![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Beste starten på uken med minus 8 grader…man skal jo kjenne at man lever:-) Klar for frokost på Vertshuset Røros før det blir en presentasjon for styret. Ha en best start påsken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Hvitt ute, så da var det ennå oktober for årets første snøfall. Straks avsted med L1 til kontoret. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Furuset!
![]() Flott tur retur Kjeller Gardermoen i går med småfly. Stilig å lande på OSL! ![]() Nå er det ny uke på fire dager, fredagen brukes til å reise til Wien. Ha en fin en! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra R12 som skal ta med til OSL. Deretter går turen videre til Alta. Lenge siden jeg går vært der oppe nå. Blodprøver ble tatt i morges og jeg skal ringe livlegen fra flyplassen. Er prøvene grei drar jeg, men skulle de vise noe stigende tendenser så blir det vendereis. Formen er fin nå så jeg regner med at alt er i orden.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Nationaltheatret. Venter på L1 til bortekontoret. Våknet alt for tidlig i dag, nesten på @EB o'clock. Men da rekker jeg å være først på kontoret og først hjem.
Og så er det digg med snø! Når man ikke har hus. Ha en best mandag
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Den ivrige syklisten måtte i dag bytte ut (løpe)sykkel med akebrett til barnehagen, men ingen protester å spore der.
Hjemmekontoret er åpnet og det er fyr i peisen. Ikke at man fryser her man sitter pakket inn i TEK17 med varmepumpe, men kos er det på slike dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God mandag fra Oslo. Vinteren kom gitt med snø og vind, men jeg skal nok likevel en tur ned på treningssenteret i løpet av kort tid.Ja så skal jeg lage en quiz også på 50 spørsmål til i morgen. Ja jeg har prøvd ChatGPT til det, men kvaliteten på det er litt ymse. AI er et fint supplement, men er ikke alt det er helt brukanades til. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen. Ååååh så godt å få en skikkelig god natts søvn. Årets "hente ved på hytta tur" ble gjennomført i helgen. 30 sekker ved ble hentet. Må si jeg blir mer å mer glad i vår VW Caravelle. 650kg ved takler den uten problemer. Ny strategi i år, er å putte alt i store blå poser fra IKEA, allerede på hytta, før det går inn i bilen. Vi har dermed unngått alt av bøss, på gulvet og i bilen. Dermed ble 10 poser båret rett på terrassen oppe, og 12 poser er båret ned under terrassen, der det er sammen med veden som ikke ble konsumert sist vinter. De siste 8 sekkene skal til mine foreldre. Jeg fikk også montert den 50 meter lange lenken med 500 led pærer i helgen, så nå er det virkelig julestemning utenfor. Jeg må bare vente til kl 16:00 for å stille den over på tidsuret, da er den på fra 16 til 24 av til kl 05:00 så på til kl 09:00 og av til kl 16. Planen i dag er div indretjeneste. Måke litt snø, få levert veden til opphavet og vasket sommerdekkene til en av bilene, før de kan gå opp på garasjeloftet. Ha en fortreffelig dag, alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God dag fra Haugesund.
Ingen snø, men nydelig vær og passe antall grader pluss. Og fri! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gjesp fra München.. Litt sliten etter ufrivillig oppgradering til First fra BOS, men man får bare bite det i seg.
Litt trist å være i Europa igjen, men blir deilig å møte arvingene igjen. Nå er det over tre måneder til det blir noe Amerika igjen. Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God dag fra gjemmekontoret. Tror det var et lirt valg i dag. Får bare prøve å komme seg en tur på butikken etterpå. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen …. Finfint på terrassen med valp, pad og kaffe. Skjønt valp, snart 75 pund.
![]() Dagen står i løvblåsingens tegn. Bør vel ta en siste runde med gressklippertraktoren også. Vært noen fine dager med t-skjortetemperaturer, men i morgen må nok hoodie’n på igjen. Men først skal kaffepausen avsluttes. #lkkemas |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Jåttå,
Første dag i arbeidsuken ble rimelig travel , og mer travelt ser det ut til å bli ut over i uken. I kveld er det budsjett arbeid for neste år i kommunestyre gruppen som står på programmet. Det blir nok sent i kveld ja før vi kommer i mål. Ha en fortsatt fin dag med eller uten snø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God kveld fra havet.
Rett på vakt og rett i ilden for en forsinket NOR-flight ville lande. Nå har den flydd videre og normale rutiner kan starte. 2 fulle nattevakter igjen så dagskift. FQTV
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag fra Røros | EB | Flyforum | 17 | 19-12-2022 16:03 |
Glad mandag fra Røros | EB | Flyforum | 14 | 05-12-2022 13:50 |
God mandag fra Røros | EB | Flyforum | 8 | 13-06-2022 16:54 |
Glad mandag fra Røros | EB | Flyforum | 11 | 10-08-2020 20:32 |
God mandag fra Røros | EB | Flyforum | 12 | 28-10-2019 15:09 |