![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flybussen ble avskiltet
Flybussen mellom Evenes og Narvik ble i går avskiltet i en busskontroll Bussen var ikke EU-godkjent og føreren hadde heller ikke med seg kjøreseddel for godkjent persontrafikk. Overingeniør Petter Andersen ved Midtre Hålogaland distrikt sier de var nødt til å klippe av skiltene. – Bussen skulle vært kontrollert for vel to måneder siden. For passasjerene ble det vel en time å vente før en annen buss kom og hentet dem. Bussen ble hentet av bergingsvogn, sier han. Statens vegvesen gjennomførte i går en landsomfattende kontroll av busser. Det som ble kontrollert var vekt, bremser, dokumenter og kjøre- og hviletid. – Vi sto langs E10 mellom Bjerkvik og Tjeldsundbrua. Det var få busser som passerte, men de øvrige var feilfri. Det var halvparten norske og utenlandske, og de øvrige, som ble kontrollert, kjørte med bra materiell. http://www.ht.no/incoming/article45286.ece Det var sikkert en SAS Braathens - flybuss.....så var usikke rpå om jeg skulle tørre å poste dette. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kanskje han kjørte pirat-buss?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Bussen er Ofoten Bilruter sin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja Ofotens bilruter kjører vel til Narvik, mens Nordtrafikk kjører til Harstad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Mitt innlegg var humoristisk siden alle mener jeg er så utrolig kritisk til SAS og at alle media bare vil dem ille.....derfor mitt roterende smileansikt. Og JA jeg vet hvilke buss-selskaper som kjører fra denne flyplassen.....noen avganger er rutebusser, mens andre er Flybiusser med SAS Braathens logo, men disse kjører på oppdrag for flyselskapene...og du finner dem selvsagt på www.flybussen.no |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Stemmer det Hurum sier, flybussen mellom Narvik og Evenes kjøres av Ofotens Bilruter for SAS Braathens. Man blir faktisk ønsket velkommen ombord til SAS BRaathens flybuss også.
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nettbillett flybussen | jb1 | Reiseforum | 0 | 24-06-2012 21:37 |
EB poeng på flybussen | Fredrik Propell | Småprat | 1 | 10-10-2011 14:46 |
Flybussen i Oslo | AirbusTrond | Reiseforum | 13 | 18-07-2011 19:23 |
To barn ble stående igjen på OSL da flyet til BGO ble innstilt | MD90 | Flyforum | 32 | 14-08-2006 18:27 |
Sex på Flybussen | Hurum | Flyforum | 9 | 07-08-2006 22:33 |