![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag fra et stille Vigra, bortsett fra KL's morgenavgang er det stille i terminalen til langt utpå ettermiddagen.
Madammen fikk ett innfall og ville absolutt kjøpe med en suvenir fra Sunnmøre, er ikke helt sikker på hvor lokal han egentlig er... Ha en finfin onsdag folkens :-) ![]() Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra et usedvanlig stille Ris...hvor ble det av russen i år? Stille og rolig morgen før vi tradisjonen tro skal ut med gode venner å feire dagen på italiensk vis. Ha en bra start på mai du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Her ble det Bialetti og ikke Nespresso som stod for morgenkaffen. For oss villaeiere er 1 mai tross alt ikke en fridag. Men på den positive siden vil det ved dagens slutt være to mindre tujabusker i Asker, da arbeidet med å erstatte den ene tujahekken er klar for fase en. En gressklipper skal også monteres. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God 1 mai. Her skal 1 mai brukes til det 1 mai faktisk skal brukes til nemlig å gå i tog. Formen er nå litt laber etter gårdagens festligheter men det går seg nok til
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God 1. mai!
Her er det ingen planer om å gå i tog. Foreldre skal hentes på OSL siden nattens KL808 var på rute og det samme med formiddagens KL1143 - godt å ikke være streikefast ![]() Ellers pusling hjemme og en pizzadeig må lages siden disse som hentes på OSL også kommer på middag senere i dag. Ha en fin en!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra høydedraget.
Det er snart klart for den vanlige laaaaaaange frokosten og deretter en rolig dag hvor man slikker sårene etter nok en herlig kveld nede på lokalkroen Vinderen Sushi. De begynner å få et meget anstendig vinkart som gjorde gåturen hjem temmelig «natt til første mai». I kveld blir det grilling og bestemme seg for om hva man skal gjøre med neste ukes seks SK flighter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Ikke hvis det er enebolig.. Gleder meg til dagen Dragen gir klarsignal for leilighet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Bare hvis du har bodd der i jæ..ig mange år allerede! Someone er nyinnflyttet, dessuten har han kone og småbarn. Det tar nok sin tid før det blir «fri og nytelse» der i huset. Dessuten skal han ha kudos for å gjøre sitt til å redusere tujabestanden i Asker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag Kamerater!
Godt å se at SAS og pilotene er tilbake til forhandlingsbordet, og jeg håper de snart finner en løsning! Deilig sommervær her i sør i dag, så man får komme seg en tur ut i finværet. 20 grader 1 mai er godkjent. Skal bli kaldere de neste dagene, så det er bare å utnytte mens man kan. Deilig med en fridag midt i uka. Kunne bli vant til det kjenner jeg. God 1. mai ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen, kamerater!
Her skal arbeidets dag brukes til det dagen står for, nemlig arbeid. Til og med bonus 90 minutter siden det er helligdag. Arbeit macht .... neiforrestenkanskjeikke ....... En airconditionenhet skal også installeres på kontoret - og siden det skal bli 30 grader i dag skal det bli helt deilig .. Sommeren er definitivt her. Leilighet er fint, men stor eiendom er også deilig. Er blitt såpass mannevond med årene, at det å ha naboene på avstand er å foretrekke. Nøkkelen er å ha vekster som krever minimalt med vedlikehold. Gress klippes sittende på traktor. Velvel .. Karpe dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Enebolig, unger, tujahekk... minus tujahekk siden helgen. I dag driver barna med "barnearbeid" og rydder og vasker sin egen etasje mens jeg drikker kaffe og høres på Iron Maiden. Finfin arbeiders dag ja.
Hadde planer om å skru fast noen planker på sokkelen, men det får vente på en dag uten (pøs)regn. Får heller bruke tiden inne på noe "fornuftig" som å mekke ihop dette http://raspberrypints.com/ og kaliberere mine flow meters. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei. Deilig å våkne til lyden av «Vårsleppet». Ukjent antall motorsykkelentusiaster på tur gjennom nabolaget. Dagen skal brukes til bittelitt indretjeneste, før ettermiddagen og kvelden er satt av til kjærestetid med hun jeg ble sammen med for tre måneder siden. Tiden flyr. Det synes vi er verdt å feire. blant annet med innslag av italiensk mat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God 1. mai fra hula i Bergen. Her var det tidlig revelje men en nyter da en rolig arbeidsdag mens kronene ruller hurtig inn på konto. Registrerte at Qatar igjen kjører supertilbud i Biz, det frister veldig.
Ellers lite å melde om herfra. Ha en nydelig fri-dag dere andre ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Sao Paulo. Her har man allerede rukket litt telefonmøte ting, og straks skal man ut på kundebesøk igjen. Med andre ord har jeg ikke fri.
Elefanten feirer 1 Mai med å gå og gresse i minibaren og å bruke opp Skype kontoen på å ringe Bestemor. Hjemover med KLM i kveldinga. Ha en fin en
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
God ettermiddag fra prærien der ikke mindre enn en skjære og tre måker venter på at jeg skal bære uoppmerksom så de kan kaste seg over middagsrestene. Satser på at sas streiken snart er over, har tenkt meg vestover på søndag kveld. Har man garantert sete med Widerøe innen 24 t som eb diamant? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Han har flytta mesteparten av virksomheten til Facebook og gruppa si "Lukka Avdeling"
![]() |
#19 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Vi elsker alle som gjør noe for artsrikdomen ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Stille søndag 24. Juli | RWY 24 | Flyforum | 12 | 25-07-2011 05:27 |
Et stille hei.. | Ståle | Flyforum | 6 | 09-12-2009 12:44 |
Stille ut... | ThomAAs | Samlerhjørnet | 12 | 09-01-2008 12:40 |
I det stille .... | LN-MOW | Flyforum | 12 | 09-12-2007 17:20 |
Kastrup var stille. | Concorde | Flyforum | 2 | 06-01-2005 11:13 |