![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenet på Ris. Blir bare en kopp espresso før bilen pakkes og jobbuken starter. Neste kopp og helt sikkert en bolle eller to blir på Espa. Ha en bra lørdag du også - fri eller på jobb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Med eldstemann parkert hos fetterne ble det 1,5 time ekstra søvn her i huset i morges. Annet enn en tur til Asker sentrum er det lite på programmet, men noen burritos skal uansett gratineres i kveld. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 08-08-2020 at 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Oslo Øst. Fint vær og kona vil på stranda. Hvor dagens «stranda» skal være er ikke helt avgjort, men Drøbak er en kandidat. Så får vi se om det blir med kollektivt, to hjul eller fire hjul... Skulle gjerne vært på Valle i dag, men det blir det jo ikke noe av. Har trua på poeng mot Glimt i kveld
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra marka. Ni og en halvt time søvn smakte utmerket. Hører dragen kokkelerer på kjøkkenet nede så det er nok snart frokost. Nå skal solstoler, historieblader og en isbøtte rigges opp så er det liksom Jumeirah frem til middagen i kveld på Solsiden.
Andre dagen som karantenefri ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen .. lørdag og fortsatt mørkt. Ingen pleierske i dag, så da blir det å holde svigerbeistet i tømme.
Første ferieuke overstått. Whiskyflaska er ikke tom ennå, vi får se om den overlever helgen .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Selv var jeg såpass egoist og dro på byen i går kveld for å nyte noen Høie-pils (det er det nye begrepet på øl man drikker etter midnatt).
Merkes i dag så blir vel en heller rolig lørdag (ja jeg holdt avstand antibaca meg og alt alt alt så går dette sikkert fint) . Forøvrig en skandale at Oslo kommunes coronatelefon tok kvelden i dag. Frykter at folk vil ringe legevakta og blokkere for folk som virkelig trenger legehjelp. Forståelig at folk er bekymra, men for det aller meste er det nok ikke reelle coronacaser. Men da burde det iallefall være noen i den andre enden som kan roe folk ned litt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God formiddag fra Kolsås. I går ettermiddag tilbragte jeg et par timer på en sofa i Oslo mens folk betalte meg for å tømme leiligheten der. Det fortsetter i dag, men nå forsvinner sofaen også i følge planen. Var bare to no-shows i går så ikke helt krise. Gjenstår selvfølgelig de største tingene, men satser på at det løser seg til de prisene jeg tar for det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God lørdag herfra. Skjer ikke så veldig mye. Liten tur på butikken etterpå, og kanskje vært litt produktiv med en gitar. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |