![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Comfort Hotel Trondheim. Snart frokost før Trønderbirden tar meg til Oslo. Ha en topp torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Mornings fra Bergen.
I dag er det WF til TOS og HFT. Lenge siden sist jeg var der oppe. Nå taxi til Flesland. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tourrettes sur Loup. Ikke helt i form, men satser på det å skylle en paracet ned med litt Jäger, og en espresso gjør susen. Etterhvert blir jeg vel sendt ut for mer baggis, croissanter og "smerte og sjokolade". Et henteoppdrag nede på NCE har jeg også. I går var vi i Antibes og hadde gått utsyn når Emirates sin A380 som sigende inn. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, stedet som får stor oppmerksomhet i pressen om dagen, ikke på grunn av Kjos, eller SAS - men gjengoppgjør
![]() Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Royal Garden i bartebyen. Finvær og hyggelig middag på Troll i går. Hvordan været er i dag vet jeg ikke, da rommet har utsikt mot atriumet... Men nå er det frokost og videre ut på jobb. Ha en strålende torsdag
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget som står og venter på signal i den j$%$%^ tunnelen.
Litt kontorering før det blir å reise til SSJ via TRD sammen med jomfru. Bryllup i morgen og sånt. 1 drøyt døgn med tørrprat og reinsdyrmedaljonger eller "deilig ihjelkokt torsk". Gleder meg sjukt. Har pakket kofferten med vin, så håper handling er snille med den. Ha en fin dag
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hau hau .. guttungen er jaget ut døra for siste eksamen dette semesteret. Da blir det en måned med fred om morgenen før han gyver løs på sommersemesteret.
Tror jeg feirer med en omgang egg og bacon. Med ferskt egenbakt brød. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har skaffet meg brødmaskin tidligere. Trallala bom og hutte meg tu, som de sang i Barnetimen en gang .. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 8 | 06-12-2018 15:58 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 16 | 21-09-2018 08:54 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 11 | 09-08-2018 13:49 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 13 | 28-06-2018 18:03 |