![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei! Jeg har i måndesskiftet august/september tenkt meg på Cher-konsert i Las Vegas. Jeg jobber slik at det passer best for meg å ikke reise i helgene, men det det ser ganske dyrt ut med flybilletter hvor man ikke er i USA over helgen.
Er det noen som har noen tips hvordan man får billige billetter, selv om man ikke skal være i USA over helgen? Har tenkt på å fly fra OSL til NYC/WAS og fly videre med lavprisfly. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Du kan prøve på www.klm.no, de har noen billige rett som det er. Om du klarer å få noen billige (uten over-helgen-opphold) vet jeg ikke. Ellers så finnes det jo www.wideroe.no og www.restplass.no
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Skal du til LAS, så er det høyst sannsynligvis billigst med KLM/NW via MSP, evt. DET. Sjekk opp via finn.no og expedia.com du, så slipper du å lete mer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Denne hører vel hjemme i reiseforum.
www.wideroe.no er glimrende - ellers kan det være en idé å søke opp billetter med utreise fra London eller steder i Tyskland, og så kjøpe en billig tur/retur-reise til Tyskland/London. Det kan ofte være billigere enn å kjøpe en direktebillett fra Oslo - men selvsagt ikke like enkelt... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp til å finne billige billetter til USA | RSL | Reiseforum | 4 | 06-07-2012 08:00 |
Tips til førstegangsreisende til USA? | LN-GAB | Reiseforum | 15 | 05-04-2011 23:45 |
Hjelp til pris forslag til USA i sommer | CFN_001 | Reiseforum | 3 | 24-05-2010 18:09 |
De nye USA- flygningene fra CPH til USA | litt-amatør | Flyforum | 21 | 24-05-2006 10:50 |
Litt on topic; Hjelp til tur til Florida, USA | Herlov | Flyforum | 14 | 24-01-2005 07:59 |