![]() |
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Koh Chang. Her forsov en seg kraftig og en kom seg ikke til frokost før ved halv ni tiden. Klokken her er nå 09:00 og været er glitrende, 29*C og sval bris. Litt for mye gjester på hotellet jeg nå bor på, tiltros for Corona. Nå skal det sløves ved bassenget og til kvelden blir det litt gang nede på Lonely Beach.
Ha en bra mandag! ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu Plaza i Bangkok. Relativt lite gjester på hotellet og mindre turister enn vanlig. Ganske stive priser på frokost her, så blir snart en tur til Stable Lodge for brunch. Hadde en meget bra sjømatmiddag på Octo i Soi 24 i går etterfulgt av et par skybars. Fruen er på shopping i Pratunam, så etter mat blir det nok et par timers bassengtjeneste i strålende vær. Ha en strålende mandag
![]() Last edited by TriStar; 09-03-2020 at 04:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Morn fra Torp. Overraskende hvor mange som er oppe så tidlig. Opp til BOO for en ny arbeidsrunde, før jeg setter kursen mot ALF til helga. Gleder meg til å se hun jeg er gift med.
Et lite tips til Ruby: hvis du holder inne 0 (null) på tastaturet får du fram °, som i 2°C. Gjelder på iPhone. Han en fin start på uka! Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag fra Ris. Her åpner hjemmekontoret om en kopp eller to. Mandag byr som alltid på en treningsøkt også. Ha en bra start på uken der du er!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God mandags morgen fra L21 til jobb
![]() Da får man se om alt er normalt når man kommer på jobb. Håper ikke det har vært noe korona utbrudd i løpet av helgen. Han fin mandag og uke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei og hå fra et stappfullt SK-fly BGO-TRD, B738 - svært overraskende da flyet pleier å boarde på kort tid med hovedsakelig forretningsreisende. I dag derimot er det en gigantisk gruppe britiske turister, så får heller ikke ledig midtsete i front
![]() ![]() Mon tro hva neste overraskelse blir, stappfull/liten leiebil også? ![]() 20 arbeidsdager til påske ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God mandag fra Gardermoen hvor jeg endelig fikk sett SAS nye livery i levende live. Ha en flott mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1 med destinasjon Lysaker. Får vel gjøre en innsats på jobb før det med organiseres litt i kveld. For en gang skyld ble ukens mat levering med Kolonial i stedet for med Meny, så da drypper det noen kroner til Norwegian også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Universitetsgata. Her har man vært på jobb et par timer allerede. Heldigvis jobber jeg i en bransje der vi tjener litt på elendigheten rundt om. Satte meg opp på en liten ferie i slutten av april, tenkte St. Perersburg eller Lviv, men tror jeg trekker det tilbake gitt situasjonen. Så får man heller spart pengene til ferie i euro-land i juni, hvis det er trygt nok. Dyrt nok blir det, ser det ut til...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra SK ettellerannet fra ARN til OSL. Blir ikke helt feil å komme hjem. Enda deiligere er det at det er så tidlig at man kan legge seg litt når man kommer hjem.
Ha en fjong dag
![]() |
#11 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret, ser at det plussgrader, lett tåke, og snøen blir borte TAKK iallefall i Oslo.
Ingen flyplaner denne uken, venter til rushet til mai, juni. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo. Her havna man i går på en privat legevakt i går etter å ha slitt med intense smerter siden onsdag. Diagnosen var noe annet enn det jeg trodde. Men det kunne behandles med antibiotika. Så blir å hente ut medisiner fra apoteket i dag og ellers ta det med ro . Godt jeg har et apotek 5 minutters gange unna. Uansett venterommet var ganske hyggelig der med en tv som viste sport.. tviler på at den kommunale har det
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Last edited by Hypern; 09-03-2020 at 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Fint jeg har fly og DnB aksjer i dag
![]() Fortsatt fin dag
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har pengene mine hos DNB. Bør jeg flytte dem?
Kjøpte for øvrig selv noen SAS-aksjer for snart et år siden, sånn mest for moro skyld, og bare for litt småpenger. Så fikk jeg fancy brev i posten med invitasjon til generalforsamling i Stockholm. Hadde jeg fortsatt hatt de pengene jeg til nå har tapt, hadde jeg kanskje hatt råd til flybilletten over ![]() God mandag fra jobben. Nok å gjøre i dag også, så man skal nok ikke kjede seg i dag heller. Bare denne uka igjen, så blir det firedagers uke neste uke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jan 2005
|
![]()
Har toppet det med litt oljerelaterte aksjer, en herlig combo!
Fin, fin mandag ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Siden flere andre deler av Thailand er representert får det ønskes god ettermiddag fra Chiang Rai.
En liten morgensvøm og en lengre biltur unnagjort. Hva resten av dagen bringer vites ikke. Har hjemreise med Lufthansa om et par uker. Ikke hørt noe fra dem, men ser ut til å være dårlig med morgenforbindelser FRA-OSL. Flere tidligavganger ser ut til å være kansellert.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Coronatiltak i kantina. Ikke lov å sitte ved siden av hverandre (men gjerne rett mot hverandre så man kan nyse hverandre i trynet).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen ... ellerno’ ...
Våkner til panikkoverskrifter om totalt krakk i Europa og oljepris i fritt fall. Flyttet halvparten av sparefondene mine over i et trygt bond-fond, som ikke gir stor uttelling, men heller ikke går ned i slike krisetider. Så får vi se hvor lurt det var når ting går oppover igjen. Regner med at bensinprisen faller under 2 dollar per gallon i løpet av dagen. Fint jeg fylte på lørdag .... Frokost og første kaffekopp er inntatt og brøddeig er satt. Og ennå er ikke klokken mer enn 727. Da kjører jeg på med en kaffekopp til ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus ,
Interessante tider igjen , oljeprisen faller og det skal blir spennende å se hvor langt den går ned nå som Putin ikke ville samarbeide videre med Saudi og OPEC. Vel , i prosjektet vårt er det business as usual og travle tider som vanlig. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]() DNB-ledelsen hamstrer aksjer, så der tror jeg du er trygg. Litt uvant til deg å være kanskje ...? ![]() Flyaksjer, derimot ...... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Koh Samui | Ruby | Flyforum | 22 | 19-08-2019 22:54 |
God strålende morgen fra Colombo | SQ 777 | Flyforum | 16 | 22-02-2018 20:18 |
Strålende mandag? | SQ 777 | Flyforum | 22 | 16-09-2013 19:59 |
God Torsdag og Happy Valentine's Day fra Koh Samui! | Robbiedeluxe | Flyforum | 16 | 15-02-2013 02:55 |
Strålende mandag... | EB | Flyforum | 11 | 06-06-2005 20:38 |