![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret. Deilig hvitt lag over knausen i dag tidlig også gitt. Nå er det mye fine eksterne møter i dag og kompett tennis-enkemann i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg sykehus. Prøvene i går viste klar bedring heldigvis og formen kjennes grei ut. Men antallet hvite blodceller er veldig lave, noe som skyldes både imundempende medisin og cellegiften. De følger nøye med og setter inn tiltak om nødvendig. Men jeg havnet på isolat i går for at jeg ikke skulle risikere smitte fra andre. Heldigvis ikke det strengeste regimet, men jeg får ikke gå ut av rommet og det er helt pyton. Håper jeg slipper det isolater snart. Vi får se hva dagens prøver viser. Lite planer ellers for dagen utover at sønnen må tilkalles for å komme ned med noe mat som kan spises.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Null møter, en som må kjøres i svømmehallen og jeg må jakte ned han som skal komme reparere garasjeporten. Og et eller annet sted inni der bør jeg få inn noe trening. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() God morgen, kaffe og fullkornspasta på kok da jeg glemte å kjøpe brødmat i går. ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad onsdag fra Toppen. En helt vanlig kontordag - skal rett og slett bli bra. Ut til Kolbotn for å hente hjem den lille italieneren som måtte forlates da sjåførene fikk servert noe godt i glasset...igjen. Treningsøkt på Nordstrand på vei hjem - snart helg:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Ensjø
Vi fikk oppdrag å levere noe kjapt til Singapore i helgen, så vi satte ut oppdraget til en ekstern (jeg var ikke så hypp på å fly bak i bussen tur retur SIN i helgen) men det syntes vår mann var helt ok. Han burde kanskje vært briefet litt bedre av en kollega iom at han valgte å gå på grønt i tollen. Ble stoppet og det endte med 40 000 i bot... mottaker agenten plukket opp den umiddelbart, så ser greit ut. Men lærdom. Brief nøye Poden både holde trening og delta på en trening i kveld, så da blir det litt logistikk der, får se om kanskje søstra hans skal få litt kjøreoppdrag i dag... Artig konsept med kids, jeg betaler bilen, og de bruker den mest. Jaja, vi noter halveis i uka, blir bra med helg snart S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
På OUS så er det ferdiglagde middagsretter vi varmer i mikroen som er laget av sentralkjøkkenet på Ullevål. De aller fleste sengeposter har en egen matvert på dagtid som koker egg, kutter grønnsaker , frukt og ellers holder orden på kjøkkenet. De lager også feks omelett og noen andre ting på bestilling om de ønsker det. På Riksen og Radiumhospitalet har de til og med egen spisestue hvor pasientene kan hente mat selv om de er i stand til det. På dagtid holder matverten orden på dette. Vi ansatte sniker oss til noen av disse middagene når utløpsdatoen er samme dag eller dagen etter på kveldsvakt . Jevnt over helt ok. Jeg tror nok Ahus har bedre kvalitet fordi alt er ferskt laget men samtidig gir det 0 fleksibilitet for pasienter og ansatte. Fordeler og ulemper med begge løsninger. Hva gjelder Kongsberg sykehus kan jeg ikke svare gitt. Der har jeg ingen erfaring. Hva gjelder kantiner for ansatte og andre så vil jeg si at Ahus slår hele OUS systemet, hvor på OUS er kantinedriften outsourcet til ISS. Ahus har beholdt dette i egen regi. Hei fra Oslo - kveldsvakt i dag og gitt på Radiumhospitalet. Sent from my SM-S921B using Tapatalk Last edited by Hypern; 20-11-2024 at 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Nok en god dag i "Paradise" , god fremgang i prosjektet her. Flott vintervær her over i sørvest , minus 2 kalde på morgenkvisten. Snøbygene ligger vest i havet , så det er bare å håpe på at de ikke når land. I kveld første julebord denne sesongen med gode kolleger i selskapet. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra havet.
Hjemreise dag og helikopterene står på bakken. Det lover bra for «julebonus» selv om intet skal taes på forskudd. Så vi venter i spenning på hva som skjer. Ny oppdatering 1230 står det på skjermen vår. Ja ja, sånn går nå dagen(e). Snart helg. FQTV
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Ja, jeg kunne skrevet mye om sykehusmaten. I Kongsberg er den helt tragisk. Det er mye bedre på OUS. På Riksen er det alltid som Hypern sier kjøkkenverter som steker rundstykker, koker egg og lager litt godsaker som vafler, boller etc en gang i uken. Men personal kantinene på Riksen har blitt vesentlig dårligere etter at ISS tok over. Utvalget er dårligere og prisene har økt markant. Beste måten jeg har fått på Sykehus er faktisk på Haukeland. Der var det både god mat og bra utvalg.
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. For en gangs skyld skal selveste jeg handle ting på Black Friday. 2 ting, faktisk. Den første er nå i boks, hvilket var en Samsung Z flip som var på grisetilbud. Også med 512GB.
Neste jeg skal kjøpe er en ny Macbook. Helst en Pro med M4. Jeg kjøper den nok uansett men hadde vært fett å spare en "hundrings" der også. Så skal Storsmurfen arve den gamle. Hun fikk tilbud om ny jobbmobil hun også men takket pent nei. Sånn er livet. Ha en ekstra best onsdag
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hallo fra Elvebyen. Rakk ikke toget til morgenen i dag, da den eneste sykkelen som sto klar med piggdekk på er både gammel, skranglete og liten, og den har ikke vært i bruk siden forrige piggdekk-sesong. Rimelig trasig å se bommene gå ned foran en, og tog kjøre forbi i både ene og andre retningen før det åpnes igjen. Motbakke hjemover, så blir nok god trening på vraket på to hjul, må få se å få på noen dekk med grep på en brukbar sykkel snart
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Flyklapper
|
![]() Quote:
Quote:
![]() Vel vel - morgen det er, god eller ikke. Legedamen uttrykte bekymring over flere ting i går, og utstyrte meg med noen legemidler jeg har prøvd å unngå i noen tid. Men det er vel bare å resignere og innse at alderen gjør visse ting med en. Men sjokolade og brunt vann gir jeg IKKE opp. Reduserer litt kanskje, men får jeg ikke kosen i livet, går jeg helller videre til neste livssyklus og tar sjansen på at jeg havner et hyggelig sted. ![]() Kaffe gir jeg heller ikke opp. Sa han, og helte opp en ny kopp .... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() -- God kveld fra sørlandet, siste kveld hjemme før en helt heidundranes maraton opp og ned langs kysten med noen uker i Stockholm krydret i de neste tre ukene. Krysser fingrene for fint føre på veiene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Onsdag allerede:-) | EB | Flyforum | 20 | 09-10-2024 23:17 |
Onsdag, halveis allerede | KnutW | Flyforum | 12 | 24-01-2018 20:13 |
God onsdag allerede? | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 11-06-2014 14:12 |