![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen!
Da var endelig fredagen her, og helg! ![]() Dagen tilbringes på landbruksmesse i Batnfjorden sammen med min skoleklasse. Ellers intet nytt å melde ![]() Ha en flott dag! Sindre
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Sarpsborg.
Endelig er fredagen her, har ikke klart å sove i natt så har jobbet med 2 festivaler samtidig. Og om 2 timer er det skole i noen timer før det er helg. Kommer til å bli en lang dag, men pytt sann ![]() Ha ein kjekke dag
![]() |
#3 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Fortsatt kveld her i Alberta. Har vært sammen med klassen i dag på World Skills som visstnok er en av de største arrangementene de har hatt her i Canada.
Er bare skoledag igjen i morgen så drar vi på helgetur til Montana på lørdag for å gå i fjellet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag. Blir en rask treningsøkt på morgenkvisten før det fortseter med hjemmekontor, et møte i sentrum og så flyr vi til Aberdeen og en helg på Slottet Balmoral. I morgen blir antrekket Kilt og vi skal overvære The Highland Games...sammen med Dronningen, Charles og Camilla. Ha en flott helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God morgen! Om 12 timer venter 8 timers kjøring. Juhuu.. Fremme om 20 timer fra nå av. I den grad det kan bli til en god morgen...
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då er eg tilbake, og tilbringer siste arbeidsdag denne veka, på kontoret i trønderland ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Uværet i går kveld har gitt seg og det er i ferd med å tørke opp. Blir å jobbe videre på en presentasjon på jobben. Foreløpig ingen planer for i kveld så man får se hva som skjer. TFIF
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
TGIF!
God morgen fra kjøkkenbenken i Asker. Hjemmekontor på morgenkvisten før det bærer inn til den gamle hovedflyplassen for noen møter etter lunch. Litt snørrete, men har ikke sett en gris på lenge.... Norwegian-siden på Scanair.no (www.scanair.no/norwegian.html) ble oppdatert på morgenkvisten i går, med linker til flere bilder. Har NOH kommet?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen - kommet seg etter gårsdagen her - utrolig nok - og etter litt frokost skal man ta seg en tur på ambassaden og gjøre sin borgerplikt.
![]() Deretter blir det vel en lang dag på lesesalen er jeg redd - og sushi med en venninde i kveld. Ha en god weekend! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Våt fredag fra Trondheim
Synes jeg så en ørretstim svømme forbi i hodehøyde istad.... ![]() Bli en særdeles rolig hjemmedag idag,uten internett og TV.Ei god bok(Pondus: Nr.9) og et lite glass rødt tror jeg. Ha en tørr fredag folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Sydney. I dag har jeg vært en tur i dyreparken, og nå blir det en joggetur før kveldens rugbykamp!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Hva skal det stå her?
|
![]()
God morgen fra Bodø!
Etter en lang uke med drittvær er det endelig opphold og sol ![]() Noen timer igjen så er det helg og Widerøe fest ![]() Vært på kurs/opplæring hele uka og på søndag flyr jeg hjemmover til Torp! Last edited by LN-TDK; 04-09-2009 at 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Stor var overraskelsen da akkurat dette innlegget kom. Det er visst noen som får litt mer ut av helgene sine enn andre... Egne huslige og hobbyaktiviteter blir litt "blasse" i forhold til deres program. Kjenner jo ikke bakgrunn for invitasjonen og om dette er helt dagligdags tidtrøyte i helgene for dere; men dere får nå bare suge inn opplevelser og nyte stort! :-) MVH Morten M |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - tanken var litt hjemmejobbing, men Telenor ville det ikke slik. Ble en tur ut i det våte været. Sjelden det er dødt på linja hjemme, men i dag var det altså det - "vi har problemer i ditt område...."
Well, well, på plass i sentrum - ha en fin fredag.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Oslo sentrum.
Her er man godt i gang med siste arbeidsdag før helg. I går fant jeg hvem som skal få min stemme om 10 dager. I helgen blir det besøk til kommende svigers ute i distriktet, noe som medfører bussing i ettermiddag. Ha en finfin fredag alle sammen! ![]()
![]() |
#17 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
Mamma og pappa var deltakere for to år siden som første nordmenn noensinne på Highland Games inkludert Military Tatoo hvor pappa hadde konsert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Steike!!! :-)
MM |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Krsand!
I går trodde jeg syndefloden var kommet over oss! Har aldri sett så mye regn før! Ser ut til at det fortsetter med regnvær her i dag. Eneste lys i tunnellen er at de melder ganske ok vær lørdag og søndag. Dagen byr på dobbel jobbing, så jeg gleder meg til lørdag alt! Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Browncoat
|
![]()
"God" morgen fra Egersund
Våknet etter en helt bizarr drøm i morges, hvor jeg drømte at jeg, sammen med en stor del av slekta, var øyenvitne til en A380 styrt. Flyet styrtet ikke langt ifra der vi stod og inn i en haug med grus/små stein. Flyet eksploderte i et flammehav (akkurat som på film...). Da vi kom bort til der det hadde styrtet så var det ingen rester av flyet i det hele, og det var heller ingen fuel lukt. Og da var det jeg våknet... ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredags morgen | mikro | Flyforum | 17 | 27-08-2011 02:04 |
God Fredags morgen | LCH78 | Flyforum | 21 | 07-11-2008 22:07 |
God fredags morgen | Someone | Flyforum | 29 | 04-05-2008 13:16 |
God Fredags Morgen | LCH78 | Flyforum | 20 | 03-02-2006 22:39 |
God fredags morgen | Superhai | Flyforum | 9 | 02-12-2005 13:18 |