Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 26-11-2020, 04:59   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Glad torsdag...

God morgen fra Ris. Torsdager med en følelse av fredag er ikke å forakte. En runde hjemmekontorering etterfulgt av italiensk lunsj før langhelgen kan starte. Klar ferdig jobb:-)
EB is online now   Reply With Quote
Old 26-11-2020, 05:43   #2
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

Default Re: Glad torsdag...

God morgen fra Stavanger. Også i dag regner det, dog ikke så veldig mye.
Her er en halvveis i langfri-perioden, men det har vert mye hjemme- kontorering. Følgelig er maks måneds grense for overtid nådd, og dagens teamsmøte utgår for min del.
Ha en fin fin torsdag
Old 26-11-2020, 07:09   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

her ble dagen startet tidlig nok til at vi nå må vente på at både barnehage og SFO skal åpne. En tur til Asker er planlagt til lunsj, både for å spe på hva meny.no ikke klarte levere og noen andre småting. Også spørs det om jeg klarer gå forbi Polet uten å ta en kikk innom. Ha en fin dag
Old 26-11-2020, 07:13   #4
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
her ble dagen startet tidlig nok til at vi nå må vente på at både barnehage og SFO skal åpne. En tur til Asker er planlagt til lunsj, både for å spe på hva meny.no ikke klarte levere og noen andre småting. Også spørs det om jeg klarer gå forbi Polet uten å ta en kikk innom. Ha en fin dag
Du et at Vinmonopolet selger «dagligvarer»...ellerikke en daguten et besøk
EB is online now   Reply With Quote
Old 26-11-2020, 08:27   #5
Concorde98
ScanFlyer Silver

God morgen fra Lillestrøm. Eller god og god, man sitter delvis og sover i en stilling da så ikke så god søvn akkurat. En paracet er tatt i hverfall. Armbrudd er ikke gøy men såklart andre ting er verre. Ingen reiseplaner de neste ukene som går i vasken så det er positivt.
Ha en fin dag alle sammen og hold avstand.
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2020, 10:31   #6
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by Concorde98 View Post
Armbrudd er ikke gøy men såklart andre ting er verre.
Jeg tror uansett det suger, så god bedring.

Dessuten skulle du vært rimelig ute å kjøre om du ikke kunne tenke deg noe som er værre. Tenk for eksempel at du satt i en skikkelig godt isolert glasskule, hengende i rommet utenfor en blå kjempestjerne. Du hadde akkurat fått beamet over en kopp helt fersk kaffe og et Gullbrød fra Scotty. Du trekker inn luften av kaffeen og skal til å ta en slurk da den blå kjempestjernen plutselig blir en supernova. Det hadde du jo ikke planlagt for i det hele tatt. Glasskula di sprekker jo ikke men den triller rundt og rundt så du søler kaffe over hele deg og Gullbrødet ditt blir vått. Kaffe renner til og med ned på buksa di, noe som er kjempekjipt ettersom du har planlagt å treffe Gudmilla fra Zog i baren etterpå. MAKAN.

Men kunne du hatt det værre? JA. ALLIKEVEL KUNNE DU HATT DETRRE!

Glasskula di kunne hengt midt i sentrum for gammaglimtet som kom sammen med supernovaen. Det hadde sugd så innmari, ettersom du sannsynligvis allerede hadde tatt solarium før møtet med Gudmilla (alle fra Zog liker brune fyrer). Med gammaglimt-bonus blir du dritbrun og det ser skikkelig ikke casual ut. Dobbelt MAKAN.

Men kunne du hatt det enda værre? JA FOR SVINGENDE, DET KUNNE DU!

Kanskje Gudmilla fra Zog var både hyggelig og spennende. Og at hun likte deg selv om du var påtatt brun, hadde kaffesøl i fanget og møtte opp med ekstremt lavt blodsukker siden Gullbrødet ditt hadde druknet i kaffesøl. Tross alt dette så synes hun at nettopp du var som en hvit svane som kom duvende mykt inn i livet hennes. Svendende elegant i varm vårluft. At lukten av deg var akkurat som lukten av første vårtegn. Når bakken tiner og de første blomstene trosser vinteren og knopper. At det var slik hun så på deg. Og du på henne... frem til hun sa at hun virkelig hatet å sitte i 1A og fly til for eksempel Molde. Etter Gotland. Se det. DET HADDE VÆRT VÆRRE DET! Så innmari mye værre.

