![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Her er det hvitt og fint ute...spennende å se om sneen blir liggende. Nå klar for dagens møter. Ha en bra start på uken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet utenfor Helgelandskysten.
Etter en helg med nattevakter og de vanlige måltidene som serveres her ute så er det altså en ny uke med nye muligheter. Mulighetene tilbyr litt korreks og møtevirksomhet så det kan fort bli en blåmandag. Ja ja, shit happens og vi fortsetter der vi glapp. Ha en fin uke Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Hvitt og vått utendørs, så her smaker vi litt på vinteren. På den gode side: Det ble seier over Molde i går, og da kan man saktens overleve mandagen allikevel. Her skal man slite ut noen steg på jobb frem til klokken 14.00, så det bærer om få strakser ut døren her. Etter jobb er egentlig planene null og niks, men det er en mulighet for at man har lovt seg bort til å hjelpe til med noe viltkjøtt etter jobb. En fortreffelig en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’moorgen! Ser antydning til hvitt utenfor vinduet, så det tyder på at vi har fått litt sne.
Satser på en noenlunde rolig mandag før det blir en svipptur til Bodøbyen i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Her har vi fått bøllene litt nærmere vintertid enn i går, men vi ligger fortsatt langt før skjema. Ennå en stund til barnehagen åpner. Ut på «jobb» for Flypodden senere i dag, før det blir fulle au pair plikter her, mens kona er ute på middag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God mandag morgen fra 5A på DY270. Ikke akkruat strinn brakke, så virker som de fleste får egen sofa. Funker til og med veldig greit å streame video på basic-tilkoblingen, uten om jeg vet om det er så veldig normalt. Etter en drømmehelg fylt av Lamborghini-kjøring og helikopterflyvning med mer i BCN blir det ikke så greit å skulle justere seg til "normalen", men man får det vel til på et vis.
Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Møte på skolen for å snakke om hvorvidt arvingen funker der er unnagjort, nå er det tid for reiseregningskriving. Konferanse de neste tre dager før atter et slikt møte. Slik går nå dagene. Bare et par uker igjen til jeg bruker min siste flybillett og så er det tomt... notripphobia begynner allerede å sile gjennom kroppen. Dette må det gjøres noe med! Ha en flott uke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag fra jobben.
Våknet ganske forvirret i dag. Hadde drømt at jeg hadde kommet meg til OSL, og boardet (via en ubemannet gate) SK907. Vel om bord, oppdaget jeg at jeg ikke hadde passet mitt, samt at jeg tydeligvis ikke hadde pakket. Så da dro jeg hjem igjen for å pakke, og det holdt jeg fortsatt på med når SK907 pushet, men det så ikke ut til å nevneverdig påvirke mine ambisjoner om å bli med balja. Var nesten litt lettet da jeg våknet, og oppdaget at jeg "bare" skulle på jobb. På jobben er det forresten kake. Ha en god en, enten du spiser kake, flyr SK907, evt. begge, evt ingen av delene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra Lillestrøm. Rimelig skral i purra her. Høstforkjølelse heter det. Sitter i senga med kaffe og Flyprat.
Ha en fin en
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Blåmandag fra Oslo- når personen som endrer en konfigurasjon fredag ettermiddag ikke er helt i form på mandag sånn at ingenting funker og du må finne ut av hva som er gjort fredag ettermiddag mens jeg satt på et fly fra Oslo til Kristiansand. Denne løsninga skal jo gå live på tirsdag... Kan folk bare slutte å endre på konfigurasjoner som funker? Jaja vedkommende skal se på det litt hjemmefra så håper jeg det skjer ting.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God dag fra utkanten. Litt vond rygg etter bæring av hagemøbler i går samt en liten "fjelltur" i nærområdet.
Andre uken med null-elektrisk kjøring til jobb uten rekkeviddeangst og fikk ved rolig kjøring forbruket ned til 1,47 på milen. I kveld blir det hjemmelaget pizza og peis med arvingene og dragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
Kan det ha vært denne IT-fyren du har vært utsatt for? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Upgrade me....
|
![]()
God dagen fra ABZ.
Her er alt som normalt. Altså, uorganisert, uryddig, urent og en hel haug med beskjeder i øst og vest. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag fra Røros... | EB | Flyforum | 10 | 14-10-2019 17:47 |
God mandag fra Røros | EB | Flyforum | 11 | 15-07-2019 17:30 |
God mandag fra Røros | EB | Flyforum | 31 | 01-05-2019 13:38 |
Glad mandag fra Røros | EB | Flyforum | 12 | 17-12-2018 20:21 |