![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Røros. Kom opp til et faktisk flott høstvær i går og håper det fortsetter i dag. Starter dagen som frokostservitør...hyggeligste måten å komme i kontakt med gjestene på. Ha en fin lørdag du også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Gå og legg deg igjen EB. Dette er aaaaaalt for tidlig. Makan!
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Goood morgen fra Bergen. Her klargjøres skrotten for dagvakt inne i hula. På sen eftan blir det hjemreise til Stavanger. Ellers teller vi ned til ferie. Utover det, lite å melde.
Ha en fantastisk lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.
![]() ![]() Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Berlin. Blå himmel men litt vind her i dag. Forsøker komme i vater med litt espresso, lokal bakverk og hipsterkola. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra Chichester. Her er det abolutt paraplyvær og det skal vist fortsette helt til jeg skal returnere. Utfordringen blir å holde sko tørre.
Naturopplevelser ved South Downs kan jeg altså glemme. Det er heldigvis romerske ruiner og slott å se på i området. Buss for tog starter visst ikke før jeg skal tilbake i morgen så det skal være mulig å komme seg litt rundt. Det er fortsatt over en halvtime til de starter frokostservering her på The Vestry. Ha en god en alle som klarer holde seg tørre på beina idag.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra innenrikskantina på OSL.
Kunne tenkt meg en seng, men de finnes vel ikke her. Gleder meg til å komme hjem om noen timer. Ha en flott helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Goodmorgen fra CPH hvor turen idag går til Billund med CityJets ATR 72 som opereres af SAS :-)
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Oslo Øst. Får nyslått 50 åring med fler på besøk i dag. Først kaker og kaffe i heimen, så blir det middag på Dinner. Så da er det vel på tide med litt forberedelser snart. Må vel få ristet møllkulene ut av dressen også. Ha en strålende helg
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Normaliteten begynner å regjere i heimen igjen.
Må ut med motorsag og løvblåser i dag for å preppe litt for vinteren. Deretter må vi til Svigerbeistet, så det spørs om det blir landskamp for meg. Hvorfor kunne de ikke spilt på fredag, som f.eks. England? Velvel, det blir sikkert et ydmykende tap likevel ... Fortsatt t-skjortevær og deilig og friskt å sitte ute med kaffen. Perfekt høstvær. Sent from my iPad using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Stavanger. Rolig stemning her etter en begivenhetsrik dag i går. Feiret fødselsdagen tidligere i uken med 12 venner på taco og øl. Bestilte billetter med bolaget til San Francisco (avreise om mindre enn fire uker), og for å krone det hele kom jeg til å love meg bort til kjæresten. Så da blir det bryllupsplanlegging fremover, og sikkert mer reising i 2020.
Nå trengs det kaffe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God lørdag fra sete 7f i D-AIDQ. På vei hjem etter gode dager på Madeira og dette var jo ikke stort dyrere enn t/r med DY på dager som slett ikke passet og da ble valget enkelt
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Someone og jeg sjekker inn fra ett tysk kulturarrangement. Vi ønsker Twin Otter alle lykke og hell på veien videre!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jepp. Jævla dumt å velte når ikke centre of gravity er i balanse
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Og etter å ha sittet i en SR71 så klarer ikke flymuserer å slå romerske ruiner i min bok.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 9 | 14-08-2019 22:24 |
Glad lørdag fra Røros | EB | Flyforum | 16 | 24-03-2019 03:39 |
Glad lørdag fra Røros | EB | Flyforum | 7 | 03-11-2018 13:44 |
Glad lørdag fra Røros | EB | Flyforum | 8 | 16-06-2018 17:05 |
Glad torsdag fra Røros | EB | Flyforum | 13 | 15-06-2018 00:02 |