![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var det pindø snart helg og ferie!
Så i dagen blir det til å dokumentere og opplære "vikarer" før man setter kursen mot Kanariholmene i morgen tidlig! ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
(God) morgen fra Nittedal.
Kom akkurat hjem fra jobb og står klar til å dra tilbake... Ble en litt lang natt med mye å gjøre samt problemer med fortollinger. Blir nok en veldig kort visitt på kontoret før kursen settes hjem og noen timer på øyet. I ettermiddag settes kursen mot Hafjell hvor det blir familiehelg. Det ryktes om skiløyper så vi tar med ski sånn i tilfelle. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Dobbeltbonushelg, så må vel gjøre unna litt nettshopping og få klippet meg. Ellers så er det en to-do-liste jeg ikke har kontroll over om dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Termometeret viser -6,5. Prærien byttes ut med Bjørvika i dag, da jeg skal på kurs. Lønningspils etter jobb. For en sjelden gang fikk endelig jeg anledning til å bli med. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Goood bikkjekald morgen. Gradestokken viser nesten -10 i Drammen. Heldigvis går turen til sydligere strøk senere i dag. (CPH). Min bedre halvdel og meg blir å finne i gullstua på OSL fra klokken 12 og utover om noen vil ha en fredagspils med oss!
Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra 2A på SK 4406. På tur hjem etter en jobbuke i Roma, ser ut til at det blir en stormfull helg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grdompf fra det Sørlandske!
Våknet opp med grums i halsen og vondt i hodet. Minus 4 ute og is på bilen. Heldigvis fredag, men hodepinen selges billig til hvem som helst som måtte være interessert. På vei til jobb fikk jeg hørt dagens topp 10 liste fra Morgenklubben med Loven & co. "10 romantiske ord som høres aggresivt ut på finsk" Lo godt jeg, og tenkte med meg selv "Hvor tar de det fra"....... Jaja. Lunsj med et annet forummedlem i dag, så ikke bare kontoret så det er jo hyggelig. Ellers ingen store planer for helgen. Neste uke byr på 4 dagers reise innom 3 land og over 3 hav. Så da er det bare å legge seg på lading! God helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra NCE
Her har man fått vasket liket, og fått i seg frokost. Metaren sier 6 grader på asfaltstripa borti gata her. Hjemreise i dag, og med over 7 timer mellomlanding på CPH, så er det vurdert en tur inn til byen. Men er ikke kledd for de temperaturene som er meldt der, så det blir ikke brukt mye tid utendørs ![]() 4F og 3A er avsatt på mine 2 flighter, hvorav den ene er i en B736 ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
-9 på det øvre av Romerike, klarvær men altfor kaldt! Fri til mandag, og dagen idag går med til å lade opp til i morgen - julebord med 280 kolleager på Radisson BLU OSL.. dette blir heavy!
![]() Sjallabais!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Helg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God fredag fra Gaustad.
gårsdagen ble helt glimrende. Først på jobb, hvilket jeg feiret med å helle i meg ei halv ei med champagne. Så var det slipp av World War Z på AppleTV, noe elefanten hadde gledet seg grusomt til. Han var livredd for at den skulle være utsolgt, men heldigvis var det noen igjen når det var tid for å titte. Knallfilm! Kos dere hele dagen og aller mest på kvelden. Det er hæææææææææælj!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Helg ja, lite avslapping de neste tre helgene for her skal det jobbes, som jo er greit nok, kontoen trenger påfyll.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God dag fra Sola, da er opprydningen etter ukas turné unnagjort og vi er "on sceduele" og klar for helg. Alt så lysende ut helt til lunsjen, da jeg "tapte" øl og vinlotteriet, noe som må sies å være en katastrofe.
Nå tar vi snart helg før det neste uke blir kontor på Lillestrøm og div møter i Tigerstaden. Ha en fin helg forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Etter noen effektive møter første del av dagen er jeg i mål for denne uka. Jeg tar helg! I kveld går vi for å høre/se på Jan Eggum i Sola Kulturhus(ulturhus,ruktehus,turhus,luktehus,osv) Ha en fin helg folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grått og trist med behagelig temperatur her hos meg .. kun tre arbeidsdager igjen til skikkelig langhelg!
Snart lunch .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det er heeeeeeeeeeeeeelg!
![]() |
#17 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra SK-kantina på CPH
Sitter i "underetasjen" og venter på flighten min videre til SVG om et par timer. Ser at flighten er satt opp med LN-RPS. Driver og leser "Speaker for the dead", som er etterfølgeren til "Ender's game", en meget bra bok! Antar at jeg blir ferdig med den ila turen til SVG ![]() Ha en fin kveld, og helg, forumister ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 31-01-2014 17:13 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 22-03-2013 17:22 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 19 | 10-02-2012 15:08 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 25 | 28-01-2012 17:41 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 13 | 20-01-2012 20:58 |