![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kaffe og forum her hjemme før dagens første møte på Kaffebrenneriet på Skøyen. Siden det er en slags fredag på en tirsdag betyr det middag fra Sjømaten på Vinderen…skal se vinskapet inneholder noe som passer. Nyt dagen:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ingen fredagsfølelse å spore her enda, bare «Dette var veldig tidlig følelse», men satser på at en jordbærfrokost på Clarion Air endrere på det. Tilbake til Oslo i ettermiddag, så blir det skikkelig fredagsfølelse tror jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
![]() Har tilbragt mang en morgenstund på Kaffebrenneriet på Skøyen, bra sted å starte dagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Ikke helt fredagsfølelse må jeg si. Ennå litt for halt til å teste løpeformen, så lukter litt «alternativ» trening i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Prøvene hos legen i går var heldigvis ok og konklusjonen er at dette bare er en god gammeldags forkjølelse og ikke noe mer alvorlig. Han ringer meg igjen i dag for å høre hvordan det går, så er det ikke noe endringer i formen så gjør vi ingenting. Forkjøelse går over av seg selv heldigvis, men det sitter ofte godt i for meg siden jeg går på såpass kraftige immundemende som jeg gjør.
Nå er det først 3 timer nettundervisning med en klasse som begynner å bli litt stresset for nasjonal deleksaen i siste halvdel av mail. Ellers blir det nok bridgespilling i dag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Ukedager har ikke så mye betydning for de som ikke er i jobb, selv om det teknisk sett er siste dag jeg er i arbeid i dag. Blir å toge inn til elvebyen for et jobbintervju i formiddag, og så må man huske å handle inn litt grillmat til morgendagen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hepp fra kontoret. Fru Sud pushet meg litt i går kveld sa da ble det ganske raske 3000 meter crawl i dag. Fint lite kokurranse-instinkt, men når man nå svømmer fra flere av de yngre Speedo/badehette-mafiaen så er jo det litt artig da.. Straks lunsj med en eks-nabo/konkurent som er på besøk fra DXB.
I dag er det bestilt krabbeskjell eller culotte, så da får vi se hva som ser best ut i disken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Egentlig ikke noen fredagsfølelse her heller, men jeg har nå satt en 6pack i kjøleskapet i tilfellet jeg skulle bli tørst....
Ellers blir det gjemmekontor i dag. Full fart hele dagen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Vi hadde en ørliten fredag i går så det blir ikke så mye fredag i dag.
![]() Skal holde medarbeidersamtaler på kontoret i dag, så det er vel egentlig planen. Elefanten skal ha det med grisen og har grini seg til en hel pose med godis som distraksjon. Ha en best "fredag".
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Fredag my a** …. Tirsdag heter det. Blad-dag. Dagen for ny Tempo og Donald (Duck, altså..)
Frokost er inntatt og forum er gjennomgått. Subaru’en skal ha en kjapp oljeskift på morran, så da blir det ekstremtidlig lunch. Men med fiber jobber man seg fort inn. ![]() Men først skal valpen ha turen sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei fra Solli plass. Vipss, så var det ettermiddag allerede. Formiddagen forsvant i møtetåka. Hjem om ikke så lenge da en megler kommer for å se på leiligheten. Spørsmålet er om vi skal vi leie ut eller selge og kjøpe noe annet når vi setter kursen mot SCL om noen måneder. Bursdagsfeiring hos en kamerat i kveld og god fredagsfølelse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredagsfølelse på en onsdag:-) | EB | Flyforum | 19 | 05-04-2023 21:40 |
Tirsdag | EB | Flyforum | 11 | 20-06-2018 08:03 |
Tirsdag! | KnutW | Flyforum | 11 | 05-06-2018 22:46 |