![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Par grader i hovedstaden... Nå skal de siste øvelsen før kveldens show på MS Midnattsol som ligger til kai i Oslo gjøres. Det blir nok en laaang dag... Ha en bedre tirsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god tirsdag! Startet dagen md å falle RETT på ryggen på isen på stien ned til toget. Tok et par senkunder før jeg fikk pusten igjen, gitt. Så oppdaget jeg at jeg hadde glemt adgangskortet i den andre dressen... Heldigvis har jeg en kollega som er tidligere på jobb enn meg, så jeg slapp å drive rundt i Oslo sentrum i en time før de andre kollegene kommer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God middag fra Chiang Mai. Fortsatt ingen is i gatene, solen skinner og livet er behagelig
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Tid for første dag på jobb etter jul, itillegg bør jeg prøve å få meg en løpetur for de siste uke har definitivt ikke vært hvite
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ingen is på Nærsnes lenger,bare litt yr og lett regn.Dagen går med til den halvårlige legesjekken.Sist lovte jeg legen å gå ned sånn ca. 5 kg,men det er nok blitt litt ++
![]() I kveld blir det sannsynligvis tirsdagstorsk på Schrøders.
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God morn fra Tromsø
0,6 grader på den røde siden her i Tromsø, avsluttet god frokost og nå skal blodet tappes til gavn for de som trenger det. Setter kursen mot trøndelag etter tappinga. Ha en flott tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Min lege og jeg er enig om at verken han elle rjeg noen gang får tilbake six-pack`n... Lever godt med den virkelighetsbeskrivelsen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Ellers hadde jeg nesten samme opplevelse som CK i dag, bare i en steintrapp. Heldigvis klarte jeg å vinne tilbake balansen, og løp på et merkverdig vis ned de 4 trinnene og bort til bilen. Nå venter fortillinger, fortollinger, og et par fortollinger til... (Sykefravær her i dag..) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hjemme...etter nok en suksess kveld med over 200 personer i salen... Nå skal jeg sove før det blir nok en laaang reiselivsdag i morgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 14-10-2009 09:36 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 17 | 08-07-2009 03:52 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 20-03-2007 17:24 |