![]() |
|
![]() |
#1 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Tirsdagen er allerede godt i gang her ute mellom tujahekkene. Og det er ikke så rent lite dramatisk heller: https://www.budstikka.no/brann/volle.../s/5-55-668759
God tirsdag -og husk å vanne blomstene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God veldig tidlig morgen!
Her kunne man bare gi opp å sove i natt. I dag starter en 8 dager lang reise som vil bestå av 11 flighter og ca 50 timer i lufta. Første stopp OSL deretter ARN, så får vi se om noen kan gjette hvor ferden går videre. Etter å ha vært lysvåken i hele natt er det jo festlig å kjenne at man nå blir trøtt.... Nuvel. Får sove på flyet. Ha en fornøyelig tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Her har man vært våken en halvtime og det kjennes godt ut å lufte ut varmen den siste tiden. 27 grader i stua blir for varmt for meg.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Fikk ikke med meg varmen fra hovedstaden på flyet i går og det virker heller ikke som den ble ettersendt...så da er det vel greit at jeg reiser tilbake i kveld. Ha en fin tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God morgen retning TRD på SK4142! På grensen til fast track på BGO, da det virket som om alle hadde fast track
![]() Lite søvn her også, tross deilig gjennomtrekk på soverommet. Tror man får for mye energi fra lyset ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Gjesp fra Zaandam ... Hoppet i bingen ved titiden, og nå er døgnrytmen justert. Nå venter to dager i et konferanserom og en båttur med barbeque før det blir kveldsekspressen hjem i morgen. Også det en lang 777.
Grått vær her og deilig og frisk luft. Første kaffekopp er overstått, og nå får man vel finne noe å spise ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Prærien som snart byttes ut med Bergen før turen går ut i havet. Betydelig kaldere i dag enn det har vært, så revurder antrekket. Her blir shorts byttet ut med treningbukse på joggeturen iallfall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Skillebekk. Hjemme med sykt barn, så da passer det litt dårlig jeg sliter med å få de gamles Apple TV til å funke..... Satser på formen til arvingen bedrer seg nok til at vi får luftet oss litt etterpå. Heldigvis litt kaldere ute så vi fikk en liten effekt av å sitte på balkongen å trekke litt frisk luft. Noen som ønsket en privatvisning i kveld, så det gir i deg minste en god indikasjon på boligsalget. Ellers er det jo bare å kline til for de som ønsker seg 84 m2, garasjeplass og prioritert barnehageplass på Sandaker. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Jeg og storsmurfen har begynt å gå en hel haug nå. 11500 skritt som gjennomsnitt i forrige uke, og åpnet sterkt med over 18000 i går.
Alltid noen nye ting. 18000 skritt og så en mais til middag. Ha en fin en
![]() |
#10 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God morn frå Trondheim her og. Skrive skrive, er vel oppsummeringa.
Ein snartur til Skøyen i morgon, og så bonustur på kortbane for første gang på fredag. Då blir det vel også ny flyplass, HOV skal besøkast fram til mandag.
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy Hoy fra Thon hotel Oslofjord. I byen var det rimelige stive priser, akkurat som sist uke. Det straffer seg å ikke planlegge...
Har akkurat vert ute å spasert, det er min form for trening. Nå sørger jeg for å ballangsere det hele med påfyll av øl ![]() Ha en flott aften! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Da var vi ferdige kveldsskiftet .. alt det man må igjennom i embeds medfør ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tirsdag | EB | Flyforum | 11 | 20-06-2018 08:03 |
Tirsdag:-) | EB | Flyforum | 14 | 17-04-2018 21:04 |
Tirsdag! | Bergern | Flyforum | 20 | 26-09-2017 16:28 |