![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra flybussekspressen. Venezia står på programmet for dagen. Rett rundt null og griseglatt her litt vest, så det forventes noe mildere værtype om noen timer.
Ha en lun helg folkens!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
En god dag ønskes alle, med eller uten streik.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Fredagskveld fra Las Vegas!
Enda noen timer til lørdag her, byen som aldri sover skuffer ikke og leverer som vanlig varene. KVeldens underholdning var selveste Britney, og for å være ærlig så leverte hun ( godt hjulpet av en arme dansere, litt playback og et stort sceneshow). Ha en fin og avslappende helg! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning from Oslo north - det had vert minus grader denne matt - set at graset er frosset.
Vi for følge med hva som skjer videre med streiken i DY - får se om Kjos leier inn mannskap for å kjøre fult løp. Ha en god helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Etter gårsdagens streik ble det hotell på OSL og ombooking via ARL. Nå skal jeg snart boarde LO454 på klasse Y. Spent på hva som møter meg. LOT har jeg aldri flydd med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God lørdags formiddag fra Snillfjorden!!
![]() Her er dagens lille butikkrunde unnagjort og husarbeid står for døren før det blir pizza og 3-mil i VM på TV sammen med familien, det kan en kalle en grei lørdag. Været er dog brukbart også, skyet og ca 2+. Hadde en heller grei fredag i går, hadde et lass av oversjøiske flights, notert og alt....så får den nye pc'en det for seg at den vil ha en update og slår seg av automatisk og kjører oppdateringer...medfølgende at 7 timers skrivejobb ble tapt, deriblant en sjelden LH490. ![]() Ønsker ALLE forumister og #avgeeks en topp dag!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jaja ... streik meg her og streik meg der .... selv sitter jeg her og jobber og håper på en noenlunde fredelig dag.
Solen er oppe og tempen er over null så da er det håp om at resten av sneen forsvinner. Gotta love global warming ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Var faktisk merkbart mindre folk i butikken den tiden tremila holdt på, som jo betyr at de alle var der før og etter. Jaja, bare 2t igjen før helg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Sandaker. Et godt stykke lufttørket entrecote fra Strøm-Larsen er rekvirert og 30 mil i overraskende bra forhold i Marka er unnagjort. Bart her nede men skulle ikke langt opp før det er vinter. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Ha ha, snek seg inn en 0 for mye der, eventuelt mil skulle vært kilometer. Så god et ikke formen |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra CPH. Er nok en del som ikke har så god ettermiddag. Køen her til transfersenteret er formidabel. Ser ut som begge mine alternative flighter går som planlagt så da kan jeg avbestille den ene flex-billetten jeg hadde som forsikring i dag og frigjøre et sete til noen som trenger det.
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra Panama. God og solbrent er innsjekking for retur nå gjennomført. Planen nå er bare å sløve og komme meg opp til takbassenget etterhvert. Solen er bare litt vel kraftig midt på dagen.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Lørdagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 14 | 26-06-2010 21:14 |
God lørdagsmorgen | Discus | Flyforum | 18 | 12-07-2009 11:29 |
God lørdagsmorgen! | TOS | Flyforum | 15 | 05-10-2008 00:52 |
God lørdagsmorgen! | FlightDeck | Flyforum | 10 | 21-10-2006 22:19 |
God lørdagsmorgen! | atck | Flyforum | 3 | 07-01-2006 13:22 |