![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Godt i gang allerede, på tide å hente seg en kaffekopp og fortsette med å holde på med ting jeg ikke kan! ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() ![]() ![]() God natt her i fra. Forhåpentligvis ferdig med nattjobbing på en stund nå. Tid for en lengre cowboystrekk under dyna før det blir en tur til barbereren om noen timer. Tuller ikke. Vi har faktisk en skikkelig barber-shop her i byen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Skogen, hvor de første tallene er levert. Relativt tom kalender, men full to-do liste. Hjem for å se flere VM kamper i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Urgh fra gullstua på OSL. USA-Ghana og så 06:30 fra TOS ga litt for lite søvn.
Turen går videre til FCO via CPH for et par dagers møte i Frascati. Ylvis-brødrene blir forresten intervjuet her i stilledelen av gullstua. Have a nice one! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Sandnes/Hana, her ligger batteriene til lading for morgendagens spottertur til Gardermoen der jeg håper å få noen nye regs til arkivet.
Hadde vel egentlig tenkt å ta bilder av Antonoven, men det får skje en annen dag når jeg har en bil som funker.
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God frokost tid
![]() ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Etc etc og ikke nok med det, fra Lillestrøm. Knollen har vært helt på en snurr i en drøy uke, men det passer sikkert bra inn siden jeg tilbringer dagene på Gaustad.
Jeg kaller det jobb, familien kaller det avlastning. ![]() Ja, ja... Møte om 10 minutter. Forhåpentligvis klarer jeg sortere tankene, he he Ha en strålende dag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morgen fra Oslo. Her har man som student tatt ferie og lite å ta for meg. Må levere noen papirer for å få utbetalt noen penger som jeg rettmessig har krav på og det kommer jo greit med i ferien. Så får jeg håpe at jeg får tilslag på sommerjobb jeg har søkt hvor jeg var på intervju i går, de sa de ville ta en rask beslutning så jeg får vite det allerede i dag sa dem og det kan jo være greit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
G'ettermiddag fra CPH. Sitter å blomstrer i kantina i påvente av å komme meg videre til LUX. Da klokken er passert 12 er den første lille Carlsberg allerede på vei ned vrangstrupen. Glad tirsdag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen! Et uønsket besøk satte bikkjene i hysterisk aktivitet ved firetiden, men hva-det-nå-var forsvant nok fort. Men slik er det å bo på landet ...
Stor glede etter USA-seieren i går. Nå er det faktisk ikke urimelig å håpe på avansement fra denne 'Dødens Gruppe. Portugal bør være overkommelig motstand. Vanlig værmønster i dag .. sol, fuktig, regn, torden ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |