Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-10-2018, 03:51   #1
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Bedre tirsdag fra «ikke» Ris...

.... en i fra Campbell California - en liten oase i Silicon Valley......en lang dag med nok skritt (15000) og ikke minst tid foran diverse MacBooks - men ting kom på plass(tm) i ettermiddag - så en velfortjent Amarillo Fresco på Out of the Barrel satt perfekt. Dagen startet 03:00 så godt at det ikke er veldig langt til hotellet.....
Old 02-10-2018, 04:26   #2
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

Default Re: Bedre tirsdag fra «ikke» Ris...

Morn fra Bergen.

Sovnet på sofaen (igjen) og sov gjennom hele kveldssendingene til NRK for så å våkne kl 02. Forhalte til sengen og her teller jeg sauer, kuer, måser og mygg. Hjelper det? Nei.

Bilen skal på service kl 10. Håper eg får litt blund på øye før alarmen går.

Ha en fin, fuktig og uthvilt dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 04:51   #3
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Glad morgen fra Ris...snart på vei til Røros. Det ble 19500 skritt i går...klarer nok ikke det i dag - men bør vel satse på minst 10000 som jo er målet hver dag. Skal bli spennende å se hvor mye NATO har satt sitt preg på Østerdalen og Røros så langt. Ha en topp torsdag.
EB is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 06:08   #4
Gunnar
ScanFlyer Gold

God våt morgen fra Jæren. Tirsdag pleier å være en rolig dag på jobb. Ellers er det ikke planlagt noe spesielt for dagen, men må vel være litt "handy" når jeg kommer hjem.
Old 02-10-2018, 06:21   #5
fluxie
Flyprat fusentast

God morgen fra Mjøndalen. En kort tur til Stavanger for noen møter venter. Hjem igjen i ettermiddag. Tar også med guttungen som reisemakker da han har høstferie fra skolen.
Ha en flott dag!

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 06:34   #6
JELSC
ScanFlyer Silver

JELSC's Avatar

Namaste fra Ahmedabad.
En hel dags performance review inden første flyvning med Vistara til DEL og videre med KLM's 789 og E190 via AMS til BLL

Plans for 2024/25: HAM-AMS-BLL-AMS-BER-LHR-BLL//AAL-CPH-SIN-DPS-SIN-AAL//BLL-AMS-LCY-AMS-BLL-AMS-LHR-SFO-SEA-SLC-YYZ-AMS-CDG-BLL//AAL-CPH-BOS-ORD-SEA-LAS-AMS-BLL
JELSC is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 06:54   #7
Tjab
Upgrade me....

God morgen fra midt i havet. Her er man noe plaget av helt latterlig tørr luft, så det har vært svært lite soving, mye hosting. Kaffe next.

Quote:
Originally Posted by EB View Post
Glad morgen fra Ris...snart på vei til Røros. Det ble 19500 skritt i går...klarer nok ikke det i dag - men bør vel satse på minst 10000 som jo er målet hver dag. Skal bli spennende å se hvor mye NATO har satt sitt preg på Østerdalen og Røros så langt. Ha en topp torsdag.
Så lenge folket i Østerdalen ikke snakker russisk så har NATO utført sitt virke passelig bra

Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 08:06   #8
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God morgen fra Oslo. Her må jeg nok bli hjemme fra jobb for å observere fosterkatten som kom i hus i går . Mjauer som et helvete og virker ikke å ha matlyst eller noe. Tror pusen har det vondt et sted.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 08:09   #9
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Hvalstad. L1 er 4 minutter sen, men godt jeg kan stå under tak. Til arbeid kamerater......
Ha en fin dag
Old 02-10-2018, 08:51   #10
FlyingDutchman
ScanFlyer Silver

God morgen!
Fremdeles gooooood plass på pendlerparkeringen. "Pisken" funket for noen, jeg er blitt herdet gjennom mange år med både bompenger og parkeringsavgift (opptil 3500kr/mnd totalt), så den hundrelappen i tillegg til buss-/togbilletten merkes ikke. Men går prisene på pendlerparkering og månedkort opp så øker "faren" for at jeg ikke lenger gidder og kommer til å reise med dieselbilen igjen. Det er miljøpolitikken sin "øk alt".
FlyingDutchman is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 08:54   #11
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Morn. Hjemmekontor så langt, i påvente av rørlegger som må få fikset et rør som drypper. Praktisk å ha rørlegger på hjørnet, i det minste. Det virker som om det drypper en del der ute også, men det er det vel mindre å gjøre med... God tirsdag i oktober!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 08:55   #12
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
God morgen fra Oslo. Her må jeg nok bli hjemme fra jobb for å observere fosterkatten som kom i hus i går . Mjauer som et helvete og virker ikke å ha matlyst eller noe. Tror pusen har det vondt et sted.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
Hvis det er en fosterkatt fra dyrebeskyttelsen skal den vel ha blitt untersøkt i "hue og rævva" før den ble satt ut til fostercare? Eller tror du de har oversett noe? Da bør du ta den med umiddelbart og gi den hjelp, nytter ikke sitte og se på at dyr har det vondt hvis man ikke vet hva det er

Her har jeg allerede klatret i stiger, opp på tak, og hatt interessante diskusjoner med en falkoner. Vandrefalker er nydelige dyr, gleder meg til å se den i aksjon her. Hyggelig til tross for at det regner og er 7 grader. Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær.

