![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
.... en i fra Campbell California - en liten oase i Silicon Valley......en lang dag med nok skritt (15000) og ikke minst tid foran diverse MacBooks - men ting kom på plass(tm) i ettermiddag - så en velfortjent Amarillo Fresco på Out of the Barrel satt perfekt. Dagen startet 03:00 så godt at det ikke er veldig langt til hotellet.....
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Sovnet på sofaen (igjen) og sov gjennom hele kveldssendingene til NRK for så å våkne kl 02. Forhalte til sengen og her teller jeg sauer, kuer, måser og mygg. Hjelper det? Nei. Bilen skal på service kl 10. Håper eg får litt blund på øye før alarmen går. Ha en fin, fuktig og uthvilt dag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra Ris...snart på vei til Røros. Det ble 19500 skritt i går...klarer nok ikke det i dag - men bør vel satse på minst 10000 som jo er målet hver dag. Skal bli spennende å se hvor mye NATO har satt sitt preg på Østerdalen og Røros så langt. Ha en topp torsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God våt morgen fra Jæren. Tirsdag pleier å være en rolig dag på jobb. Ellers er det ikke planlagt noe spesielt for dagen, men må vel være litt "handy" når jeg kommer hjem.
![]() |
#5 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Mjøndalen. En kort tur til Stavanger for noen møter venter. Hjem igjen i ettermiddag. Tar også med guttungen som reisemakker da han har høstferie fra skolen.
Ha en flott dag! Sent fra min SM-G965F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Namaste fra Ahmedabad.
En hel dags performance review inden første flyvning med Vistara til DEL og videre med KLM's 789 og E190 via AMS til BLL |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra midt i havet. Her er man noe plaget av helt latterlig tørr luft, så det har vært svært lite soving, mye hosting. Kaffe next.
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her må jeg nok bli hjemme fra jobb for å observere fosterkatten som kom i hus i går . Mjauer som et helvete og virker ikke å ha matlyst eller noe. Tror pusen har det vondt et sted.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. L1 er 4 minutter sen, men godt jeg kan stå under tak. Til arbeid kamerater......
Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen!
Fremdeles gooooood plass på pendlerparkeringen. "Pisken" funket for noen, jeg er blitt herdet gjennom mange år med både bompenger og parkeringsavgift (opptil 3500kr/mnd totalt), så den hundrelappen i tillegg til buss-/togbilletten merkes ikke. Men går prisene på pendlerparkering og månedkort opp så øker "faren" for at jeg ikke lenger gidder og kommer til å reise med dieselbilen igjen. Det er miljøpolitikken sin "øk alt". |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn. Hjemmekontor så langt, i påvente av rørlegger som må få fikset et rør som drypper. Praktisk å ha rørlegger på hjørnet, i det minste. Det virker som om det drypper en del der ute også, men det er det vel mindre å gjøre med... God tirsdag i oktober!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Her har jeg allerede klatret i stiger, opp på tak, og hatt interessante diskusjoner med en falkoner. Vandrefalker er nydelige dyr, gleder meg til å se den i aksjon her. Hyggelig til tross for at det regner og er 7 grader. Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Ha en fin Tirsda ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
God morgen fra CPH, hvor de sist uke åpnet øvwrste etasje i SAS loungen, men toalettene er akkurat som før, de er kanskje ikke ferdige med hele renoveringen. Det ligner veldig på SAS lounge innland på OSL, oppned bilder dessverre
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Etc trallabom fra Lillestrøm.
Litt hjemmekontorering her før flyet til Kristiansand etterpå. Morsomt å fly litt innland igjen, bare så kjipt at flightene da er så korte at man ikke rekker å lese særlig i boka. Det er jo som å ta lokaltoget fra Oslo S til Strømmen. Ha en fin en
![]() |
#16 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Gdrpmsf fra det Sørlandske!
Kjenner influensaen er på vei. Har egentlig ikke tid til det. Høsten er kommet og dagen startet med masse regn. Nå er det lettskyet. Fortsatt glad jeg jobber innendørs. Tror Jägermeister kan gjøre godt for halsen, så det får være planen for kvelden. Det er jo tross alt tirsdag, og da er det ikke rart jeg drikker. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp ... glad morgen fra Heimen. Hyggelig besøk av et forummedlem som kom anstigende i sin nye store, røde Ford F150 med ‘FIN BIL’ på skiltet. Straks frokost før man sender dem videre på deres Worldwide Tour of Georgia.
Ikkeno’ kjøligere i dag heller .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra vesten. Litt feriemodus så satser på at det er tirsdag og jeg poster i riktig tråd nå. Absolutt ingen ting annet på planen enn å finne meg noe mat og en øl eller tre. OLCI er utført for litt 789-flyging i morgen. Det er sjelden feil, selv om det "bare" er domestic, så er det tross alt ca. 5 timer så man får longhaul-følelsen hvertfall. Satser på at servicen også er på longhaul-nivå.
![]() |
#19 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#20 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Kone og jeg på biltur med Big Red og hadde trivelig pilsing, middag og frokost med vertskapet:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 23 | 20-08-2019 17:06 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 8 | 20-02-2019 00:00 |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 08-01-2019 15:32 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 13-11-2018 15:23 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 28-08-2018 21:45 |