![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Quality Hotel Ålesund. Klar for frokost før det blir 8 timer på messe med innkjøpere fra hele verden. Satser på å gå til og fra messeområdet slik at det ikke bare blir stillesittende jobb i dag. Ha en bra onsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Dagens skal tilbringes på en konferanse. Håper lunsjen er bra. Siden vi endte med å leie en hytte i Kristiansand uken etter vi har leid i Danmark i sommer, så betyr det at siste brikken i logistikk puslespillet må fikses og båt fra Danmark til Kristiansand må bookes. Så får vi se om det blir blå eller rød båt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra L14. Jeg får så flotte vyer av å nøste opp knuter og reise VY. Jeg får den gode varme følelsen og tenker bare "problemløser" når jeg setter me... nei vent. Står. Når jeg står. Tett i tett. Svetten renner da kjølesystemet ikke henger med når det er fullt. Vi er forsinket.
Ha en fin dag ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret.. Så langt har vi sluppet den varslede snøen som passer utmerket da de siste snøfonnene snart er borte..
Bryllupsdag med dragen i dag så da blir det om mulig en enda finere kveld en vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Gløshaugen!
Har begynt å okkupere et kontor her, føles bra det. Ha en flott dag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Aeropuerto Internacional de Ezeiza ,"Ministre Pistarini". Min ‘Sør-Amerika-rundt’- reise fortsetter. Sitter ved gate 14 og venter på å boarde KLM’s B777-300 til Santiago de Chile. Venner i Chile klager litt på at ‘alt’ ligger så langt unna Santiago og derfor dyrt å reise. Trolig grunnet denne store avstanden at det ikke finnes direkte forbindelse til Europe annet enn ‘via-via’ slik som denne KLM-flighten via Buenos Aires.
Det har nettopp vært stor-fint kongelig besøk i Chile...så nå tror de sikkert jeg er fiskeriminister eller noe, når jeg kommer med mitt norske pass i Customs. Ha en herlig dag der langt unna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Var riktig vakkert å fly over Andesfjellene denne morgenen. Perfekt utsikt fra sete 3K.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
(Vært der meget mange ganger, er nesten som å komme hjem.) Fremdeles Onsdag i Florida, mye båtliv og mye pilsing i skyggen og klager ikke, fin pensjonist tilværelse ja. Ha en fin dag de som jobber.. ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Ellers er Santiago en kul by. Har kun vært der i jobb, så har ikke fått sett såååå mye. Men det har blitt mye Pisco Sour og god mat.
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
[QUOTE=LN-RTP;1163188]Fint i Santiago, hvilket hotell bor du på?
(Vært der meget mange ganger, er nesten som å komme hjem.) Har tidligere bodde på Hotel Luciano K, men bor nå på Hotel Altiplanico Bellas Artes. Begge ligger i gangavstand(evt. krabbeavstand) til Bellavista! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
[QUOTE=FBI2012;1163120]...Trolig grunnet denne store avstanden at det ikke finnes direkte forbindelse til Europe annet enn ‘via-via’ slik som denne KLM-flighten via Buenos Aires..."
Må nok korrigere meg selv litt...når jeg først begynner å lete litt grundig, ser jeg både Iberia(a340-600 MAD-SCL) og AirFrance(B777 CDG-SCL) har direkte forbindelse til sine hub`er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
[QUOTE=FBI2012;1163260]
Quote:
Bodde en stund på Grand Hyatt og det var fjongt. (Kona jobbet en måned i Santiago med å rekruttere fotomodeller og jeg tok ferien samtidig der, naturligvis.. ![]() Ellers vært mye på Crown Plaza, har atskillig annsenitet på crew rommet der etter å ha bodd på det hotellet med 3 forskjellige flyselskap gjennom årene. De siste årene mye på Sheraton oppe på en haug med 15-20 minutter gange til restauranter og sjapper nedi byen. Trives i den byen.
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() * ja * JA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
MEN...takk for oppfordringen og jeg lover å ta det til vurdering! Jeg har allerede i tankene en ny sør-Amerika tur. Kanskje det kan bli en trip-report av den? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Joda, mange flotte rapporter av forumister som blir skjemt bort på vei over Atlanteren til en eller annen generisk storby i Amerika.
![]() Søndre del av Sør-Amerika er imidlertid langt borte og det er ikke så mange som reiser dit. Alle rapporter derifra leses derfor med stor interesse. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 8 | 16-01-2019 14:46 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 15 | 19-09-2018 22:24 |
Glad onsdag fra Trondheim | EB | Flyforum | 11 | 12-09-2018 15:34 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 9 | 18-07-2018 17:47 |