![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kaffe, forum og nyheter før arbeidsdagen åpner på hjemmekontoret. Lunsj i det tidligere skatteparadiset Hølen i formiddag - før det blir retur til avis og start på en etterlengtet langhelg. Digger Norge i mai:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet nord om KSU.
Nattevakt nr 2 er alltid tyngst. Så det måtte en cola og litt sjokolade til for å holde seg våken under surfingen etter flybilletter. Så på Kairo og noen indiske byer. Usikker på hvorfor eg så på de alternativene. Ente opp med 3 netter i Berlin i slutten av mai. Det ble SK med mellomlanding og 2K dyrere enn direkte med DY. Må betale litt for muligheten til å kansellere. Det rår noe usikkerhet i kalenderen den helgen så SAS Pro er bedre enn DY Low+ og evt tap hvis det ikke kan reises. God helg. FQTV
Flyr/reiser så mye som mulig. Dessverre så blir det ikke like mye som tidligere. ![]() Last edited by FQTV; 28-04-2023 at 05:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God formiddag fra Bangkok.
I går kom det to gale hollendere til byen og følgelig ble det et lite party, med medbrakt gin på bar…… Så her ble det en noe sen start på fredagen, men nå er skroget spylt og hjemme laget Tom Kha Gai er inntatt. Nå gjøres det klart for bassengtjeneste. Været er nydelig og en kaffe nytes med terrasse døren åpen. Ha en flott fredag rundtomkring ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Skyet morgen her i midten av Norge. Det lå plutselig en meter sne utenfor døra mi da jeg kom fra jobb i går. Mistenker at det er relatert til lastebilene jeg så .. Velvel, folk synes det er stas med skirenn i by’n, men jeg kan styre meg. Gjemmer meg på kontoret isteden.
Frokosten er inntatt, Warren Zevon traller på medbrakt satelittradio og det er vel på tide å forflytte seg før løypetråkker’n kommer. Hævv e gudd wånn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Endelig god morgen fra Knausen.. Hjemmekontoret er fyrt opp, det samme med kaffen og peisen. Snart er det å spasere ned til sentrum for en nydelig rygg-knekk og så mer hjmmekontor. Dragen skal på fancy-spa med veninner til Hemsedal og her blir det besøk fra DXB så denne langhelgen går nok fort skal du se..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. En espresso i solveggen etter levering i barnehagen. Får vel hjemmekontorere litt, ispedd litt trening og husarbeid. Svigerfar kommer å plukker opp arvingene i ettermiddag, så det kan bli litt festivitas på kona og meg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Heisann fra Forus. Relativt rolig fredag med resepsjonering her. Da man har en avtale på det lokale hospitalet blir det bare å jobbe halve dagen i dag, så det er snart langhelg! ha en fin helg forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hei og god fredag fra foten av Kolsåstoppen. Siste tentamen for denne omgang pågår. Matematikk. Så returnerer jeg om drøye tre og halv uke for eksamensvokting. Da håper jeg på skikkelig fint maivær så jeg kan gå en tur på Kolsåstoppen sånn etter ferdige vakter. Rett og slett fantastisk fint å gå der når det er litt sommerlig i lufta og det er jo egentlig nokså kortreist utsikt fra Hauger på tbanen.
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gudd dei fra gjemmekontoret.
Liten innspurt igjen før langhælj, som inneholder relativt få planer. Blir nok mest avslapping etter at man var på konsert forrige helg, og skal på en annen neste helg.Og det i utlandet og greier! Kanskje litt leking i gjemmestudioet? Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra hjemmekontoret,
Seint hjem fra øst i går kveld og litt treg i gang i morges etter travel uke. Godt det er helg , konfirmasjon for et av de yngre familie medlemmene i morgen. Det blir en travel og trivelig helg også. Ha en god helg folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2017
|
![]()
Dette er selvfølgelig en digresjon, men for de som har lyst på fornøyelig lesing om NATO basen på Kolsås og hva som hendte da filosof Arne Næss og forfatter Jens Bjørneboe var i beit for en flaske vin, så anbefales denne: https://www.nytid.no/23943-2/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
Hemmelig og hemmelig, nuvel. Men god biff og billig øl, det hadde de der! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det var temmelig hysj for oss som var kurerer på nitti-tallet. Vi hadde faktisk høyere sikkerhetsklarering enn statsministeren (CTS-A som tok flere måneder) og fikk ikke en gang lov til å fortelle familie og venner når vi reiste utenlands med dokumenter. Men det var sabla gøy og godt betalt.
Last edited by SudCaravelle; 29-04-2023 at 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredag:-) | EB | Flyforum | 12 | 17-02-2023 13:53 |
Fredag! | Chriscross | Flyforum | 13 | 20-01-2023 21:17 |
Fredag! | Henshaw | Flyforum | 17 | 18-12-2021 11:02 |