Ha en fin Tirsda
Old 02-10-2018, 08:59   #13
SBT
ScanFlyer Silver

God morgen fra CPH, hvor de sist uke åpnet øvwrste etasje i SAS loungen, men toalettene er akkurat som før, de er kanskje ikke ferdige med hele renoveringen. Det ligner veldig på SAS lounge innland på OSL, oppned bilder dessverre
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	04F3719A-D31F-4F33-8C54-14C51CF94B2B.jpg
Views:	311
Size:	155.5 KB
ID:	45787   Click image for larger version

Name:	388B527B-3EF9-48EE-89A5-5AF165AD5A1B.jpg
Views:	314
Size:	117.0 KB
ID:	45788  
SBT is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 09:43   #14
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Hvis det er en fosterkatt fra dyrebeskyttelsen skal den vel ha blitt untersøkt i "hue og rævva" før den ble satt ut til fostercare? Eller tror du de har oversett noe? Da bør du ta den med umiddelbart og gi den hjelp, nytter ikke sitte og se på at dyr har det vondt hvis man ikke vet hva det er

Her har jeg allerede klatret i stiger, opp på tak, og hatt interessante diskusjoner med en falkoner. Vandrefalker er nydelige dyr, gleder meg til å se den i aksjon her. Hyggelig til tross for at det regner og er 7 grader. Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær.

Ha en fin Tirsda
Er en katt fra foreningen for omplassering av dyr. Han har roet seg nå da og ligger bare stille og slapper av. Tror han bare må bli vant med meg og nytt sted. Han har hatt en helsesjekk som sier at han er ved god helse i forrige uke. Men jeg har kontakt med dem så
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 10:57   #15
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Etc trallabom fra Lillestrøm.

Litt hjemmekontorering her før flyet til Kristiansand etterpå. Morsomt å fly litt innland igjen, bare så kjipt at flightene da er så korte at man ikke rekker å lese særlig i boka. Det er jo som å ta lokaltoget fra Oslo S til Strømmen.

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 12:09   #16
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Gdrpmsf fra det Sørlandske!

Kjenner influensaen er på vei. Har egentlig ikke tid til det.
Høsten er kommet og dagen startet med masse regn. Nå er det lettskyet. Fortsatt glad jeg jobber innendørs.
Tror Jägermeister kan gjøre godt for halsen, så det får være planen for kvelden. Det er jo tross alt tirsdag, og da er det ikke rart jeg drikker.

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Etc trallabom fra Lillestrøm.

Litt hjemmekontorering her før flyet til Kristiansand etterpå. Morsomt å fly litt innland igjen, bare så kjipt at flightene da er så korte at man ikke rekker å lese særlig i boka. Det er jo som å ta lokaltoget fra Oslo S til Strømmen.

Ha en fin en
Hæ? Hva mener du med å komme på overraskelsesbesøk! Makan!! Jeg som ikke har gjort rent en gang.....

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 13:21   #17
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Hepp hepp ... glad morgen fra Heimen. Hyggelig besøk av et forummedlem som kom anstigende i sin nye store, røde Ford F150 med ‘FIN BIL’ på skiltet. Straks frokost før man sender dem videre på deres Worldwide Tour of Georgia.

Ikkeno’ kjøligere i dag heller ....
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2018, 02:46   #18
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God ettermiddag fra vesten. Litt feriemodus så satser på at det er tirsdag og jeg poster i riktig tråd nå. Absolutt ingen ting annet på planen enn å finne meg noe mat og en øl eller tre. OLCI er utført for litt 789-flyging i morgen. Det er sjelden feil, selv om det "bare" er domestic, så er det tross alt ca. 5 timer så man får longhaul-følelsen hvertfall. Satser på at servicen også er på longhaul-nivå.

Old 03-10-2018, 03:53   #19
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
Originally Posted by Discus View Post
God ettermiddag fra vesten. Litt feriemodus så satser på at det er tirsdag og jeg poster i riktig tråd nå. Absolutt ingen ting annet på planen enn å finne meg noe mat og en øl eller tre. OLCI er utført for litt 789-flyging i morgen. Det er sjelden feil, selv om det "bare" er domestic, så er det tross alt ca. 5 timer så man får longhaul-følelsen hvertfall. Satser på at servicen også er på longhaul-nivå.
Er du i nabolaget her i Silikon Dalen ?
Old 03-10-2018, 05:00   #20
LN-RTP
Aviator Extraordinaire

LN-RTP's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Hepp hepp ... glad morgen fra Heimen. Hyggelig besøk av et forummedlem som kom anstigende i sin nye store, røde Ford F150 med ‘FIN BIL’ på skiltet. Straks frokost før man sender dem videre på deres Worldwide Tour of Georgia.

Ikkeno’ kjøligere i dag heller ....
Hepp og hyggelig møte med Godseier LN-MOW igår og dag.
Kone og jeg på biltur med Big Red og hadde trivelig pilsing, middag og frokost med vertskapet:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	43987319-52F8-40C2-B0AD-CBBBF65531EB.jpeg
Views:	111
Size:	180.3 KB
ID:	45792  

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules