![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ifølge CheckMyTrip:
Endorsments/Restrictions *M*INVOLUNTARY UPGRADE United har flyttet meg til et dårligere sete (Forran nødutgang så man ikke kan legge ned rygg og over vinge) i economy pluss fra et greit sete jeg hadde reservert i economy. Har ikke blitt varslet om det og reisen er så nært at det ikke er noen gode seter igjen i økonomi eller økonomi pluss. Hvilke rettigheter og muligheter har man når dette skjer? På siten til United stod det forresten fortsatt klasse L så jeg får vel heller ikke mere poeng for turen.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 05-03-2014 at 17:22. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Når flyet er "fullt" ved sjekk-inn | Apollon | Reiseforum | 7 | 20-04-2017 09:08 |
Erfaringer med reiseforsikring ved "missed connection" | jjessen | Reiseforum | 1 | 17-01-2013 16:13 |
Norwegians "nye" priser i Norge ved en monopolsituasjon | sk931 | Småprat | 15 | 14-10-2012 01:13 |
Kompensasjon ved endret tid (pt. "ny info" om en time)? | Glean EBG | Reiseforum | 7 | 08-03-2012 20:12 |