![]() |
|
![]() |
#1 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Ah, først igjen.
![]() Nå har jeg bidratt litt med postinger som handler om noe så smalt som luftfartsbransjen i Malaysia. Vel, det er i alle fall to her som er interesserte. Og CK. Ikke for det, Air Asia er en interessant LCC. Ha en riktig god dag, alle sammen, om dere er på land, i luften eller på havet. Jada, vi er spredt på den måten, og over hele verden. Ingen astronauter enda. K |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Luftfartsbransjen i Malaysia har noen fargeklatter .... LOL
G'whatever fra Peachtree City hvor det bare er to dager igjen til heimreise. Lang hibachi-middag med noen av gutta og jeg er stappmett. Torsdag blir det GSC-eksamen og fredag er det hazmat, og saa er jeg klar for produksjon. Er imidlertid mulig at karrieren blir kort...... Vi faar se hva som skjer ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
God morgen fra Bergen!
Er egentlig leggetid nå som nattens endringer er gjort, regner med telefonen våkner og drar meg ut av køen om 3-4 timer. Dagen i dag blir 2-3 kundebesøk ispedd en haug med ærend. Ett av de ærendende er mer spennende enn andre, det er nemmelig en tur på Flesland for å hente det som antakelig blir 100 gram flybillett. E-ticket er fint, men en stabel papp gir en bedre følelse. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Snagelishious morning eller aften fra Chicago. United Airlines tråkka meg kraftig på tærne på fredagen som var. I kveld er det fruen som får gjennomgå jævelskapen:
Flight 685 Not Departed More details Chicago, IL (ORD) Wed, Jun 18 Scheduled: 6:00 PM Estimated: 9:45 PM Reason: Schedule change due to Aircraft Servicing Terminal 1 Concourse B Gate: B5 Minneapolis, MN (MSP) Wed, Jun 18 Scheduled: 7:31 PM Estimated: 11:09 PM Reason: Schedule change due to Aircraft Servicing E Concourse Gate: E8 Baggage claim: -- United Flight 597 Not Departed More details Chicago, IL (ORD) Wed, Jun 18 Scheduled: 8:05 PM Estimated: 10:30 PM Reason: -- Terminal 1 Concourse B Gate: B14 Minneapolis, MN (MSP) Wed, Jun 18 Scheduled: 9:27 PM Estimated: 11:49 PM Reason: -- E Concourse Gate: E6 Baggage claim: -- United Flight 463 Cancelled More details Chicago, IL (ORD) Wed, Jun 18 Scheduled: 10:35 PM Actual: Flight cancelled Reason: -- Gate: -- Minneapolis, MN (MSP) Wed, Jun 18 Scheduled: 11:57 PM Estimated: Flight cancelled Reason: -- Gate: -- Baggage claim: - Fruen er nå ombord i tredje (!) 737, to tech før denne. Har vært av og på 3 fly!!! helt utrolig. De boarder as we speak, 3t45 sene - til nå. For the record, været er strålende, ikke en sky, ingen vind i begge ender.. NW hadde alle sine på/før rute til MSP Her hjemme koser jeg og bikkja oss (hun med et bein, jeg med et par IPA) mens kjerringa er på grisesnagtur.. ![]() Last edited by Tommy777; 19-06-2008 at 05:08. Reason: skriveleif due to IPA |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Etter to dager i København er det tilbake til hverdagen...med sommerlunsjer og avslutninger nesten hver dag. I går kveld var det åpning av nye Hotel 33 på Økern - et rått bygg - og ikke minst en rå fest. Skal gå til jobb nå på morgenkvisten - eneste alternativ etter gårsdagens fest. Ha en hvitere torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Snarøya i dag.
