![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ser at CPH har åbnet for guidede rundvisningsture i lufthavnen . Turene er af ca 2.5 times varighed. Umiddelbart kan jeg ikke se , om det er tale om et midlertigt arrangement i forbindelse med skolernes efterårsferie eller det bliver permanent.
https://cphairporttours.nemtilmeld.dk/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jeg ser 2 utfordinger med en såpass lang tur som må bookes godt i forveien:
-målgruppe vil kun være de som starter reisen i CPH. De som er der i transit har normalt ikke så god tid og er utsatte for forsinkelser, ombookinger eller booking for nært reisen. -hvem vil bruke 2,5 timer og 160DKK på å se brannbiler og sneploger? Kan kun se for meg barnefamilier og da blir det kun et tilbud når det er skolefri.
![]() |
#3 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tja, Schiphol har det hele året.
![]() |
#4 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Frankfurt har eller har hatt et tilsvarende opplegg, ganske interessant. Kloten, i samarbeid med BuchAir, arrangerer også slike turer, men da kun enkeltturer etter forhåndsbestilling.
Jeg har foreslått å prøve konseptet på Gardermoen, mener det burde kunne gå rundt økonomisk, men lite gehør i Avinor. Problemet er at man nok er avhengig av en eller flere sjef(er) som har interesse for -og peiling på- temaet. Dem er det ikke mange av, - til tross for at det er mange sjefer... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DHL starter CPH-BGO-SVG, CPH-KRS/AES og OSL-TRD | storg | Flyforum | 42 | 26-01-2023 10:55 |
SAS lancerer CPH-Bremen og CPH-Humberside + re-start av BKK | jefi99 | Flyforum | 13 | 24-03-2014 11:47 |
SK: OSL-BLL, CPH-BLL og økning på AAL-CPH og AAR-CPH | Dash | Flyforum | 35 | 23-02-2013 08:28 |
SAS klager over CPH's CPH Go-terminal - og får ret! | jefi99 | Flyforum | 8 | 23-12-2011 14:15 |
OSL-CPH-POZ-MUC-OSL-CPH-VNO-CPH-OSL (2011) | SeatBelt | TripReports | 27 | 01-11-2011 20:46 |