![]() |
|
![]() |
#1 |
Bonusjeger
|
![]()
God morgen fra SAS loungen på Gardermoen! Kaldt og fullt av snø utenfor, men hva gjør vel det når det et MR-dag? 1 time å slå ihjel før snuten rettes mot ALC.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Nytraktet kaffe til påtroppende, en liten slurp til meg også, deretter forlater vi prærien og setter snuten hjem. En nattvakt igjen
![]() Ser frem til mandag, da er det fri!!!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Askerlandet. Tilbake til Bgo i ettermiddag, og ser ut som om det ikke var en god ide å ha jenta på fanget selv om det blir Plus. Kan jo håpe nabosetet er blokkert, men tviler.
Regn er det på Østlandet også... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag:-) Fortsatt mer sne enn regn her på Ris. Formiddagen byr på ettermiddagste i Son. Ha en flott hviledag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen.. Her nytes siste dagen av pappapermen til det fulle.
Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her begynner dagen med en spinningtime. Middag hos noen venner i kveld, og ser ut som noe husarbeid må gjøres
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Været fra Oslo nord - nesten ved fylkesgrensen til Akershus.
![]() Ingen spotting denne dagen. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra Frankfurt. Om et par timer bærer det ned til MUC hvor man har 7 timer å slå ihjel før man kan sette seg på flyet til Tbilisi litt over kl. 9 i kveld.
Ellers blir det noen dager i Tbilisi før jeg tar turen ut til svartehavet, nærmere bestemt Sukhumi i Abkhazia. Satser på at det blir spennende ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Kuala Lumpur hvor det er disig og 32C. Avlslappingsdag til det fulle, har ikke gjort stort annet enn å slappe av på terrassen og spille Nintendo 3DS. Får vel ta det igjen med mye hard jobbing på skole og jobb når jeg reiser hjem
![]() God søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Gooood morgen!
Litt jobbing i dag, før det endelig er Superbowl i kveld/natt!! GO HAWKS! Reisedager tirsdag og onsdag, og spent på om "nye" Eurobonus kommer i morgen som mange spekulerer i.. ![]() Nyt dagen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra tiggerstaden. Skal prøve få logget flere miles i svømmehallen idag slik at jeg kan få bonustur til Kroatia.
Har måtte legge enda en disclaimer i signaturen min pga. folk som ikke skjønner hva jeg holder på med. Ha en fin en alle rundtom i bakker og grend.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Snadder. 1b med barn på fanget 1615. Takker og bukker sas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Fort Lauderdale. Sitter poolside og sløver litt før vi pakker sammen og sjekker inn på båten. Noen-og-tyve grader og en lett bris.... Føles langt bedre enn minusgradene hjemme.
Sheraton-hotellet er litt slitt og a/c-anlegget er ustabilt .. Kan trenge en liten oppussing. Byttet club-rommet med et hjørnerom lenger ned. Mye bedre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God formiddag fra Lillestrøm. Har pakket litt ymse før neste reise, og vasket klær og kåk. Det er egentlig litt pussig følelse når man er i sånn reiseperioder. Man kommer hjem fra tur, og rekker egentlig bare å vaske kåken slik at den er ren når du drar igjen. Når du kommer tilbake en uke senere har alt støvet ned på nytt, og prosessen gjentar seg. Forstå det den som vil. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ikke utenkelig i det hele tatt.
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Det finnes vel hybelelefanter hos Fnate og ...
Da var vi installert på skuta. Dette blir bra! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndagsmorgen. | C-klasse | Flyforum | 19 | 21-07-2013 21:23 |
God Søndagsmorgen | Bizflyer | Flyforum | 12 | 16-12-2012 21:59 |
God søndagsmorgen | Hickok | Flyforum | 11 | 09-09-2012 19:41 |