Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-02-2016, 07:17   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Endelig fredag...

...og på plass på bryggekontoret siden 06:30. Håper på en effektiv morgen på kontoret før det blir et par kundemøter på formiddagen. Så er det helg!!! Ha en fin start på helgen!
EB is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 07:50   #2
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

Default Re: Endelig fredag...

God fredag,
Trött efter att ha firat nytt jobb i ett par dagar nu och blev inte bättre av en spontantur på jumpseat tur och retur till Luleå igår. Har även fått beställt en liten vecka i Bangkok Ha en fantastisk fredag och helg.
Savipix is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 08:11   #3
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

SAS Re: Endelig fredag...

God morgen og god fredag morgen - klokken er slagen 08:09 og på tide å begynne dagen på kontoret. Guttene er brifet om dagen oppgaver og er klare for sin innsats i hverdagen.

Noen som har teste dette ??

dx-one-compact-camera-iphone.

God helg.

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 08:31   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Ruters røde. Riktignok kun til Lightludger, så blir vel og finner en Prærieekspress som kan ta meg helt ut. Sånn går det når man skal ut etter jobb og må la bilen stå. Da tar det tre ganger så lang tid og komme seg på jobb. Sånn apropos og legge til rette for kollektivtrafikk. Ha en fin dag
Old 05-02-2016, 08:41   #5
wilcomb
Newcomer

God morgen fra Longyearbyen. Polarjazz og antydning til lysning bak fjellene. Blir nok en fin dag :-)
wilcomb is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 08:56   #6
kekker
Onkel reisende kekker

kekker's Avatar

God morgen fra hjemmekontoret i grunnlovsbygda, her blir det å komme i vater i eposten, etter noen dager på reise.
Akkurat passe kaldt og akkurat lite nok snø her, til at jeg verken trenger å måke eller strø!

En god dag til dere alle.

Quote:
Originally Posted by ATC-flyradar View Post
Jeg liker ideen, ser ut som noe av det bedre av slike dingser jeg har sett, jeg har god tiltro til hva cnet mener om slike gadgets og dommen derfra er som følger:

3,5 av fem stjerner.

Quote:
The Good The DxO One's notable strengths include a well thought-out and attractive design and excellent photo quality on-par with its class.
The Bad It's expensive, and it's a little slow with short battery life.
The Bottom Line It's a good camera and unquestionably better than that of any iPhone, but the DxO One isn't no-brainer-better than other options for the money. Yet.

Jeg er mest skeptisk på hvor lenge kontakten som sitter inn i lightningporten vil tåle det der, det ser jo ut til å være det eneste som holder kameraet og telefonen sammen..
Old 05-02-2016, 09:08   #7
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

Hoy og god morgen fra Sola. Værmessig ligger vi rundt null punktet med tidvis nedbør innimellom.
Nå er en ferdig med uformelt morgenmøte- les: kaffepause(r). Nå blir det en liten times tid på kontoret før ukentlig statusmøte som foregår på VTC. Liker ikke VTC jeg, det blir jo mindre flyturer av slikt
Til kvelden blir det sjåførjobbing med kjøring og henting av noen fjortisser som skal på ball.
Ha en glitrende fredag
Old 05-02-2016, 09:33   #8
Chriscross
ScanFlyer Rusty

God dag fra Dubai. Både LH og to små piker imponerte i går uten noen som helst kriser på lang reise. Barnegoodiebagen til Lh i C er den største jeg har sett. Også har LH modifisert hyllene i 2.etg så det er plass til trillebager! Lh tilbød fasttrack, men hadde bestilt Ahlan service. Så ut som vanlig fasttrack kø var like lang som de andre.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 10:08   #9
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God formiddag fra Snillfjorden.

