![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra den blå stuen. Kaffe, aviser og radio før arbeidsdagen starter. Fortsatt familie fra USA på besøk og i kveld kommer det flere fra den eldre garde på middag. Gjør fredagen best.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Furuset!
![]() Fredag og hva mer kan man si? En liten dag på jobben før Larvik tur i kveld, deretter en uke til på jobb før en uke ferie i Portugal. Ha en ekstra best en! ![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Dagen i går gikk ikke helt som planlagt. Jeg ble skrevet ut fra Riksen og på toget på vei hjem ringte dem meg fra sykehuset. De hadde funnet noen bakterier i blodet like etter at jeg var dradd. Ikke noe alvorlig altså, men det krever noen dager med antibiotika intravenøst. Dermed bar det rett til Kongsberg sykehus for en liten kur der. Regner med at jeg må bli til i morgen. Formen føles ellers veldig bra og alle andre målinger har går riktige veien. Undersøkelsen og behandlingen de gjorde med ERCP har med andre ord fungert bra. Jeg får heldigvis dra hjem mellom kurene så da skal det gå greit å være på sykehuset noen dager. Første post på programmet nå er å delta på skoleavslutning for sønnen nå i 8 tiden. Concorde98: Flotte bilder du har lagt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Planleggingsdag i barnehagen og ble jeg som endte opp med gjemmekontor. Noen Teamsmøter må gjennomføres så vi får fyre opp hver vår skjerm. Men en kanelbollejakt, kombinert med å sikre sommerklippen, ligger inne i kalenderen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Mjøndalen stasjon.
Gamle Nedre Eiker kommune er den kommunen i Norge med flest viltvoksende orkidearter. Ca 25 av "noen og 30" arter vokser i og rundt Mjøndalen. Tror det har noe å gjøre med marine bergarter, klima og en kalkholdig jord. Noen som klarer å gjette navnet på denne? På vei innover mot hovedstaden. Før lunsj er det møter i landets 3. høyeste bygg, før man beveger seg mot landets største flyplass for ett møte. Så kan man forhåpentligvis runde av litt tidlig etter å ha hatt en uke i 100. Ønsker alle en flott dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Bergen Børs Hotell. Noen artige møter og et håp om å rekke et fly til kristelig tid hjem.
Indisk mat, sofa og Drage i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra et eller annet Quality-hotell i Skövde. Yngste niese tar «studenten» i dag, så her blir det festligheter utover dagen. Tør man håpe på smørgåstårta og bobler? Men først frokost før man rister møllkulene ut av blådressen. Ha en strålende helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
FERIE
Alle på jobben fant ut at det passet å ta en avspaserings dag i dag. Dermed har ferien startet. Det skal pakkes, kopi av bestillinger av leiebil, hoteller og flybilletter skal skrives ut. Den nye telefonen, Samsung A13, skal tas i bruk. Jeg skal lære meg å bruke det nye Sony Handicam videokameraet. Kanskje er det enda noe mer som må kjøpes inn. Det skal stekes og smøres bagetter som skal med som frokost på OSL og på flyet. Til slutt skal vi innom mine foreldre å hente en bil vi i morgen skal kjøre til dem med, før min far kjører oss til OSL kl05.45 i Teslaen. Forhåpentlig rekker jeg en time med solslikking for å få ett lite underlag på min bleikfeite kropp. Kona skal dessuten få tatt sommerklippen på meg. Mine foreldre har 55 års bryllupsdag i dag, så vi var å grillet hos dem i går, men i dag blir det restemat fra kjøleskapet. Så skal det fikses litt på bilen vi skal bruke til england, en uke etter at vi kommer hjem fra Florida. I dette øyeblikk er det 24 timer til flyet går, så da får jeg ønske alle en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. Her er det bare å legge seg i billettkø. Atlanta er en av byene som har fått tildelt fotball-vm i 2026, så det gjelder nok å være tidlig ute skal man ha billetter. Får jeg ikke her, får man satse på Seattle eller Vancouver, hvor man har forbindelser.
Igjen 25 grader her på morran. Vått på bakken tyder på nedbør i løpet av natten, og varsel på mobilen om ekstreme tordenbyger, som jeg ihvertfall ikke hørte noe til. Blir vel en 36-37 grader igjen, og nå begynner jeg snart å håpefullt synge Jokke …. lengter etter den kalde fine tida nå …. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God fredag kväll från Eschborn utanför Frankfurt där temperaturen är på 27 grader just nu. I morgon är det lovat 33 grader - minst. Det är annat än vad Bergen bjöd på i början på veckan när jag var där.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() ![]() God kveld fra Arendal hvor siste innspurt før sommerferien er i gang. Ferien i år går nordover, til Manndalen (må ikke forveksles med et vesentlig mer populært feriemål om sommeren, nemlig Mandal) ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Det er isåfall tilfeldig. Vi er på motsatt side og dette er et jævlig digert land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]() En smule .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
En gang når jeg var i Palm Spring da var det 100 F (ca. 40 C) og det var i september. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |