Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 13-06-2022, 06:37   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default God mandag fra Røros

God morgen fra Røros som byr på sol og blå himmel. Snart kommer morgenflyet fra Oslo - deilig med litt lyd på morgenkvisten. Heldagsmøte her før det blir en roligere kveld - forhåpentligvis blir det en tur ut i naturen. Ha en bra start på uken du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2022, 07:49   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: God mandag fra Røros

God mandag fra kontoret. Dagen ble startet med en sykkeltur, så da smaker den første espressoen ekstra bra. Kom på jeg hadde glemt en hotellbooking til sommeren, så da får man gjort litt reiserelatert i dag også. Ha en fin dag
Old 13-06-2022, 08:15   #3
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

God morgen fra Kongsberg. Formen kjennes bra ut etter forrige ukes sjau på sykehuset. Planen i dag er å kjøre en tur til campusen vår i Horten og treffe litt kollegaer som jeg ikke har sett på snart et år. Sønnen som har fri fra skolen i dag blir også med. Han tok førerkortet tidligere i år, og kjenner jeg han rett skal han ut og kjøre litt og utforske området når far er innom jobben.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2022, 10:10   #4
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God mandag fra Nationaltheatret. Venter på L1 til bortekontoret. Litt tregt ute i dag da det var litt ekstra koselig med vin på balkongen i går.

Men i efta blir det vel først litt mat med en medforumist før man plutselig må være "Narvestad" i Sameiet i kveld.

Ha en stilig dag

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2022, 10:23   #5
Skuggenheimer
ScanFlyer Blue

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
God mandag fra Nationaltheatret. Venter på L1 til bortekontoret. Litt tregt ute i dag da det var litt ekstra koselig med vin på balkongen i går.

Men i efta blir det vel først litt mat med en medforumist før man plutselig må være "Narvestad" i Sameiet i kveld.

Ha en stilig dag
Ganske funny du nevner Narvestad. Jeg kjøpte i sin tid leilighet i "Tertitten" brl(Trondheimsveien 85 - litt nerrafor Carl Berner krysset). Han vaktmesteren som styrte showet der var skremmende lik herr Narvestad. Lik både av utseende og væremåte:-)

Jeg er gressenkemann i 0319 - mor og unge er på ferie i Filipinene.. Tatt en øl til frokost. Nyte singel livet til de er tilbake den 29.6:-)
Old 13-06-2022, 10:39   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra bortekontoret. Morgenaktiviteten ble noe av det hyggeligste jeg vet og det er å hente på Gardermoen. Der kom det to blide blondiner som hadde sovet hele flytiden på SK908 og ver meget fornøyd med turen.

Top Gun var helt fantastisk i går og man forlot Colloseum med et stoooort smil.

Nå begynner nok en kaosuke.. Avreise til Sverige om 3 timer hovr det skal mævles kreps med svenske redere til onsdag og deretter vestlandets hovedstad på torsdag.. Fikk så vidt gitt Dragen en klem før jeg ser henne når hun ramler sent inn døren fra sommerfest på fredag.. Full gass ja.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2022, 12:50   #7
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Hallaisen fra Kolsås. Det snorkes på verandaen og man chiller. Har fått beskjed om å befinne meg på Skøyen kl 15 i dag og stort mer enn det vil ikke kona informere om, men har skjønt at det skal spises i det minste.

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2022, 13:39   #8
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G’morgen fra bikkjene og meg på terrassen. Mandag er fridag, men mye som må gjøres likevel. Var 35 grader i går, blir enda varmere i dag så jo tidligere jeg blir ferdig jo bedre er det så jeg kan søke tilflukt i aircondition’en ..
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2022, 16:54   #9
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Hei fra Spania. Her er det godt og varmt. Dagen har gått med til shopping og lunsj på en argentinsk grillrestaurant. Siden konseptet der var «all you can eat» spørs det ikke om det var dagens middag. Nå skal det kjøles ned i bassenget her. Og så blir det sikkert både to og tre øl etterhvert.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules