtrent 30cm dybde over det hele...
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. En hektisk start på arbeidsdagen med mange ting som måtte ordnes opp i. Roet seg litt nå så vi er tilbake i normalt tempo
![]() Ellers blir det nok litt juleshopping i dag. Vil helst være ferdig før alle andre setter i gang. Med en gang vi skriver desember så blir det helt j.... på kjøpesentre og butikker generelt. Da er det godt å være ferdig og se folk stresse rundt som hodeløse kyllinger ![]() Ha en finfin dag alle sammen!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra CPH, hvor dagen er mange timer gammel og jeg koser meg til den store gullmedalje med excel-modellering.
Last edited by JoeW; 26-11-2008 at 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Mosjøen hvor Egil er på vei til ny jobb!
Ting skjer fort i vår bransje ![]() ![]() I ettermiddag er det MJF så det blir "Egil i alle kanaler" en tid fremover ![]() Forøvrig overskyet og 3 minus i byen Midt i Norge i dag! E!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gratulerer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'tirsdag fra Maura..
Snart klar for avreise til den federale expressen.. En mann på ferie, som betyr litt mer jobb på resten.. Av en eller annen grunn, har ting en tendens til å gå litt sidigere når akkurat han har ferie, så det går nok unna i da også.. Og grattis til Egil! Den telefonen fra LA: Var den fra ledelsen i Disneyland, eller fra Farmer? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Velkommen i klubben! Forventer du å ha det noe bedre enn oss andre? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Lilleaker.
Første del av dagen er tilbragt i møte. Dagen startet som vanlig 05.15 hjemme i Tananger frisk og rask. -2 grader på morgenkvisten i sørvest. Champagneflighten , SK4002 og LN-RRE , gikk på tiden idag.Litt kald i ræva i sette seg ned i skinnseter på de nye -800 kjerrene på morgenkvisten denne tiden på året. Nydelig vær over fjellet i morges. Hovden og Gaustablikk har tydeligvis snø i bakkene som ligger flombelyst allerede. Undrer meg på hvem som er så tidlig oppe for å gå på ski om morgenen. ![]() Ikke mye ENØK der i gården. Landing OSL godt før tiden og var kjapt på plass til morgenmøte idag. Returen går med SK4031 senere idag i finværet. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdagsmorgen | jameson82 | Flyforum | 25 | 28-05-2013 21:13 |
God tirsdagsmorgen | joamykle | Flyforum | 24 | 20-12-2011 23:57 |
God tirsdagsmorgen | FBU 4EVER | Flyforum | 26 | 16-12-2008 16:05 |
God tirsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 48 | 21-10-2008 22:11 |