![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er mørkt og det regner ute...(...bedre enn sne - enn så lenge!) Stort sett møter i hele dag. Ha en bedre torsdag - det drar seg mot helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Hamar. Det var antydning til snøbyger i går ettermiddag og kanskje må man bruke helga til å finne frem vinterdekkene!!
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Alta.
Første dag i høst det er skikkelig kaldt her i nord. Gradestokken viste -7 grader i morges. Spørs om ikke vinteren for alvor er i anmarsj nå.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja glad torsdag morgen folkens!
I dag går alt så meget bedre ved MJF! Fikk bestillt opp litt vind i natt slik at tåken nå har forflyttet seg bort fra vår sektor! Alt på rute ![]() VÆRET MÅLT KL 0750 4°, Skiftende svak vind, delvis skyet, normaltrykk. Skal prøve å ta meg til Stockholm i løpet av kvelden, men ettermiddagsflyet til TRD er nok litt for fullt frykter jeg. . . Egil
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Overskyet idag og dagen skal stort sett gå med til å lese til eksamen neste uke. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Mornings, ser ut fra vinduet her på Hasle i Oslo, tunge skyder. Men skydekket sprekker såvidt opp mot sør, forresten samme søren, reiser til London i ettermiddag.......bl.a. for å ta turen innom Hannants
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Tromsø
Været er kaldt men fint. Bilen har fått piggdekk på og er klar for vintern. Ha en fortreffelig dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det vanlige på Gardermoen avd. FedEx. Akkurat kommet på jobb, og lønnslippen lå på pulten, og ute på motorveien blinker det i blå lys. Vet ikke hva som skjedde der borte. Var en brannbil der i stad, men kan ikke se den nå. Står fortsatt en bil der som ligner på en politibil. Ca. der hvor motorveien inn mot OSL deler seg..
Ellers kan godt snøen vente litt.. Har egentlig ikke tid til noe dekkskifte før til helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra veikrysset I-75/I-285. Sent paa jobb idag - kona maatte tidlig paa jobb, saa jeg fikk jobben med aa droppe av guttungen paa skolen. Saa da ble det ogsaa en halvtime ekstra i rushtrafikken.
Det var allerede 17 grader da jeg dro hjemmefra og jaevlig fuktig. Og da jeg svingte ut paa GA-400 ble jeg moett av synet av en av de stoerste regnbuene jag noengang har sett!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag morgen | EB | Flyforum | 32 | 16-04-2009 22:17 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 01-02-2007 15:51 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 08-12-2006 10:55 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 05-01-2006 11:01 |