![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgon! Idag blir det en tur över pölen på jobb till Austin via Frankfurt. Ser inte fram emot att åka LH 787, hade föredragit en A330 alla dagar i veckan bak i ekonomi. Ha en fin dag!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dzien dobry fra Warszawa. Helgens relative mildvær er byttet ut med 0 grader og snebyger. Sykkelen blir hjemme idag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad mandag fra Roma:-) Turen ned hit med Swiss i går må være en av mine beste flyturer noensinne. At de på 1 time og 55 minutter kjører fire retters lunsj med valg av hovedrett tror jeg aldri jeg har opplevd i Europa. Men setene på A220 kan du få billig av meg - like kort «sete» som på asiatiske biler…det var en fryd å komme over til A321`n som tok hos fra Zürich til Roma…synd at den flyvningen ble 30 minutter raskere enn oppsatt rutetid… Nå ut å finne en espresso og en croissant eller to…
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker, og litt hjemmekontor siden vi uansett må i et møte i barnehagen midt på dagen. Egentlig burde jeg trent litt og, men får tilpasse den til dagsformen. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Satser på at bakken er myk nok til at man kan fortsette som anleggsgartner, hvis ikke skal det nok også bli nok av tid til å leke snekker. #savnerSkrivebordsJobbing
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Solli plass. Garmin forteller meg at jeg er fit for fight. Fjellhelg gir bra restitusjon. Og jeg skal klare fire dagers uke. Ha en bra mandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Phuket
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mårnings fra det Sørlandske!
Her skal det gjemmekontoreres i hele dag. KJølig, litt vind og overskyet. I morgen er det vaskedag. Så får vi heller surfe inn til påskeuken. God uke ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hepp fra kontoret. Ble 2000 meter på morgenkvisten i dag, noe som var tøft da jeg tydeligvis er på en skikkelig tredagers hangover.
Dette blir en travel dag med blant annet kjapt hjemom i lunsjen for elevsamtale. Dagens høydepunkte er rester fra bacalaoen i går som ver rett og slett snasen. Rart.. Det må lissom en østlending til for å få til den retten 100% ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Linje 1 mot Gaustad. Nokså travel kontordag venter. Virker som mandag og fredag virkelig er de store hjemmekontordagene om man ser på fyllingsgraden på tog og bane.
Ikke noe særlig mer spesielle ting å nevne, bortsett fra at BA virkelig tar seg godt betalt for ekstra bagasje. 3.495,- for 2 ekstra innsjekket bags til Toronto er rimelig friskt. Savner GGL-dagene. ![]() Ha en best mandag
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. ser ut til å bli en brukbar dag værmessig ihvertfall.
Den ene av ‘gutta’ skal under kniven i dag. Har en klump på skulderen som må bort. Får håpe de ikke finner noe inni der som ikke burde være der …. Krysser fingra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Jåttå,
Her er uka godt igang med tradisjonelle morgen operasjon møter. Det blir en travel uke før Påsken setter inntil helgen. I kveld styre- og gruppemøte i partiet. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Guten morgen nach München | Chriscross | Flyforum | 13 | 05-11-2023 10:49 |
Guten morgen aus Berlin… | EB | Flyforum | 12 | 09-03-2023 05:09 |
Guten Morgen aus Berlin | EB | Flyforum | 14 | 06-03-2019 18:49 |
Guten Morgen | EB | Flyforum | 10 | 26-09-2016 13:58 |