![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er det ikke satt opp noe ekstra kapasitet fra osl ? Enorm kø og ingen tegn til ny buss. Dette er jo bare meningsløst av en seriøs aktør, i så fall!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Det går vel kvartersrute istedenfor 20-minuttersrute?
/RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kom hjem fra USA i går tidlig, og da kjørte de hvert kvarter. Riktig nok var det fullt, men de som ikke kom med den første bussen kunne gå rett på buss nummer to som ventet rett bak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det var 20 min til neste og jeg så ikke snurten av noen ekstra. Muligens en glipp da, men ble flytog og buss i stedet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
De kjører vel full kapasitet og vel så det om dagen, men det er ikke bare-bare når man skal ta unna så mange ekstra passasjerer .... Ingen grunn til å kalle dem useriøse for dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
I dette tilfelle, SAS-Flybussen, har de som kjent økt antall avganger. "Trøbbelet" oppstår når Flytogets passasjerer velger buss fremfor tog. Kapasiteten er sprengt i flg SAS-Flybussen`blide sjåfør. Uansett $$$ i buss-bingen og det er bra.
Jeg berømmer SAS-Flybussen for den servicen de yter mot sine reisende. Det er ytterst sjeldent de er forsinket. Alltid rent og pent ombord og nesten bare blide sjåfører uansett tid på døgnet. Har brukt dem siden åpningen av flyplassen oppi der ![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Så: Til de som skal fra OSL i rushen og velger kollektivt, er tydelig Flytoget det lure valget om man vi slippe kø og ståplass. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Koster Flytoget det samme som før, eller har de reduserte priser nå? Ikke akkurat samme produkt å måtte ta bussen til Lillestrøm og skifte over til tog der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er diskutert her også, ser jeg. Koster det samme som før.
http://forum.flyprat.no/showthread.p...light=Flytoget Ser at Stavrum er ute og kommenterer på sin egen (dr**tavis) og sier at Flybussen tar 125 kr, men jeg betalte 150 fra Bondeheimen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vel samme pris Lillestrøm-OSL , så jeg antar at det må være full pris ... Denne bussoperasjonen jeg ser på Lillestrøm stasjon hver dag jeg rusler forbi må være meget dyyr...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er vel omtrent unntakstilstand om dagen på grunn av at toget (nesten) står.
SAS Flybussen har ikke kapasitet til å ta alle ekstra passasjerer, Flytoget tar samme pris selv om halve reisen er med buss og det er parkeringskaos rundt OSL. Dette må vi bare leve med til sommeren er over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tror dette må variere en del. Var hverken problemer forrige mandag eller fredag når jeg tok flybussen. Plass til alle og ingen kø.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny tidlig avgang med SAS Flybussen til Oslo Lufthavn | Superhai | Reiseforum | 1 | 11-11-2013 08:37 |
Nettbillett flybussen | jb1 | Reiseforum | 0 | 24-06-2012 21:37 |
EB poeng på flybussen | Fredrik Propell | Småprat | 1 | 10-10-2011 14:46 |
SAS-Flybussen i Oslo med gratis internett. | ENGM 911 | Småprat | 19 | 29-09-2011 17:31 |
Sex på Flybussen | Hurum | Flyforum | 9 | 07-08-2006 22:33 |