Lang og god arbeidsdag foran meg, før turen går tilbake til Bergen i ettermiddag/kveld. Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget. Tok sjansen på å sykle på jobb i dag også, men er forberedt på å bli våt på tilbaketuren... Denne og morgendagen igjen på før ferie i 17 dager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Gikk på jobb i dag med litt bismak i kjeften, skal nemlig være på jobb til klokken 23.00 i dag, så 08.00 til 23.00 er en del timer.... Og alt dette fordi en av våre kunder (en stooooor bedrift i Stavanger med 6500 personer på jobb hver dag sier hoppe)
![]() Ha en bedre dag forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Siste eller nest siste dag med jobbing på masteroppgaven idag. Fotballkamp og torsdagsbar på programmet ikveld. Ha en fin dag.
EDIT: Og der fikk jeg ringt SAS og flyttet på hjemreisen min neste uke Last edited by Someone; 19-06-2008 at 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra LHR. Dagen i dag blir tilbrakt ombord i en UA-B767 over til US&A. Skal bli en grei ig behagelig reise tenker jeg ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret. Da er prinsessen levert i barnehagen - dagens kompromiss ble bukse OG skjørt! I morgen er det FRI for oss med svensk arbeidsavtale! Herlig. Hvis nå bare været kunne bli litt bedre, så kan det bli en deilig helg på Sørlandet (det blir nok uansett ikke ille....). Ha en strålende dag, forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Er redd for at det ikke blir en spesielt god helg på Sørlandet! I dag har vi 11 grader og regn. Måtte bruke jakke for første gang på en måned på vei til jobb i dag. Værmeldingen er jo ikke akkurat lovende, og St Hans kan vi nok bare utsette til været blir bedre. Det blir vel i år som i fjor at sommeren varte fra midten av mai til midten av juni. Og nå er høsten allerede over oss.
Enda godt at man ikke har ferie!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Det virker som om vi har to morgentråder i dag. Vel, vel. Været i hovedstaden er elendig - det høljer ned - men med kun møter på programmet i dag, skal jeg nok komme meg gjennom dagen uten å bli våt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Forøvrig er jeg klar for avreise til Skeikampen i et elendig drittvær. I og for seg en floskel, men her (Grefsen) velter regnet ned.
Men nytt dekk er på plass bak, visstnok en Y-profil for folk som vanligvis kjører mer enn 300 km/t i snitt. Så UP, here I come... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Lilleaker,
Der var nesten halve arbeidsdagen gått allerede. Tid for lunch og et kort møte etterpå før hjemmereise over fjellet med SK4025 tror jeg det var. I kveld er det sommerfest med kolleger på byen. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sto opp sent i dag også. Godt å ligge under dyna, god og varm, og bare høre regnet velte ned. Ingen utendørsaktiviteter idag. Reker og hvitvin til kvelds, må bare til butikken og kjøpe en baguette ser det ut til.
Ha en fin dag!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Sandefjord.
Har vært i gamlelandet og besøkt mine foreldre i nesten to uker nå, i morgen tidlig blir det KLM til Dubai via Amsterdam, og tilbake på jobb i tårnet i Ras Al Khaimah lørdags morgen. Fikk sjekket inn online på KLM 30 timer før avgang for første gang (de sier alltid at du kan sjekke inn online 30 timer før avgang, men det har aldri fungert før), så med sec. nummer 1 på flighten til Amsterdam ble nødutgangssetet sikret, mens på AMS-DXB skal de ha 50 euro ekstra for å sitte ved nødutgang, så der ble det bare vanlig vindusplass langt bak i flyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Om den fungerer 30 timer før har med den lokale flyplassen og deres editeringsarbeide å gjøre(de må sette flighten i "Flight open").
Jeg har akkurat vært på 4th of July-feiring på den Amerikanske ambassade-residensen, Villa Otium, i Oslo. Veldig hyggelig å være invitert, og deilig med et "lite stykke USA" midt i Norge. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Nå er det kveld, men Grønsund melder om en regnbyge jeg ikke har sett maken til på mange år!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag morgen | EB | Flyforum | 32 | 16-04-2009 22:17 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 01-02-2007 15:51 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 08-12-2006 10:55 |