![]() |
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Maenam Beach på nordsiden av øya her, (kanskje litt lenger vest). Her er det temmelig fredelig og en har nærmest stranden for seg selv. Nå nytes frokost med beina plantet i sanden og det diskuteres om vi skal finne på noe.
Ha en nydelig mandag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Last edited by Ruby; 19-08-2019 at 05:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Men selv når stranda er tom, må noen plassere håndklærne sine, eh ...?
![]() Jæjæ .. god aften fra under områdets eneste tordensky. Hva har jeg gjort for å påkalle Thors vrede? Fikk i hvertfall reddet inn fr24-raspberryen som jeg hadde plassert på eiendommens høyeste punkt for å sjekke dekningen. P1+ surrer i bakgrunnen, myrvannet gurgler i glasset og jeg har akkurat lest ferdig det nye Pondus-bladet. Livet er ikke det værste vi har ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God mandag morgen fra Røros. 8. dagen på reise...kjenner det skal bli helt fint å komme hjem i ettermiddag. Men først skal jeg fyre opp Nespressomaskinen og få forberedt meg til dagens styremøte. Ha en bra start på uken der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Greit vær så langt.. Etter 8,5 ukes fri, gaulte alarmen rett før klokken 05, telefonen slapp på sin side fra det med livet i behold. Så her er man oppe og frokosten er unnagjort. Nå skal bare noen småting klargjøres og nettbanken avlegges et kjapt besøk før det blir oppmøte på jobb. Satser på en heller rolig ettermiddag, viktig å starte mykt etter en lang ferie. En fin fin start på uken ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Mornings fra Bergen.
Det bøtter ned ute og uansett hvor fristende det er å holde sengen så må man opp og videre med dagen. I dag skal maskineriet på service og muligens en reparasjon i morgen. Kommer litt an på servicen i dag. Bilen sin tur på fredag. Ser Flesland melder +SHRA. Ikke ofte det + tegnet er brukt, selv her på Vestlandet. Da bøtter det ned ganske så bra. Fuktige hilsener for dagen Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Flytoget. På vei hjem etter gårsdagens nydelige konsert. Litt tidlig, men det får gå.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra jobb. Fikk en kopp kaffe og en flyer med tittelen "Til deg som bor i Oslo" av AP da jeg ankom Nyland i dag. Dårlig med stemmerett i Oslo for min del, men greit å holde seg oppdatert, og siden man ikke bor lenger unna enn Bærum, så blir man jo litt påvirket av ting i Oslo også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Bærum/Asker/Drammen området.
Ble en fin svømmetur i dag og men er snart tilbake på 3k på under 60 minutter.. Mange Blue Moon som skal ut av systemet. I dag blir det en meget hektisk dag med full aupair virksomhet hvor man skal klargjøre en leilighet for salg med alle tre arvingene på slep. Jeg må ta en liten medarbeidersamtale med Dragen før jeg går ut i streik.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag fra jobben. Ny uke, nye muligheter og alt det der. Tre dager til lønningsdag, og når neste lønningsdag kommer har jeg ferie!
Planene for den ble for øvrig spikret ferdig i går. Å ha to overnattinger på veg til Stockholm er vel innafor, eller?? Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Morgenen ble litt mindre bra når jeg krasjet på sykkel, men usikker på om det er skulderen eller stoltheten som gjør mest vondt. Kona blir sikkert ikke fornøyd. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Intet nytt å melde, og det er herlig. Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Jæjæ .. da var ‘annenhvermandagshælvetet’ i gang igjen. Klokken er såvidt over åtte og jeg er allerede i gang med brødbakst og dagens andre last i vaskemaskinen. Men snart kommer redneck-bøtteballetten som heldigvis skal dra det tyngste lasset.
Får ta handlelista og stikke på Costco. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God mandag fra Jorge Chávez International Airport i Lima. Min reise i Sør-Amerika fortsetter og i dag går reisen til Cali i Colombia med Avianca og C-Class. Denne flyplassen kryr av narkohunder og det er så utrolig interessant å se de arbeide. Officers on duty
![]() Kom til å tenke på det at dette blir 6. gang jeg passerer grensen i Colombia på 1 år...?! Om ikke varsellampene hos customers begynner i blinke nå, kan de umulig være koblet til. Eller jeg ser vel rett og slett veldig enfoldig og troskyldig? Ha en fin mandag! Last edited by FBI2012; 19-08-2019 at 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
https://www.natgeotv.com/za/shows/na...urity-colombia |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
It’s one of my favorites!
Jeg blir aldri lei av å se disse flotte hundene i aksjon! Hvilken utrolig kapasitet de har til å oppdage narkotiske stoffer, HELT imponerende! Beagle er visstnok særlig godt egnet! Jeg leste et sted at de var særdeles raske på å sense lukter i forhold til mange andre hunderaser og med tanke på størrelsen, kan de raskt bevege seg blant kofferter og folk i avgangshallen. Last edited by FBI2012; 19-08-2019 at 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Beagler er mye brukt til slikt, også her i Atlanta. Men de må holdes skjerpet, og jeg fikk ved en anledning en pose marihuana til å ha i lommen i ankomsthallen da jeg jobbet der nede. Bikkja fant posen og ble godt belønnet. Men jeg fikk desverre ikke lov til å beholde den (posen, altså).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nei, akkurat! Ja det var dette med...Finders Keepers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Free Luigi
|
![]()
Apropo narkotikahunder,
jeg ble møtt av en flott jaktlabrador på Gardermoen nå sist jeg fløy Oslo-Amsterdam. Det jeg ikke forstår, er hvorfor i alle dager det skal være behov å teste folk for narkotika på veg FRA Oslo TIL Amsterdam? Det høres liksom helt baklengs ut ![]()
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Free Luigi
|
![]()
Godt spørsmål, det vet jeg ikke. Han tolleren ba oss la lommer og baggasje være tilgjengelig. Har de en spesiell pengehund på OSL, så kan jeg se om jeg kjenner den igjen?
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Koh Samui, Thailand | LN-OSS | Bilder & foto | 8 | 05-03-2015 20:45 |
God Torsdag og Happy Valentine's Day fra Koh Samui! | Robbiedeluxe | Flyforum | 16 | 15-02-2013 02:55 |
Koh Samui Nov? | Chriscross | Reiseforum | 1 | 13-10-2011 18:46 |
Flypriser til Koh Samui | OSLflyer | Reiseforum | 7 | 11-04-2007 10:50 |
Koh Samui | DY Tech | Flyforum | 3 | 17-10-2006 11:43 |