Jeg kan fortsette.

Lenge

Men saken er at det er lov å synes litt synd på seg selv når man har delt opp armen sin i flere deler enn det som var planlagt. Vondt gjør det sikkert også.

Forøvrig god dag fra bortekontoret. Jeg var først her i dag og da lagde jeg kaffe.

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 26-11-2020 at 10:33.
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2020, 10:59   #7
Concorde98
ScanFlyer Silver

Himmel og hav Fnate og tusen takk. Fantasien din strekker seg langt nok til å skrive en bok. Med god margin! Kos deg med kaffe der så passer jeg på Lillestrøm så lenge. Kaffe her også!
Ha en fin en!
Old 26-11-2020, 11:12   #8
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Apropos hatt det verre.

ikke tidenes dag på gjemmekontoret. Først forsov man seg littegrann, og så var det et lite kaos sånn jobbmessig. Og så kunne jeg trengt mer cola.

Men det kunne vært verre, som i drømmen jeg hadde. Jeg var om bord i et svenskt tog med sånne ganske gamle vogner. Satt i den bakerste vogna, som plutselig løsnet fra resten av toget. Loket og de andre vognene forsvant, mens vi fortsatte å trille i noe redusert fart. Så var det masse sånn sporarbeid, så det var ikke så lett. Tror det endte med at jeg og noen andre passasjerer forsøkte å på en eller annen måte få vogna ned til stasjonen gjennom gatene i Kongsvinger.

Det der er sånt jeg drømmer når jeg har våknet tidlig og sovnet igjen, når jeg egentlig burde vært våken.

"Hvorfor var du sen på jobb i dag Martin?"
Var opptatt med å trille en jernbanevogn gjennom gatene i Kongsvinger".

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2020, 11:18   #9
Concorde98
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Apropos hatt det verre.

ikke tidenes dag på gjemmekontoret. Først forsov man seg littegrann, og så var det et lite kaos sånn jobbmessig. Og så kunne jeg trengt mer cola.

Men det kunne vært verre, som i drømmen jeg hadde. Jeg var om bord i et svenskt tog med sånne ganske gamle vogner. Satt i den bakerste vogna, som plutselig løsnet fra resten av toget. Loket og de andre vognene forsvant, mens vi fortsatte å trille i noe redusert fart. Så var det masse sånn sporarbeid, så det var ikke så lett. Tror det endte med at jeg og noen andre passasjerer forsøkte å på en eller annen måte få vogna ned til stasjonen gjennom gatene i Kongsvinger.

Det der er sånt jeg drømmer når jeg har våknet tidlig og sovnet igjen, når jeg egentlig burde vært våken.

"Hvorfor var du sen på jobb i dag Martin?"
Var opptatt med å trille en jernbanevogn gjennom gatene i Kongsvinger".

Ha en god en
Der kan man se! Ting kan alltid være verre.
Old 26-11-2020, 11:41   #10
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Ja man kan alltids få det verre. Torsdagen er tydeligvis dagen for sånt her inne. Man kan klage over tomt kjøleskap MEN barna i Afrika har det verre! Man kan klage på ølen ikke ar kald nok, MEN en del steder har de ikke kjøleskap og man må drikke ølen varmt!

Man kan klage på brekt arm mens andre ligger på lindrende avdeling på et hospice mens man bare venter på at livet ebber ut. MAKAN man kan alltids ha det verre og derfor hold kjeft og ikke klag. Neida... :P

God dag fra OSlo - driver og pusler litt foran pcen. Hjemmeksamen er ferdig og levert så trenger ikke å gjøre stort. Får se hva han Raymond finner på igjen kl 13. OSlo begynner å bli en skikkelig kjip by å være i føler jeg (men man alltids ha det verre med massiv portforbud og militære i gatene)
Hypern is online now   Reply With Quote
Old 26-11-2020, 11:58   #11
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

God middag fra Sandnes. Om noen uker er det ukas siste vakt. Etterpå den er det langhelg, overtakelse av hus, henting av ny bil m.m så det blir nok å gjøre. Ha en fin dag forumister!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2020, 11:59   #12
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by Twin Otter View Post
God middag fra Sandnes. Om noen uker er det ukas siste vakt. Etterpå den er det langhelg, overtakelse av hus, henting av ny bil m.m så det blir nok å gjøre. Ha en fin dag forumister!
Ja om noen uker så vil det alltids være den ukas siste vakt på et tidspunkt all den tid ukene er mandag-søndag?
Hypern is online now   Reply With Quote
Old 26-11-2020, 13:27   #13
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Fnate: Du trenger hjelp ...

