![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vi ventet besøk i går, av Amerikanere, intet mindre. En 80-åring og 2 tenåringer; de skulle med KLM fra Detroit-AMS-Trondheim. Ingen er vel nært reisevante. Uansett, i Amsterdam mistet de flyet Til Trondheim.. De så bå boardingkortet fra Ams-Trd og gikk til den gaten/terminalen som var printet på det.. Betjeningen på flyet sendte de også i den retningen. De spurte til og med i Klm skranken om veien til Trondheim flyet.. Men en endring i gate/terminal førte da til at de ikke rakk 09:25 flyet...Så da ble det pga av fulle fly en lang dag på de i Amsterdam. Tenåringen kom seg til slutt med siste flyet til Trondheim i går, men 80-åringen fikk ikke plass. Han måtte bli igjen.. Han har ingen telefon eller noe.. Så vi sliter litt med å finne ut hans status here/ ev om/når han kommer... De fikk ingen vouchers eller hjelp lokalt.. Så jeg håper ikke 80-åringen har virret rundt på flyplassen i hele natt...
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Og?
----------------------
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
No buts, only if's.. Kun en refleksjon over hvordan folk kan ende opp. Nesten som i gamle dager, uten mobil og wifi...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Interresant å høre hvor 80-åringen dukker opp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Skriv til KLM på Twitter eller Facebook. De svarer på timen, og denne saken vil de garantert ta alvorlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fikk svar endelig, han er rutet fra Amsterdam til Billund til Oslo Til Tronheim.. Sikkert sliten man etter nesten 2 døgn på reise... Skal dukke opp på Værnes i ettermiddag
![]() |
#7 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Ekte MR det kan regnes som vel??
Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dette minner skikkelig om en grønsak i sesong...
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Sas ankservice i Oslo ringte nå, de har forbarmet seg over en gammel mann i trøbbel. De skulle ta vare på han og sende han oppover senere i dag. Baggasjen var lost.. Får vel kjøre i mannen en dram og sende han til sengs ved ankomst!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hørest ut som feilinformasjon fra KLM. Alle kom vel trygt fram til slutt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Til Bergern, og til hva slags evt familie du måtte ha. Hvis Mora, eller datter sitter et eller annet kjedelig sted med en rerouting og ikke klarer gi tilbakemelding. Og du labber rundt og ingen kommer, så ikke klag her, får du har vel en løsning for det der du sitter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Men skulle jeg lure på noe, så stol på at jeg poster hvis jeg ikke finner svaret andre steder. Helt uavhengig av hvilken slags familie jeg måtte ha...
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Dette er det klassiske eksemplet på hvorfor vi unngår å sette inn gate på BP, det er alltid noen som blindt stoler på at det er et trygt holdepunkt i livet...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DXB-AMS-TRF-AMS-NYC-ATL-LAS-LAX-NYC-AMS-TRF-AMS-DXB | Chaos Controller | TripReports | 17 | 06-06-2009 19:11 |
Found Lost Memory cards | RodBearden | Flyforum | 1 | 07-11-2006 21:43 |
Lost bags | Jens W | Flyforum | 2 | 08-01-2006 14:17 |