![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Så jeg har altså funnet noen latterlig billige billetter til østen et sted, se i et passende forum, så finner du hvor og hva.
Uansett, vi venter familieforøkelse i Juli og da er det litt vanskelig å booke flight til et ufødt barn. Hvordan kan man komme rundt dette?? Noen som har en løsning på den floken? Evt kan vi kjøpe en ekstra spedbarnsbillett når den tid kommer, men da stiger nok også prisen??
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Bare booke under navnet "baby etternavn". I hvertfall hos SAS. Hadde selv to bestiller til jr før han ble født og når navn var klart ringte vi SAS som byttet navn på billetten kostnadsfritt
Litt avhengig av hvor du skal men spedbarnsbillett er omtrent gratis. Betalte vel 139kr tur-retur OSL-AMS i Plus, og OSL-TRD tror jeg at jeg ikke betalte noenting |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Noen som har erfaringer med Emirates på dette??
Det er de som for øyeblikket er aktuelle?
![]() |
#4 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Hva skal til for at man kan få plass ved bulkhead og en slik liten "seng"??
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Normalt er det first come first serve
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
VAksinelegen derimot syntes det var en elendig ide å ta med et spedbarn til Mumbai..
Så da får det bli med tanken denne gangen.. ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
I etterpåklokskapens navn, egentlig ikke, har vært ganske sjør i buken de gangene jeg har vært der..
Noe er nok selvforskyldt, (les, spise friterte eggeplommer til nattmat etter en litt fuktig tur på byen) men det er vanskelig å være forsiktig hele tiden.. Så da får det vente!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Morsmelk, ingenting slår det.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hva går det an å gjøre i Mumbai? Er det en typisk feriedestinasjon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Prøver mitt spørsmål i denne tråden;
Noen som har erfaring med å booke Companion Ticket med ufødt barn? Planlegger Tokyo i juni, men barnet blir etter planen ikke født før første uken i februar. Så er det ventetiden med å få personnummer. CT telefonen mener vi må vente til vi har pers nr før vi kan få lov til å booke, men er redd de ledige billettene blir borte innen vi rekker å få fatt i et personnummer. Syntes det er rart vi ikke kan booke for to pax og bare legge til et spedbarn etter han er født... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Infant kan uansett legges til i etterkant og går jo ikke på egen billett. I hvertfall er det sånn med betalte billetter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Trenger heller ikke ha bestemt navn. Vi booket billetter til vårt barn før han ble født. Booket da som "Baby Etternavn". Da navn og sånt var i boks ringte vi og fikk det endret til null kostnad selv om billetten var i Go |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er det ikke bare å booke med fornavn Gurkfrid? Når navnediskusjonen kommer opp kan du bare si at det er for sent å endre.
![]() |
#16 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Har også gjordt det :lagt til infant i ettertid uten problem. Berre innanlands då.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det står kun infant/Etternavn på boardingkortdt. Dere må dog ha tid til å fikse pass til miraklet før avreise og til det kreves personnummer.
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for alle svar dere!
Er det noen av dere som har gjort dette med en CT billett? Eller bare vanlige betalte billetter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg har kun gjort det paa vanlig billett. Jeg gjorde det naa i julen, riktig navn ble lagt inn i bookingen, men paa boardingkortet stod det kun Infant og Etternavn. Dette var med Polish Airlines, jeg er ikke sikker paa hva det har staatt paa de andre flyvningene hun har vaert med paa. Jeg ville forsoekt aa bestille infant billett CT med det navnet dere planlegger hun/han skal faa. Eller spoerre om infant kan legges til i ettertid. Det er jo ikke rare prisen for de minste ettersom de ikke har eget sete.
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Det er mulig å legge til infant senere om man har en vanlig SAS EB billett. Om man derimot inkluderer flere andre *A selskap så må man ha navn og fødselsdato. Så nå er det bare å vente på klekking så vi får bestilt en tur! :-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
hvordan kjøpe billett med eurobonuspoeng hos LF ? | hifiman | Reiseforum | 16 | 23-05-2014 08:35 |
Bonusbillet til barn på to år | Chriscross | Reiseforum | 2 | 30-08-2012 15:48 |
aktivitetspakke til barn på KLM? | hellbilly | Reiseforum | 3 | 01-04-2009 11:44 |
Inn til USA? Du må godkjennes før du kan kjøpe billett! | ENGM RAMP | Flyforum | 24 | 12-02-2008 12:24 |