![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra en nyoppdaget perle:-) Etter lunsj reiser vi videre med Frecciarossa - men vi skal definitivt tilbake hit. Flyturene med Helvetic og Air Baltic holdt meget god Swiss standard…og på begge turene pushet de påfyll av bobler. Flyvertinnen fra Air Baltic mente at man så mere positivt på livet om glasset var helt fullt:-)
Spis is! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra Kristiansund! Her er det uhyre lite planer.
Muligens bort å se på en Brindisi hagestol på fagmøbler... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen - Jeg passer på distriktet mend EB koser vettet av seg.
Her er det vanlig rutine med kaffe, frokoster og matpakker. Jeg er også resident DJ på morgenkvistene hvor BOSEn får kjørt seg med mye rart. Barna ble litt skuffet over at jeg etter mange år har droppet Country-innslagene betraktelig - det er jo bare fordi jeg er kverulant og nå har jo dette blitt trendy ![]() Senere er det ned for å mulignens fikse opp i en nå over 40 år gammel sykkelskade hos tannlegen.. Nå er jeg ikke redd for drillen lenger, men den fordømte regningen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Fint vær i bygda her i dag. Jeg har litt jobbing som må gjøres unna i dag samt litt andre gjøremål som å snakke med bilverkstedet angående sønnen sin bil, rydde hus, snakke med lege mm. Så må jo naturligvis kvelden settes av til EM i fotball nok en gang. Regningen fra tannlegen svir ofte mer i lommeboken enn selve behandlingen. Jeg har selv bidratt til å fylle opp lommeboken til tannlegen i årenes løp. Som Pandion i Helsevesentet slipper jeg nå å betale slikt selv heldigvis. Alltid kjekt når jeg er ferdig hos tannlegen og tannlegen bare kommenterer: "Det blir det ikke noe å betale for deg. Regningen går til Helfo".
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra jobn. Sykkel til, så stiller nydusjet i første møte. Barnehageavslutningssermoni for minstemann, før jeg drar rett på sommerfest.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Parkveien. Sommeren ser ut til å være tilbake. Kontordag i dag med interne oppgaver. Kokkelering hjemme i ettermiddag da fremtidige kolleger i Sør-Amerika kommer på besøk. Ha en bra dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Her har man like greit avbestilt tannlegetimen, men det er mest fordi tannlegen er i Oslo, som er litt upraktisk når man ikke bor i nærområdet. Dukker nok opp en innkalling til en lokal klinikk senere, men siden jeg ikke har visdomstenner igjen burde ikke regningen bli så avskrekkende.
I dag venter det en tur til sykehuset med yngstemann for ultralyd av hofter, så krysser man fingrene for at han slipper noe videre behandling der |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja. El liten bris i morgentimene er gull verdt for morgenturen med pelsdotten.
Fikk endelig marsutgaven av Pondus. Den kom dagen før juniutgaven. Her i sørøst ‘forbedret’ USPS postsorteringen med et gigantisk nytt sorteringsanlegg i Atlanta og fortsatt savner folk pass, skattesedler, lisenser og alt mulig annet som posten bringer frem i regn, snø, tåke osv .. Vi meldte flytting i mars, og jeg savner fortsatt ting som gikk igjennom omadresseringskverna .. Men det drypper fortsatt inn, så jeg har ikke helt gitt opp pakka med cd’er fra Norge …. Har forøvrig oppdaget hva Elefanten og Ronaldo har felles …. Quote:
Vet ikke riktig dette med treningsøktene, men å løfte colabokser er jo en slags sport det også .. Velvel .. ny arbeidsdag er i emning, bikkjemat putrer i trykkoker’n og her på terrassen har vi gjort oss komfortable under takvifta .. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Best morgen fra Colington Inn ved Kill Devil Hills.
![]() God, siden Inn'et er helt konge. Best siden jeg etter frokost skal starte hjemreisen til Storsmurfen og ferie! Livet er ikke så galt akkurat nå Ha en best onsdag!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God onsdag fra Sandnes! Deilig med en fridag før man tar unna ukas siste vakter torsdag og fredag. I natt fikk jeg sovet 10 timer. Og det er lenge siden sist! Men det var digg! Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God aften fra Bangkok. Her nermer en seg 14k steg og har fortsatt litt igjen, da kursen hjem ennå ikke er satt. Har vert en dag med et par jobb tlf. Og et dusin Mail, så ikke store trykket.
Blir sen middag hjemme i kveld og ute i morgen. Ha en flott onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 9 | 13-12-2023 22:33 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 11 | 02-08-2023 20:29 |
Glad onsdag fra Ålesund | EB | Flyforum | 21 | 24-10-2019 08:55 |