Ingen svær overraskelse at stikkordet er #vinter her på fjellet. Hvor mye som ligger på plenen vet jeg ikke, men bommer ikke mye om jeg sier minst 1-1,5 meter. Nå har det verste roet seg og man kan ta fatt på den alltid så ''gledelige'' måkejobben som må gjøres. Verandaen er måket av nå, og etter hvert må man gå løs foran inngangsdøra.

Ellers skjer det ufattelig lite her i dag. Vaskemaskinen skal få jobbe litt, men ellers blir nok dette en dag med flittig bruk av FR24 og god musikk på radio. Dagens to første maskiner som skal spottes er 1 stk Atlas Air B763 fra KNK til TRD og 1 stk Omni Air B772 som også skal til TRD. Morsomt med noe nytt også.

Ha en fortreffelig fredag!
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 11:31   #10
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by Savipix View Post
God fredag,
Trött efter att ha firat nytt jobb i ett par dagar nu och blev inte bättre av en spontantur på jumpseat tur och retur till Luleå igår. Har även fått beställt en liten vecka i Bangkok Ha en fantastisk fredag och helg.
TG eller EK?

God morgen fra Parque Santiago 3 på Playa'n... Etter et par dager her, røsker jeg med opphavet og drar på ekskursjon. Først skal vi se El Teide, og så er det et par netter på Ritz Fnatson Abama.

Ha en fin en!!

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 11:39   #11
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Det ble fredag her også. Klar for ukas siste innsats på den federale ekspressen.
Tunga rett i munnen i dag, siden man fortoller på annet transportmiddel og grensepasseringssted enn resten av uka. Av en eller annen grunn skal tollvesenet være så innmari firkanta på at et fly ikke kan passere grensen ved Svinesund .

Håper på en rolig dag og tidlig helg. Vi får se. Å møte både Vestfoldbilen og Kongsbergbilen når man kommer på jobb er ofte et tegn på at noe er forsinket.

Colamannen var her også i går, så da overlever man nok dagen uansett.
Planer for helgen: Vinne i Lotto. Helst førstepremien.

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 11:44   #12
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
TG eller EK?

God morgen fra Parque Santiago 3 på Playa'n... Etter et par dager her, røsker jeg med opphavet og drar på ekskursjon. Først skal vi se El Teide, og så er det et par netter på Ritz Fnatson Abama.

Ha en fin en!!

Det blev tillslut TG, behöver min sömn
Savipix is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 12:04   #13
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

God morgen fra det som likevel ikke var kapteins Blåskjeggs Slott (det var bare et dansk vanntårn) på Saint Thomas. Nå står solen opp over verandaen min. og utsikten over Charlotte Amalie er helt grei. Blir sikkert litt oppdagelsesferd og noen badegreier idag.

Ha en god en alle andre eventyrere.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 13:10   #14
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God dag fra Akersgata. Fredagens vafler er fortært og motivasjonen til å ta seg sammen å gjøre noe er et godt hakk under null.... Det er jo gjerne slik når en tredel av den såkalte "arbeisstokken", bør vel heller kalles "stokken", tar såkalt hjemmekontor - "gjemmekontor" eller "avspasering". God helg ! PS - jeg er ikke noe bedre selv. Dette til orientering.
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 13:56   #15
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

God fredag fra Gardermoen! På vei sydover igjen. Årsmøte på programmet i helgen. Litt synd å måtte reise fra nydelige skiforhold i Bodømarka, når Sørlandet melder om plussgrader og regn.

Ha en fin helg
Cecilie is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 15:15   #16
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

God ettermidag fra Trondheim
Straks klar for helhelg uten unger, det betyr hotellhelg for kona og meg, samt årsfest på jobben på samme hotellet...convenient

Ha en herlig fredag og god helg !!

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 15:20   #17
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by ATC-flyradar View Post

Utsalgspris USD 599.- .... For 150 daler mindre får du en slik med adskillig bedre ytelse. Og jeg deler bekymringen om at det kan bli slark i porten .. den er ikke så veldig robust.

http://shop.panasonic.com/cameras-an...1&cgid=cameras
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules