![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Litt usikker på om det er nach aus eller noe annet som er riktig preposisjon… Uansett våknet jeg tidlig i dag også så skal teste trimrommet på Hilton. Litt sukker på hva annet vi skal, men vi må iallfall vandre litt rundt, kanskje shoppe også vurseres BMW-welt. Andre forslag mottas med takk?
50% bonus på alt i Anton sport butikker, men har konkludert med at jeg egentlig ikke trenger noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for et strategimøte som jeg er så heldig å få lede…før huset fylles opp i kveld til årets rakfisklag. Men først kaffe og julemarsipan :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Wien!
Ankom med OS i går kveld, servicen var god ombord selv om den ble avbrutt midt i middagen på grunn av hva jeg tror var moderat turbulens. Det spratt litt og vi gikk ned fra 31000 fot til 24000 fot over sør Danmark. Der var det litt lettere å spise middag. ![]() ![]() Nå er det litt frokost før vi tar en runde. Starter med et kafé besøk kanskje... God lørdag folkens! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Tid for et dobbelt 40-års lag, så etterhvert får arvingene sendes avgårde så vi får gjort de siste forberedelsene. Polet på Holmen fikk i hvertfall en god salgsboost denne uken. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
Været er friskere enn meldingene og det merkes. Ingen NOR flighter til oss i dag. Holder med de 3 vi hadde i går. Er vel bare å komme seg gjennom dagen og glede seg til biffen i kveld. Mulig det blir bingo. Fikk en tilbudskode på Mail fra WF. Mulig det blir å sjekke ut tilbudet. FQTV
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Aus er den riktige ![]() Ellers foreslås Marienplatz i sentrum og Nymphenburg slott. En masse annet finnes også, Olymiapark, Englischer Garten og øl! Sent from my iPhone using Tapatalk
Upcoming flights: APR GDN-ARN FR 738, ARN-OSL DY 738, OSL-GVA LX 223, GVA-WAW LO E75, WAW-WRO E952, WRO-WAW E70 Last edited by jb1; 04-11-2023 at 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
God lørdag fra Haugesund ![]() Last edited by Eirik; 04-11-2023 at 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God lørdag fra Vestlandet.
På tide å komme seg hjem, vert en lang jobbperiode nå. Skulle få brukbart med tid å tråkke å utforske utland på Galemoen, har ikke vært der på årevis. Hviletidsgudene ville det annerledes, så jeg får i det minste løpt gjennom. Lenge siden jeg har flydd med de med blå hale, får sjekke hvordan plussnessclass er på innenriks, før de blå skal ta meg sørover og så nordvest hjem igjen. Ha en finfin lørdag folkens ![]() Sent fra min SM-S918B via Tapatalk
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’moooorgen. Lørdag, ja. Valpebeistet begynte å murre ved tretiden, så da var det ingen bønn. Fort gjort, dog, så fikk jeg lov til å sove litt etterpå.
Småkaldt, 2-3 grader, men blir nok litt varmere når solen kommer opp. Nå blir det tur med nevnte valp før løvblåser og busk-klipper skal mosjoneres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Sover som en unge om dagen og våknet 0930 som er skikkelig ikke-51 åring. Var godt med Knaus-frokost igjen og nå skal familien tvinges på tur før ca 40 foreldre skal på middag som jeg tenker blir episk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Her skal man ut på middag etterhvert med en gjeng som lever av å lage fest. Så da blir det vel sikkert fest da. Kjenner at å være på et utested til stengetid nesten i natt kanskje ikke var det lureste, men men alt går jo. SÅ har jeg jo jobbintervjuer mandag og tirsdag så det blir spennende iallefall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Lillestrøm. Her skal vi snart steke oss biffer. 2 store Limousine entrecôte er handlet inn fra Rosenberg, og snart begynner den vanlige duetten her. Vin i glasset. Hver vår tallerken for å preppe hver vår biff. Vente opp i mot en times tid. Så frem med hver vår panne. Jern til meg og teflon til smurfen. Masse rørossmør i pannene. Mer vin i glasset...
![]() Rioja i dag Det er digg å være hjemme!! Ha en best lørdag
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 04-11-2023 at 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Free Luigi
|
![]()
God kveld fra Rømø.
Danmark er veldig fint, men det er så kleint når hele svigerfamilien forventer jeg kan snakke dansk med dansker, også må vi snakke engelsk sammen… Halvfjers er altså søtti, har jeg lært i dag. Ja ja! Hilsen språkforvirret nordbagga (nei vent det er jo svenska). |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |