![]() |
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God men grisekald morgen fra Stavanger. Her kom en seg hjem sent i går kveld etter siste arbeidsøkt før jul.
Ovnen er fyrt opp, julekaker fra opphavet funnet fram, samt en kopp Matcha latte og en nyter morgenstunden Ha en glitrende flott mandag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag fra L12 som skal ta meg fra Kongsberg til Oslo. Deretter blir det en trikketur med linje 17 eller 18 opp til Riksen for et lite førjulsopphold. Det virker som det er mest samtaler på programmet denne gang og jeg regner med at jeg får dra hjem i morgen. Håper det i allefall.
Synd det ikke er mulig å opptjene poeng og statsusnivå på Riksen. Da tror jeg at jeg ville ligget bra an. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. Minstemann er sendt i barnehagen, så da kan vi få fyrt om hjemmekontor og hjemmeskole. Ikke umulig at storefri/gym legges til skøytebanen. Og i kveld skal juletreet pyntes. Da er vi skikkelig i rute. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås, litt trøtt i trynet og i rimelig jule(ferie)stemning, men får holde ut et par dager til. Ellers er det bare å dra på seg ullklær siden strømprisen for øyeblikket ligger på 540 øre inkl mva og påslag og drøyere skal det bli i ettermiddag... Er forøvrig rimelig sikker på at de 25.000 vi svei av på varmepumpe da vi flyttet inn har omtrent lønnet seg allerede nå på tredje vinteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra årets siste bortekontor.. Her er det litt for mye til å være så nærme jul, men man får få unna mest mulig i dag.
Den langt bedre halvdelen tok hjemmekontoret i dag så da kommer man kanskje for første gang hjem til ferdiglaget mat?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret på Oslo Øst. Heldigvis litt mer luft i kalenderen denne uka enn forrige uke. Så da er det håp om å komme i havn med de fleste planlagte oppgavene, både på jobb og privaten. Mangler et par julegaver som må ordnes i løpet av uken. Var innom urmaker Bjerke i helgen, så fikk hvert fall ordnet med en gave «Til TriStar, Fra TriStar». Ønsker alle en fin førjulstid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det ser ut som svært mange har hjemmekontor for tiden. Toget jeg tok pleier å være smekk fullt, men nå var det nesten ikke passasjerer ombord. Det er det heller ikke på trikk 17.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Jubilee feltet offshore Ghana
I ettermiddag blir det helidekk øvelser for familisering av nye HDA som vi har denne turen Forøvrig er første to flighter planlagt til den 22. og 24. Desember, begge desse er Ad-Hoc mens ruteflyning starter først 4. Januar med en eller to flighter kvar tirsdag framover |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Arbeidsdagen godt igang. Hadde ikke tatt inn over meg hvor mye møter som stod på programmet i dag. Går se om det ikke lar seg gjøre å multitaske litt…
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag / ettermiddag fra Tananger,
I dag ble det hjemmekontor til en forandring. Det meste av juleforberedelser er gjort og de første par dagene i uken skal brukes til å gire ned før selve julehøytiden. Nydelig og vindstille her over i sørvest idag , igår fikk jeg tatt "våronna" i hagen så da ligger alt klart for neste sesong. Hører på lyden fra flyene som tar av på 36 og som flyr rett forbi her at det er kaldt i luften. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Hu og hei. Helgen går mot slutten, men fortvil ikke. Det kommer sikkert flere.
Kun en 3-4 grader ute, så morgenkaffen ble trukket innendørs. Men det begynner å tørke, så da får jeg vel blåse innkjørselen ren etter helgens uvær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Her har man kontorert litt og vært på IKEA for å sikre glass til julefeiringen. Så har man kontorert litt til og nå lurer jeg på om jeg ikke skal subbe ut og handle litt.
Ha en superb dag
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go mandag fra Oslo - selvtesten innkjøpt på apoteket i Karlstad på lørdag var negativ. Så da har man oppfylt myndighetskravet og om test innen 24 timer etter ankomst Norge i går.
For øvrig er nok toget det som gir minst styr på grensa av grensekryssende transport. Det å ta toget i går var som å ta toget mellom Sverige og Norge i 2019 det her - ingen kontroll bortsett fra billettkontrollen. Nok om det. Har i dag fiksa en god del småtteri som må fikses, så har jeg en del å gjøre i morgen og. Ha en videre fin mandag kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Har Ryanair tatt juleferie 1 juledag. | Tarzan | Småprat | 5 | 28-12-2015 02:25 |
Juleferie 2013 - gode tilbud? | Pedersang | Reiseforum | 6 | 26-09-2013 08:36 |
Hjem på Juleferie | Toby91 | Bilder & foto | 11 | 22-12-2011 19:42 |
Flyene på OSL tar ikke juleferie | findus | Bilder & foto | 14 | 27-12-2010 22:54 |