Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   En brillefin fredags morgen! (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=21989)

Utflyttet 10-08-2007 06:13

En brillefin fredags morgen!

Da har jeg nettopp våknet, uten vekkerklokke, av min første natt med mer enn 6 timer sammenhengende søvn på antakelig like mange uker. Dette trengte jeg!

I dag har jeg bare en del småsaker, noen ærend her og der, før jeg skal ta med meg fotosekken i bilen og suse til Oslo, og tror jaggu jeghar tid til å stoppe å ta litt fine bilder om været skulle være med meg over fjellet.

Ha en wünderbar fredag! :D

-A

Pjokken 10-08-2007 06:25

Re: En brillefin fredags morgen!

God helg alle sammen!

Jobb på meg hele helgen. London i dag på ettermiddagen. Lurer på hvorfor jeg stod opp klokken 06 når jeg kunne sovet lenge. Begynner å bli gammel

Utflyttet 10-08-2007 06:31

Quote:

Originally posted by Pjokken
Begynner å bli gammel
Jeg ER gammel... er jo langt forbi 30! :D

Enda en grunn til å smile i dag er at operasjonen med forumet før i uken ser ut til å ha null problemer, og nå bruker forumet 30-40% mindre båndbredde. :D

-A

EB 10-08-2007 07:10

God morgen... Solen skinner og varmer hovedstaden... I dag blir det treningsfri etter 4 dager på rad med trening. Ha en god fredag...

Someone 10-08-2007 07:16

God morgen fra Oslo. Tross bursdag slipper jeg ikke unna en tur på jobben. Nytt pass blir det også å skaffe seg idag før jeg får noen venner over senere idag. Ha en fin dag:cool:

sirpjalle 10-08-2007 07:36

God morgen ja... Overskyet her, blir jobbehelg denne helgen og!

AirbusTrond 10-08-2007 08:03

God morgen fra Oslo Øst. Noen utepils i går har gitt rød topp og litt tungt hode i dag...

ATC-flyradar 10-08-2007 08:06

God morgen fra oslo nord, litt lommert her oppe i dalen - litt mørke blåaktige skyer som kan gi råluft osv. og det kan bety lommert med tordenbyger.

Ellers bare litt kontorarbeide og litt videofilming på jobben.

God helg til dere som skal jobbe også.

Jan

CK 10-08-2007 08:10

god fredag. Hvalstrand Bad kan anbefales - heller ikke i år skuffet de! Meget god mat, og vin og selvsagt fortryllende selskap!

FBU 4EVER 10-08-2007 08:10

Man sto tidlig opp på Nærsnes,også.Opp 06:45 mot "norrrrmalt" 09-10:00.
Idag er det legesjekk og godkjennelse for de neste 6 månedene. Ha en bedre dag,nå står helgen for tur!

LN-FHU 10-08-2007 08:18

God morgen fra et grått og trist Tromsø. Nå er det håp om lysning, men DET tror jeg ikke før jeg ser det.

Hae ein kjekke dag

tosfreight 10-08-2007 08:29

Haugesund melder om 15 grader og overskyet. Meteorologen varslet fint SildaJazz-vær til i dag, så vi får se om det bedrer seg utover dagen.... Ligger iallefall maaaange båter i Smedasundet utenfor kontorvinduet - de fortjener litt bedre vær til sildajazzen enn overskyet...

Ha en riktig fin dag alle sammen

Eivind

Thomas 10-08-2007 09:16

Mårn!

19 grader klokken 09:14 og denne posten skrives fra flunkende nybygget PC.. ca 12t gammel.

Skal på jobb klokken 14:00 og bli der til nærmere midnatt, men håper å kanskje kunne få brukt noen avspaseringstimer siden jeg har fri morgen.

Grått ute ihvertfall.

sail4fun 10-08-2007 09:19

God Morgen fra Vollen, siste feriedag :( , og siste dag før Jr. er skolegutt, fy flate hvor fort 6 år går.

Savipix 10-08-2007 09:53

God morgon!

Bra dag för affärer och även till synes goda nyheter från Farmer i TOS (Via Facebbok).

Önskar alla en fridfull helg!

FBU 4EVER 10-08-2007 15:42

Quote:

Originally posted by FBU 4EVER
Idag er det legesjekk og godkjennelse for de neste 6 månedene.
Tror ikke det,nei! Blodtrykket gjennom taket og kroppen generelt "helt på felgen"! Interkont.-avtalen har krevd nok et offer.Sykmeldt foreløpig til 26/8.
Rykter innad i bolaget sier at sykefravær blant Intercont-pilotene har steget fra 1,2% til 6,7% på bare få måneder.Den ble ikke mindre idag,akkurat.:cry:

tosfreight 10-08-2007 15:45

Trist å høre.............

LN-MOW 10-08-2007 16:22

G'morgen fra Alpharetta, hvor det allerede er over 30 grader. Blir nok 40 i dag.

Tankene gaar i flere retninger i dag .. det er mye som har skjedd den siste uken. La oss haape neste uke blir bedre.

Tommy777 11-08-2007 04:54

Quote:

Quote:

Idag er det legesjekk og godkjennelse for de neste 6 månedene.
Tror ikke det,nei! Blodtrykket gjennom taket og kroppen generelt "helt på felgen"! Interkont.-avtalen har krevd nok et offer.Sykmeldt foreløpig til 26/8.
Rykter innad i bolaget sier at sykefravær blant Intercont-pilotene har steget fra 1,2% til 6,7% på bare få måneder.Den ble ikke mindre idag,akkurat.:cry:
Trist å høre, Stein... :( . Ingen tvil om at du har jobbet alt for mye i sommer. Du virket veldig sliten da du var her i Chicago.

Du får pakke kofferten og ta en tur til vårt felles favorittsted i nord Italia og lade batteriene. God bedring!

Håper også på en bedre kommende uke. Et par positive ting på gang. Premier League starter jo i morra, blir Liverpool kamp :-p

Utflyttet 11-08-2007 05:05

Quote:

Originally posted by Tommy777
Du får pakke kofferten og ta en tur til vårt felles favorittsted i nord Italia og lade batteriene. God bedring!
God bedring til Stein ja, men i denne kommunist-staten må man nok forbli i nasjonen når man er sykemeldt... fine regler... ;)

-A

All times are GMT +2. The time now is 00:19.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.