![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Da har jeg nettopp våknet, uten vekkerklokke, av min første natt med mer enn 6 timer sammenhengende søvn på antakelig like mange uker. Dette trengte jeg!
I dag har jeg bare en del småsaker, noen ærend her og der, før jeg skal ta med meg fotosekken i bilen og suse til Oslo, og tror jaggu jeghar tid til å stoppe å ta litt fine bilder om været skulle være med meg over fjellet. Ha en wünderbar fredag! ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God helg alle sammen!
Jobb på meg hele helgen. London i dag på ettermiddagen. Lurer på hvorfor jeg stod opp klokken 06 når jeg kunne sovet lenge. Begynner å bli gammel |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() Enda en grunn til å smile i dag er at operasjonen med forumet før i uken ser ut til å ha null problemer, og nå bruker forumet 30-40% mindre båndbredde. ![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen... Solen skinner og varmer hovedstaden... I dag blir det treningsfri etter 4 dager på rad med trening. Ha en god fredag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Tross bursdag slipper jeg ikke unna en tur på jobben. Nytt pass blir det også å skaffe seg idag før jeg får noen venner over senere idag. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Oslo Øst. Noen utepils i går har gitt rød topp og litt tungt hode i dag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra oslo nord, litt lommert her oppe i dalen - litt mørke blåaktige skyer som kan gi råluft osv. og det kan bety lommert med tordenbyger.
Ellers bare litt kontorarbeide og litt videofilming på jobben. God helg til dere som skal jobbe også. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god fredag. Hvalstrand Bad kan anbefales - heller ikke i år skuffet de! Meget god mat, og vin og selvsagt fortryllende selskap!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Man sto tidlig opp på Nærsnes,også.Opp 06:45 mot "norrrrmalt" 09-10:00.
Idag er det legesjekk og godkjennelse for de neste 6 månedene. Ha en bedre dag,nå står helgen for tur!
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra et grått og trist Tromsø. Nå er det håp om lysning, men DET tror jeg ikke før jeg ser det.
Hae ein kjekke dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Haugesund melder om 15 grader og overskyet. Meteorologen varslet fint SildaJazz-vær til i dag, så vi får se om det bedrer seg utover dagen.... Ligger iallefall maaaange båter i Smedasundet utenfor kontorvinduet - de fortjener litt bedre vær til sildajazzen enn overskyet...
Ha en riktig fin dag alle sammen Eivind |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mårn!
19 grader klokken 09:14 og denne posten skrives fra flunkende nybygget PC.. ca 12t gammel. Skal på jobb klokken 14:00 og bli der til nærmere midnatt, men håper å kanskje kunne få brukt noen avspaseringstimer siden jeg har fri morgen. Grått ute ihvertfall.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God Morgen fra Vollen, siste feriedag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Bra dag för affärer och även till synes goda nyheter från Farmer i TOS (Via Facebbok). Önskar alla en fridfull helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Rykter innad i bolaget sier at sykefravær blant Intercont-pilotene har steget fra 1,2% til 6,7% på bare få måneder.Den ble ikke mindre idag,akkurat. ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Trist å høre.............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, hvor det allerede er over 30 grader. Blir nok 40 i dag.
Tankene gaar i flere retninger i dag .. det er mye som har skjedd den siste uken. La oss haape neste uke blir bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Du får pakke kofferten og ta en tur til vårt felles favorittsted i nord Italia og lade batteriene. God bedring! Håper også på en bedre kommende uke. Et par positive ting på gang. Premier League starter jo i morra, blir Liverpool kamp :-p |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |