![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Klar for en full dag på kontorkontoret - så da kan jeg vel like godt starte først som sist. Middag med en samarbeidspartner i ettermiddag. Skap deg en bra onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. En kort hjemmekontorsøkt før jeg tar i mot bøtteballetten og stikker på kontoret. I kveld tror jeg det må løpes litt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra borte-kontoret. Litt sent ute grunnet at junior og noen nabogutter krevde transport til skolen.
Som vanlig null jet-lag og noen hektiske dager igjen av uken.. Mulig middag med kollegaer fra utlandet i dag og kundemiddag i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Da har roen senket seg i huset etter kona dro på jobb og ungene på skolen. Blir nok en rolig dag her i dag, men jeg skal få tatt meg en tur til vegvesenet og få ordnet nytt førerkort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tranby,
Andre dag med prosjektmøter her ute i "skauen". Kort pause nå før vi fortsetter. Returen vestover fjellet blir i ettermiddag med SK. Vi får se når jeg er ferdig og hvilken flight jeg rekker. Fra en omarbeidet NSB reklame en gang i tiden ; "Det går alltid et fly , selv om det går for sent". Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra hjemmekontoret. Litt «ordne og fikse» dag i dag. Både bilen og egen kropp skal inn på service i løpet av ettermiddagen. Så får man kanskje begynne å titte litt på kartet for se etter egnede stoppesteder for neste ukes Spaniaferie. Det eneste som er booket er flybilletter til Alicante og en leiebil. Men da er jo det viktigste gjort. Noen som har hotelltips i Benidorm og Valencia?
Ha en strålende onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sånn, da var førerkortet fornyet. Det gikk heldigvis kjapt og smertefritt, riktignok 200 kroner fattigere på grunn av gebyret til Vegvesenet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Rakk å komme meg til Majorstua før barnehagen ringte og informerte om at barn skal være en dag hjemme feberfri før de er i barnehagen. Så da brukte man 2 1/2 av dagen på å reise t/r Majorstua...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Her kokes det store mengder bikkjemat så de små ikke sulter mens Far er på forretningsreise. Etterhvert skal det jobbes litt også ..
Kom litt regn i natt, men nå er det straks blå himmel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Fin dag i Florida også: På reisefot til Dalla, mini ferie på 4 dager, hjem på Søndag, deretter
Norgestur med Norse Onsdag. (Har bestilt godt vær fra Odin så det blir nok ute pils på Nordre Gate i Trondheim)
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Denver. Var litt skeptisk til å bo på SpringHill Suites, må jeg innrømme. Men dette er jo rimelig nyoppusset og faktisk veldig greit. Dessuten ligger det litt ute av sentrum, noe jeg liker.
I går hadde vi super middag med kunden vår på Sushi Den etter en tur til Boulder og så Denver downtown for møter. I dag skal vi først ned til Colorado Springs, men ikke til Frequent Flyer Avenue for å besøke "han Randy og han Tommy" slik vi gjorde sist. Ha en ekstra fin dag.
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. Her har gamlekontoret blitt besøkt og det har vert jobbet iherdig med dokumentasjon. Også kaffedrikking og prating har det vert arbeidet med
![]() Nå er en hjemme å mekker middag til yngste jenta. Ha en fin fin onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 15 | 12-10-2022 23:22 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 3 | 21-11-2018 13:07 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 15 | 19-09-2018 22:24 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 9 | 18-07-2018 17:47 |