![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da er det pinadø snart helg igjen! Begynner å merke at man fort blir borskjemt av å ha mye fridager og kortere uker! Saker og ting skal ferdigstillelsen i dag og i halve morgen før Lufthansen tar meg sørover retning OTP i løpet av Onsdag. Nuvel, ha en fin en formister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Ser det har begynt å blir grønt her i hovedstaden mens jeg har vært på ferie. VPN er i ferd med å sveives i gang før litt hjemmekontor før det blir en tur til Riksen siden vi er med på et forskningsprosjekt som gjør at vi får ekstra ultralyder. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Tenkte å legge med sommardekk i bagasjerommet på bilen sidan den skal på service idag. Men droppa det då regnet var klumpete... Vi kan jo kalle dette "torsdag", sidan det er nest siste dag i veka. Panikken begynner å melde seg også; ein liten månad til eit par stygge eksamenar... Og eg som trudde eg var ferdig med slikt for sju år sidan!...
Ha ein fin dag, både oppe i lufta og nede på bakken.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Så kom havtåken i går kveld. Typisk fenomen her i sørvest når vi har hatt fine varme dager. 7 grader på morgenkvisten i Tananger er ikke mye å skrive om nei. Forhåpentligvis ser vi atter solen i løpet av dagen. Det er en herlig uke uten reiser med luftbussen. En del arbeid skuffes unna på hovedkontoret i løpet av uken. Ha en fin dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Deilig å kunne dra på jobb i bare kortermet og kjenne at solen varmer.
Blir kontordag idag før deg blir dugnadsjobb i kveld. Ellers intet at melde.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Her er man kortermet, så man slipper å brette opp noe. Ser ut til å bli en rolig dag på jobben, da opplæringssjefen er syk. Så benytter anledningen til å booke hotell i Varna og Inverness. Da mangler jeg bare en retur fra Balkan i august og litt flere hoteller der borte før vår-, sommer- og whiskytur er i boks. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Her sitter man da...igjen på jobb, og kjenner det blir hektisk før måned-og tertialavslutning. Bare å brette opp ermene !!! ![]() ![]() ![]() Blir vel en aldri så liten fotballkamp i ikveld. Ha en flottere dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ya ya ... da gjør vi oss klar for en ny runde styggvær .. livat i natt med torden og kraftige vinder, men tornadovarselet slo heldigvis ikke til. Prøver igjen i kved ...
Livat hos Fedex her i ATL også ... fæl skyteepisode i Kennesaw .. Straks igang med arbeidsdagen .. katt ved tastaturet gjør sitt beste for å forstyrre, men det går for det meste bra - inntil han strekker seg .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God tirsdag fra Tromsø! Her snør det...
Ellers har man en upcoming tur til øyriket sør-vest av meg, som bl.a. innebærer en svipptur innom Cranebank og B747-simulator session. Lenge siden sist nå (men tar jeg ikke feil så blir dette noe slikt som min 10. runde i enten B747, B777 eller B737), så det blir nok kjekt. Kanskje jeg må knipse noen bilder og komme med en trip report fra turen dit... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 30-09-2014 20:27 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 17 | 23-09-2014 15:07 |
God Tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 22 | 20-11-2012 21:25 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 03-04-2012 15:16 |