![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da var første nattevakt over, og det skal bli godt å krype under dynen. Det er meldt fint vær og 20 grader i Bergen, så det er bare å nyte dagen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flysitter
|
![]()
God tirsdag fra Narvik. Ikke ofte man må innstille skift på jernbanen pga for varm tempratur, men det måtte vi faktisk i natt nord for polarsirkelen.
31 grader igår er vistnok ny rekord her. Ha en varm en folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Grå morgen i barteby, men det skal visstnok lette i løpet av dagen
![]() Rolig start på morgenen, kaffen er i koppen og papirarbeidet er påbegynt. Ikveld blir det VM-semifinale....vet ikke helt hvem jeg ønsker i finalen....me fe sjå på lell ![]() ![]() ![]() Ha en fin en ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
16 grader påstod bilen at det var på vei til jobb i dag. Vindstille var det og, så dette blir en bra dag. Og i Lillehammer, så er det evakueringer på gang pga. Snakk om kontraster! Nuvel, nok tanker! Da er det på tide å begynne å jobbe igjen! Ha en fin en! ![]()
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God natt fra Las Vegas!
Klokken passerte midnatt nå, så tirsdag her også. ![]() Snart tid for pakking og ta fatt på hjemreisen. Fikk booket om billetten hjem via CPH, så jeg rekker å se semifinalen i VM onsdag, på flyplassen i New York.. ![]() ![]() Nyt sommerdagen folkens! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra litt utenfor PMI og her skal vi være i uker - for å lade batteriene for vinteren hjemme
![]() Mye flytrafikk over her, til/fra PMI - for det meste 737-800, noe A 320/21 og lite av større fly, men Thomas Cokk sine 3 A 330-300 og A 330-200 dukker opp tirsdager, fredager og lørdager og ser at SAS, TUI og Thomas Cook har doblet besøksrtiden sin på Lørdager, med både morgen avgang og et ved 18:30 tiden fra bl annet Oslo. Det samme gjelder fra Stavanger - OSL - PMI på lørdager nå med 8 avganger/ankomster - rekord. Ha en go sommerdag hjemme. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei fra SK4017 hvor vi kjørte i 2 meter før piloten innså at bakkemannskapet glemte å ta av styrepinnen (utstyret mellom fly og pushback-bilen)... #fail
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Nesten 20 grader og en skur som passerer oss akkurat nå. Satser på å få til en løpetur i formiddag før det blir å få med meg dagens TdF. Semifinale mellom Brasil og Tyskland i kveld, så ser frem til å dumpe ned i sofaen me en øl....hvis ikke jeg må gå rundt med arvingen på armene i stedet. Kampen får jeg uansett med meg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
"God morgen" fra Oslo. Hybel på kokepunkt så tok tid før jeg sovna. Våkna altfor sent og dermed forsov meg på jobb. Dette kan ikke fortsette, noen må trekke seg. Har nok brukt opp tabbekvoten for en stund nå, da jeg ikke var i form i går. Så derfor tviler jeg litt på om jeg skal se vm i kveld faktisk. Aner ikke om jeg klarer å våkne i tide.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
25 grader i Gamle Oslo igjen. Passer meg ikke med dette klamme været, da en liten helseplage som har slått inn har bedre av litt lettere luft. Men får nå håpe at det går seg til og at ikke ferie eller annet settes i fare. Kveldsvakt i dag igjen, og det passer jo bra, så man får sove sine åtte timer. Så får det heller være at det blir mye sove-spise-jobbe-fotball-vm i dag igjen. God tirsdag! Måtte den beste vinne, og helst hjemmelaget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Da er man på flyplassen igjen klar for nok en jobbperiode, et kort hopp fra Glasgow til Shetland denne gang. Ha en fin dag folkens!
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
70% luftfuktighet, så ganske "tropisk" for å være Oslo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Her ligger det på komfortable (kremt..) 42% i dag..
![]() Kvelden blir på favoritten Pai Thai med en hyggelig ex-kollega fra Vinstra (må prate engelsk for å forstå ![]() Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen .. Da er arbeidsuken straks igang. Ikke noe spesielt å melde egentlig .. Tempen ligger på rundt 30 .. En liten jobbtur dukket opp, så jeg må kikke etter et par dagers buplass i Budapest i oktober ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. En veldig god dag tror jeg vi kan si. Skrevet under kontrakt på den nye leiligheten jeg overtar om noen uker. I tillegg har man bestilt seg ny datamaskin til studio/livebruk. Ikke noen stor hemmelighet at den kommer fra gutta i Cupertino...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Lima. Snart få tak i litt frokost før en kort oppdagelsesferd ut i byen før det skal tittes på fotball
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - driver og småpakker litt, blir en tur til kjøpesenteret "Oslo nord" i morgen.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det korte hoppet blei enda kortere enn forventet på grunn av tåke og man havnet på Orkenøyene med fergebillett til Lerwick seint i kveld. De hadde i det minste noe kaldt og godt på flyplassen mens man venter på videre transport, se om det er et bryggeri eller destilleri som er åpent og man kan besøke mens man venter :-)
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I alle fall bare en kort taxitur til Highland Park... Nå ble jeg tørst!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Var desverre stengt da vi kom oss fra flyplassen, fikk beskjed om at eneste som var ledig på ferga var mangemannslugarer....sukk!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdags morgen fra Telemark! | Twin Otter | Flyforum | 10 | 07-04-2015 19:27 |
God Tirsdags Morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 12 | 19-07-2011 18:28 |
God tirsdags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 05-10-2010 22:56 |
God tirsdags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 25 | 02-02-2010 22:24 |
God (tirsdags) morgen fra oedemarken! | LN-MOW | Flyforum | 6 | 24-05-2005 12:10 |