G’morgen. Her er det torsdag med følelse av søndag. Satt ute i boblebadet med morgenkaffen og alt jeg hørte var lyder fra naturen. Ugler som buet, haner som gol, hester som prompet .. Ingen trailerdur fra nærmeste motorvei eller naboer som skulle tidlig på jobb. Deilig.

Nå skal svigerbeistet vekkes og fores. Deretter begynner forberedelsene til etegildet. Resten av familien blir bare facetime’t, så vi slipper å fore dem i år. Men sånn er’e ....

Happy Thanksgiving, dere vantro der ute.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 26-11-2020, 14:33   #14
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

God formiddag fra hjemmekontoret. Her fungerer ting igjen, da jeg før helgen implementerte et system for pålogging. I helgen slapp de en ny, stor versjon av systemet slik at mye av denne uka har gått med til å endre alt det jeg gjorde forrige uke. Tror jeg må gå på kjøkkenet og hente meg en pepperkake

Henshaw is online now   Reply With Quote
Old 26-11-2020, 16:01   #15
oy-viv
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Fnate:
Happy Thanksgiving, dere vantro der ute.
Vi må nøjes med Black Friday herovre ...
Med de bedste ønsker om en happy thanksgiving til dig og dine,
fra et for årstiden lunt Sydfyn, med en lavthængende, men strålende
sol og 9C.
oy-viv is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2020, 16:03   #16
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Ja om noen uker så vil det alltids være den ukas siste vakt på et tidspunkt all den tid ukene er mandag-søndag?
Haha. Mente "timer".
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2020, 16:49   #17
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Fnate: Du trenger ikke hjelp ... du trenger en forlegger !

Deilig med en rolig morgen ved bassenget, ingen skyer og temperatur som tillater shorts og kort ermet skjorte. Avisene er naa nesten helt Trump frie !
Ellers kom julenissen frem her ogsaa - Dbury@50 - Komplett Digital versjon av 50 aar med Doonesbury - bedre blir det aldri !! Happy Thanksgiving
Old 26-11-2020, 17:06   #18
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Fnate: Du trenger ikke hjelp ... du trenger en forlegger !

Deilig med en rolig morgen ved bassenget, ingen skyer og temperatur som tillater shorts og kort ermet skjorte. Avisene er naa nesten helt Trump frie !
Ellers kom julenissen frem her ogsaa - Dbury@50 - Komplett Digital versjon av 50 aar med Doonesbury - bedre blir det aldri !! Happy Thanksgiving

Den kunne jeg og tenke meg, men ser den får stryk for digitalformatet ... men du kjenner kanskje en hack?

Forlegger, psykiater ... mye av det samme egentlig.
Radar Station KGRV3
Old 26-11-2020, 17:26   #19
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Den kunne jeg og tenke meg, men ser den får stryk for digitalformatet ... men du kjenner kanskje en hack?

Forlegger, psykiater ... mye av det samme egentlig.
Synes den funker (saa langt) helt greit paa Mac OS X - baade Big Sur og Catalina - blir litt spennende aa se om den funker paa Apple’s nye M1 Chip, har vel litt tvil om det (vi faar se til uken ;-) )

...Fnate er vel en klasse over « a very stable genius» (Lewser! er morgen lektyren i dag)
Old 26-11-2020, 18:57   #20
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Synes den funker (saa langt) helt greit paa Mac OS X - baade Big Sur og Catalina - blir litt spennende aa se om den funker paa Apple’s nye M1 Chip, har vel litt tvil om det (vi faar se til uken ;-) )

...Fnate er vel en klasse over « a very stable genius» (Lewser! er morgen lektyren i dag)

Umulig på brett, sier folk .. og det er jo litt tabbe at man ikke kan lese på nettbrett.

Thanksgiving rusler videre. Vi har nå spist ‘dinner’, som man kaller lunch her i sørstatene. Nå trenger jeg en lur ......

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Radar Station KGRV3
Reply

Posting Rules