![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Røros som byr på sol og blå himmel. Snart kommer morgenflyet fra Oslo - deilig med litt lyd på morgenkvisten. Heldagsmøte her før det blir en roligere kveld - forhåpentligvis blir det en tur ut i naturen. Ha en bra start på uken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God mandag fra kontoret. Dagen ble startet med en sykkeltur, så da smaker den første espressoen ekstra bra. Kom på jeg hadde glemt en hotellbooking til sommeren, så da får man gjort litt reiserelatert i dag også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Formen kjennes bra ut etter forrige ukes sjau på sykehuset. Planen i dag er å kjøre en tur til campusen vår i Horten og treffe litt kollegaer som jeg ikke har sett på snart et år. Sønnen som har fri fra skolen i dag blir også med. Han tok førerkortet tidligere i år, og kjenner jeg han rett skal han ut og kjøre litt og utforske området når far er innom jobben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God mandag fra Nationaltheatret. Venter på L1 til bortekontoret. Litt tregt ute i dag da det var litt ekstra koselig med vin på balkongen i går.
Men i efta blir det vel først litt mat med en medforumist før man plutselig må være "Narvestad" i Sameiet i kveld. Ha en stilig dag
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg er gressenkemann i 0319 - mor og unge er på ferie i Filipinene.. Tatt en øl til frokost. Nyte singel livet til de er tilbake den 29.6:-)
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret. Morgenaktiviteten ble noe av det hyggeligste jeg vet og det er å hente på Gardermoen. Der kom det to blide blondiner som hadde sovet hele flytiden på SK908 og ver meget fornøyd med turen.
Top Gun var helt fantastisk i går og man forlot Colloseum med et stoooort smil. Nå begynner nok en kaosuke.. Avreise til Sverige om 3 timer hovr det skal mævles kreps med svenske redere til onsdag og deretter vestlandets hovedstad på torsdag.. Fikk så vidt gitt Dragen en klem før jeg ser henne når hun ramler sent inn døren fra sommerfest på fredag.. Full gass ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hallaisen fra Kolsås. Det snorkes på verandaen og man chiller. Har fått beskjed om å befinne meg på Skøyen kl 15 i dag og stort mer enn det vil ikke kona informere om, men har skjønt at det skal spises i det minste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra bikkjene og meg på terrassen. Mandag er fridag, men mye som må gjøres likevel. Var 35 grader i går, blir enda varmere i dag så jo tidligere jeg blir ferdig jo bedre er det så jeg kan søke tilflukt i aircondition’en ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Spania. Her er det godt og varmt. Dagen har gått med til shopping og lunsj på en argentinsk grillrestaurant. Siden konseptet der var «all you can eat» spørs det ikke om det var dagens middag. Nå skal det kjøles ned i bassenget her. Og så blir det sikkert både to og tre øl etterhvert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Røros | EB | Flyforum | 40 | 20-04-2020 19:21 |
God mandag fra Røros | EB | Flyforum | 15 | 10-02-2020 16:50 |
God mandag fra Røros | EB | Flyforum | 12 | 28-10-2019 15:09 |