![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe og nyheter før dagens første tur til fots. Tid for den årlige kilometer kontrollen hos fastlegen. Ny treningsøkt står på programmet i kveld. Ha den beste onsdagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Tydeligvis høst for førstegang på denne siden av sommeren ble det en en genser over skjorta. På tide både analysere gamle tall og spå litt om fremtiden. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Brakar linje 51 til Drammen. Ikke de helsikes togproblemene som har tvunget meg over på bussen i dag, men det faktum at de neste dagene er i folkets tjeneste i Drammen Tingrett.
Ellers lite på programmet i kveld, blir vel å få unna litt jobb som har hopet seg opp mens jeg har vært i retten. Prøver å få unna en del i rettspausem mitt på dagen, men det lar seg ikke alltid gjøre å få unna alt. Ønsker alle en god dag enter du skal dømme eller ikke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
Forøvrig et år siden så det ramler vel snart ned en inkalling av noe slag. Ellers god morgen fra Aerodromen utenfor Jessheim. Traff tåka på vei nordover sånn ca 100 meter inn på østrebane. Så ganske mye gråere her enn hjemme hvor det var 1 grad når en sto opp, så får vel innse at høsten er på gang. Straks på tide å sjekke om kollegaene har greid å lage noe drikkanes kaffe i dag. S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hola fra bortekontoret. Litt sliten etter en 502 kilometers kjøretur i går samt at jeg ramlet inn i huset 01.45 i natt.
Noe sier meg at dette blir en travel dag.. Undetegnede og yngste arving har time for pass i kveld, og da Bærum da Oslo var ganske pakket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. I gang med dag én av tre arbeidsdager denne uka. Utover det en treningsøkt i kveld. Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Vejle, hvor jeg har fått jobbet noen timer på hotellrommet. Hotellet jeg bor på er virkelig noe av det mest uinspirerte og kjipe jeg har opplevd på en god stund. Urk. Men byen Vejle veier i stor grad opp med et skikkelig koselig downtown, som jeg fikk ruslet igjennom på vei til jobb i går kveld. Nå er det Kolding neste og hotel Koldingfjord, som jeg har noe mer håp til. Si ting og spille sang igjen i kveld. Ha en ekstra best onsdag
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus II,
Snart halvått dag i prosjektet , store og små utfordringer står i kø og løses fortløpende ut over dagen med gode kolleger. Vi blir ikke arbeidsløse med det første i denne bransjen! I kveld blir det møte i partiet og valgkamp strategi for neste år skal påbegynnes. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Jaja god dag fra Oslo hvor det blir litt kveldsarbeid. Ha en fin dag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Hu hei. Har fått et par innkallelser, men klarte å snike meg unna siden jeg ikke var stasborger den gangen. Nå kan det se ut som at de har glemt meg. Håper det varer.
Nydelig morgen, er blitt bortskjemt med disse. Spent på å se hva som skjer i ettermiddag. Hvis Fed øker renta med 3/4 eller et fullt poeng, er sjansen stor for at det kommer et skikkelig krakk. Har uansett sikret meg og avventer for ikke å tape mer. Bransjen til OJB blir nok vinneren i vinter. Alt annet er jeg skeptisk til. Velvel, ny arbeidsdag venter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nå var det alt mer eller mindre allerede priset inn. Så noe annet ville heller overrasket markedet og påvirket kursene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Nåja, alle hovedindeksene ned med over 1% i ettermiddag.
Men er mer spent på månedene fremover. At 2023 blir et godt børsår er nokså opplagt. Utfordringen kan bli de neste månedene. Men jeg har en plaaaan ..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Flyklapper
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Men det falt ikke nå rentehevingen ble offentliggjort….og fallet var mindre enn hva det var her om dagen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Nei, det er ikke så viktig hva som skjer i dag, det er hva som skjer i ukene fremover som kan bli litt spennende. Noen spår at det kan komme et skikkelig dropp mens andre ser lysere på det. Vi får se. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det må jeg si. Egentlig er reglene for å få fritak nokså strenge, men terskelen for å få fritak for en halvårig sak er nok langt lavere enn om saken bare varer noen dager. Jeg ble også kalt inn i en sånn halvårig sak en gang , men fikk ganske greit fritak. Det var en ettårig stilling så ja, det var bare tull å bruke et halvt år av den stillingen til det der. Men heldigvis da så er de færreste saker av den varigheten der. Blant de mer krevende saker å være meddommer i finner vi nok Jensen/Cappelen og 22 juli saken rimelig høyt oppe på lista. Men tenker det også var rart for fagdommerne og. Man kan jo lure på hva dommer Arntzen tenkte da hun ble oppnevnt som administrator av 22 juli saken. Nå er hun dommer i Høyesterett så hun har tydeligvis talent for det der.
Last edited by Hypern; 22-09-2022 at 01:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 29-06-2022 10:42 |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 13 | 16-03-2022 16:02 |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 17 | 06-01-2022 07:17 |